ECO-Lada, Lada 2105/2107 vákumszelep vezérl?egység

(Szerző: (), utoljára módosítva: 2006.12.01.)


Az eredeti leírás így hangzik:

A vezérlő egység az eredeti szovjet gyártmányú, 25.3761 tip.
vezérlőblokkot helyettesítő (katalógusszám: 2105/2107-3747020-001), megbízhatóbb, korszerûbb kivitelû hazai gyártmány.

Alkalmazásával motorfék üzemben a kényszerszívás meggátlásával csökken a gépkocsi üzemanyagfogyasztása és a kipufogó gázok környezetszennyező hatása.
A szovjet gyártmány jellemzőin túlmenően kikapcsolási késleltetést és "lágyabb" zelepkapcsolást valósít meg, így a vákuumszelep élettartama megnő.
Ezenkívül a motortér hőmérsékletétől függően változtatja a szelep fordulatszámfüggő kapcsolási pontját: hidegebb környezetben magasabb fordulatszámon kapcsol vissza, melegebb örnyezetben alacsonyabbon, összhangban a motor belső súrlódási veszteségeivel.

MÛSZAKI JELLEMZÕK (a motortér üzemi hőmérsékletén):

Névleges üzemi feszültség: 12 V
Kikacsolási fordulatszám: 1600 ford./perc, kényszerszívásban
Kikapcsolási késleltetés: kb. 1 másodperc
Bekapcsolási fordulatszám: 1200 ford./perc
Mûködési hőmérséklettartomány: -40C - +95C
Kivitel: ütés és rázásálló, nedvesség ellen védett

FELSZERELÉSI UTASÍTÁS:
A vezérlőegységet az eredeti vezérlőblokk helyére kell szerelni.
A felerősítési furathelyek méretazonosak.

Környezetkímélő Üzemanyagtakarékos.

GYÁRTJA:
Promatt GM.
Budapest
Sárospatak u. 46.

-----------

na ez a legutolsó nem igaz már, mármint a címük. telefonkönyvben, cégnyilvántartásban viszont benne vannak. audiba, opelbe gyártanak elektronyos vezerloket.
amikor a kütyüt vettem (94-95) akkor álltak le a keleti mókák gyártásával. elfekvőben lehet már csak eco-lada vezérlőjük.
egyébként szerintem is jobb, mint az orosz. például az eredeti egység az elektronikus gyújtás berakása után néha megbolondult, és ok nélkül kapcsolgatni kezdett. ez az elektronika viszont
bírja a feszültségcsúcsokat.

GM