Ablakmosó tuning 2.

(Szerző: RG (Rott Gábor), utoljára módosítva: 2006.11.25.)

Ablakmosó fejlesztés - R.G. megoldása

Ablakmosó fejlesztés

Nem igazán tetszett, hogy a gyári ablakmosóm max az alaphelyzetben levő lapátot tudta lelocsolni, így ezen is igazítani kellett. Még1MbR skoda szivattyújától eltérően házon belül néztünk szét.

Elöljáróban annyit, hogy nem kell 2ségbe esni, nem én vagyok ilyen okos, Karesz (régebbi lista tagok még emlékezhetnek is rá, de ezt is Õ követte el: http://totalcar.hu/hifituning/ladafantasy/ ) volt az értelmi szerző. Az én tisztem a saját autómon történő megvalósítás ill. publikálás :)

Szóval a végeredmény Niva magasnyomású mosójának a tartálya, 2110-es szivattyúval és mindez egy '07-ben.
akit érdekel cikkszámok:
tartály: 21213-5208102-01 2650 Ft
szivattyú: 2110 -5208009-02 2000 Ft

A tartályból létezik 1 ill 2 lyukú is. Értelem szerûen mindenki az igényeinek megfelelően válogathat. Pontos árakat nem tudok mondani, max amit én fizetem érte (_nettó árak!_) a nagykerben (GDM). Szóval ha mezei boltban veszitek, ne lepődjetek meg ha többe fog kerülni.

Jelenleg a GDM-nek csak egylyukú tartálya van - csak egy szivattyút lehet beletenni. A másodiknak is megvan a helye, csak a luk nincs meg a szivattyúnak. Sajnos az odavaló gumitömítésük sincs. :-( Az oda illő tömítésből az utolsó darabot vettem meg a TraWaLa-ban.

R. G.


 

Hozzászólások ehhez a cikkhez:
2007.08.31. - Houdek Zoltán (z.)
a Ladaboltban (ladabolt.hu) van egy- és kétlyukú NIVA tartály is, és 2110-es ablakmosó-motor is. A tartályok a gumitömítéssel szerelve kaphatók. Gumitömítés külön is kapható, utólagos motor-duplázáshoz. A második motor használható a fényszórómosóhoz, vagy a másik motorral párhuzamosan (de nem összekötve a csöveket): így oldalanként egy-egy motor tudja nyomni a vizet.