Pontos idő: pén. dec. 13, 2019 4:00 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7507 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5151 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Karburátor
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 07, 2005 7:14 pm 
Offline
Lada kedvelő

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 9:44 am
Hozzászólások: 173
Skype: jimbo425
Tartózkodási hely: Siófok
Üdv! Meg tuná nekem mondani valaki, hogy 2105-ös karbiba mekkora fuvókák kellenek? Most 170/107 és 170/162 van benne, de nem tudom jól beállítani. Akármit csinálok vele plusz benzin adására sokat esik a fordulat. Tehát extra sz*r a keverék. Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak vele legyenszíves megosztani velem.
Köszi!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 07, 2005 10:08 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

lehet, hogy túl sokat mozdítasz a gyorsítóberendezés karján és attól esik a fordulat. Ez normális.
Amúgy a weblapon le van írva a fúvókák pontos mérete, karbi átnézés, beállítás.

Legegyszerűbb elvinni karbis műhelybe, mondjuk a Modok kft-hez Csepelre és 1-2eFt-ért tutira belövik műszerrel.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2005 12:33 pm 
Jimbo írta:
Üdv! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy 2105-ös karbiba mekkora fuvókák kellenek? Most 170/107 és 170/162 van benne, de nem tudom jól beállítani. Akármit csinálok vele plusz benzin adására sokat esik a fordulat. Tehát extra sz*r a keverék. Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak vele legyenszíves megosztani velem.
Köszi!!
Szia!
Ilyen esetben általában nem a fúvókázáson kell módosítani. Nekem is ilyen fúvókázással megy a karbim és nincs vele gond. Inkább a beállítással szokott probléma lenni. A gyorsítófúvókától is sok függ. Lehet túl nagy de lehet kicsi is. Beállítás kérdésben lehet hogy rossz az átmeneti rendszered, ami gyárilag persze le van blombálva. Ezen felül lehet rossz a gyorsítómembrán, de lehet valahol eltömődésed is, amiatt nem tudod beállítani.
Van egy barátom, aki nap mint nap ezzel foglalkozik. Karburátoros, újpesten dolgozik. Ha kell meg tudom adni a számát. Hamar csodát tud művelni, bármilyen is a karbi.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 15, 2005 8:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Hagyomanyos 1500-osom van
problemak vannak a fogyasztassal
en a karburatorra tippelek mivel a gyujtast muszerrel allitottak

Ha tudnatok nekem tanacsot adni abban milyen fuvokakra erdemes kicserelnem az eredetieket, az 1-es torokban 120-as a 2-esben 130-as van, ha egyaltalan ezek az eredetiek.
koszi!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára INFERNO pén. ápr. 22, 2005 10:14 pm-kor.

Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 16, 2005 12:00 pm 
Sziasztok!

Van egy hatalmas problémám. Fatertól elkommunizáltam a család 21043-as kombiját, de ahogy nézem rettenetesen sok dolgom lesz vele. Elõször is hirtelen gázadásnál kicsit megtorpan. Erre belenéztem a porlasztóba hátha valami nem frankó. Ott úgy tûnt minden rendben, de ahogy húzogattam a gázt, izmosabb húzásoknál sem nyitott ki a második torok, a gyorsítófúvókából viszont dõlt bele a benzin mint atom (ez legalább ment :) )... Elsõ kérdésem: legjobb tudomásom szerint a második toroknak ki kellene nyitni ha lepadlózom nem? Második kérdésem: Ha ki kellene nyitni neki, akkor miért nem nyit ki?
Kis segítség: Korábban (pár hónapja) egyszer autópályán hegynek felfele nem akart menni, és bazi nagy fekete füst jött belõle, meg furán szólt a légszûrõ felõl. Szétsuedtem sebtiben , és kiderült hogy valami undorító fekete szar folyik bele a porlasztóba, ami a kartergáz csõbõl jött elõ. Erre kitöröltem, és egy gézdarabbal körbekerítettem a szívótorkot, hogy ne folyhasson bele a retyma. Ezután ---- ment egy darabig, majd elkezdte a megtorpanás dolgot. Lehet, hogy valami eltömõdött a porlasztóban a szutyoktól? Emiatt nem megy a második torok? Egyébként azóta nem láttam ilyen fekete szart feljönni.
Szóval összegezve kérem tanácsotokat, hogy essek-e neki szétszedni a porlasztót, vagy valami egyszerûbb módon is meg lehet oldani a problémát?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 16, 2005 12:39 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
A megtorpanásnak rengeteg oka lehet. kevés elögyujtás , vagy ténylegesen karburátor. az a fekete szutyok az sztem olaj lehetett :) érdemes szétszedni és felujjítani meg takarítani a zsiguli.hun lévö cikkek szerint. Bevált dolog biztos hogy menni fog! Nekem bejött;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 16, 2005 1:03 pm 
Dr.Tápfesz írta:
érdemes szétszedni és felujjítani meg takarítani a zsiguli.hun lévö cikkek szerint. Bevált dolog biztos hogy menni fog! Nekem bejött;)
Mármint a porlasztót? Persze azt nézegettem, és már hajlok rá, hogy szétszedjem, de gondoltam, hátha csak egy csavaron kell húzni vagy ilyesmi... De akkor lehet, hogy jövõ hétre beszerzek minden szükségeset, és szétkapom. Remélem össze is bírom rakni.
Ja a gyújtást nemrég lõtték be a zöldkártyánál, sztem az még jó lehet. Persze ki tudja, hogy a Renault szervízben mennyire értenek a Lada-hoz...
A második torok kinyitásához van ötleted?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 16, 2005 1:20 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Kéne a karburátor száma hozzá mert vagy 1-2 fajta . Mechanikus vákumos stb a 2. torok hirtelen gyorsításnál nyit és 90 felett gyárilag.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 16, 2005 1:26 pm 
Porlaszto szereleshez mindenkeppen javaslom Z cikket a zsiguli.hu-n, a cikkeknel a BA3 karburátorok alatt porlaszto cimen (fuvokapucolas) en ez alapjan csinaltam, teljesen klasszul ment, esetleg nyomtasd ki a mellete levo karburator kepekben cikket, s akkor latod is. Minden elokepzettseg nelkul siman meg tudtam csinalni ezek alapjan.

De az olajcsapdat is nezd meg elotte, abbol jon a kartercso, csak szedd le a tetejet, aztan kapargasd ki ha van benne materia, jot tud tenni, nekem ugy tele volt, hogy eloszor azt hittem gyarilag van kikenve katrannyal... :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 16, 2005 1:41 pm 
A karburátor, ahogy olvastam vákumos nyitású 2-es torokkal van, mert ilyen 1500-ös kombikban olyan van. A számát nem tudom leolvasni a mindenféle rászáradt dzsuvától. :) Meg hozzá sem lehet férni. Na mindegy, most már úgyis szétszedem, de akkor jó ha tudom mit kell megnézni a 2-es torokkal kapcsolatban. Hátha valami eltörött, vagy kilyukadt. Ehhez kellene tanács. Aztán ha megcsináltam, elmondom élettapasztalataimat. :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 17, 2005 6:59 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Volga írta:
Sziasztok!

ahogy húzogattam a gázt, izmosabb húzásoknál sem nyitott ki a második torok, ...

kitöröltem, és egy gézdarabbal körbekerítettem a szívótorkot, hogy ne folyhasson bele a retyma.


Legalább sterilt raktál bel? Vigyázz, mert ha nem steril és beszivja a torok és lemegy a hengerekhez, akkor nagy bajt fog okozni, széttöri a dugókat!

Kben meg mint itt már sokan mások, javaslom nézd meg azt a fránya http://www.zsiguli.hu WEB oldalt, merülj el a karbis cikkek között. Esetleg vedd is észre, hogy a vákuumos 2. torkúkarbik 2. tokra csak terhelés alatt fognak kinyítni. De álló helyzetben is elõidézhetõek, ha ez full padlón (6-7 ezres fordulat), pörgeted legalább 10-30 mp-ig.

Üdv,

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 18, 2005 8:33 am 
Igen pont erre voltam kíváncsi. :) 30 másodpercig nem padlóztam ez tény.

A gézt persze kikötöttem a rögzítõ csavarokhoz. Nyilván elég kellemetlen, ha bekapja a motor. Egyébként steril volt. :D Úgyhogy meg sem fertõztem a motort...

Egyébként elolvastam a cikkeket, de pont ez nem volt benne.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Karburátor
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 20, 2005 8:15 am 
happg írta:
De az olajcsapdat is nezd meg elotte, abbol jon a kartercso, csak szedd le a tetejet, aztan kapargasd ki ha van benne materia, jot tud tenni, nekem ugy tele volt, hogy eloszor azt hittem gyarilag van kikenve katrannyal... :)
Sziasztok!

Bizony nekem is volt benne dzsuva rendesen, én teljesen kiszereltem, mert a visszafolyócsõben is volt lerakódás...
http://www.rebelworks.atw.hu/article/kg/index.html

Üdv.:Rebel


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 20, 2005 9:25 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ezt én is megfogom csinálni mivel 2 éve volt felújítva a motorom és akkor takarítottam át :) azóta 6x cseréltem olajat.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 20, 2005 9:05 pm 
Sziasztok! szeretném megkérdezni, hogy a Lada karbijának leszedéséhez milyen kulcsok kellenek :?:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Karburátor leszerelés
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 20, 2005 9:09 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Szia,
szerintem a szerszámost táskában és a szürke dobozban megtalálod hozzá az összes szükséges szerszámot.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 20, 2005 9:09 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
13-as csillag vagy villás a csonkról való leszedéshez, egy kombinált fogó és egy 8-as villáskulcs a szivatóhoz.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 21, 2005 1:58 pm 
Kösz Tápfesz & Foximaxi! :) 8) 8)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 23, 2005 4:57 pm 
Üdv!

Múltkor szétszedtem, és kipucoltam a porlasztót (ózon, vákumos) a Ladámon. Megy is rendesen, nincs vele semmi baj, de közben felvetõdött bennem néhány kérdés:

- Találtam a cucc oldalán egy mikrokapcsolót, ami akkor nyomódik be, mikor a gázpedál teljesen vissza van engedve. Illetve nálam nem nyomódik be soha, ugyanis nem jól van beállítva. Gondoltam, kipróbálom, mi van ha benyomom. Benyomtam, de semmi sem történt. A motor ugyanúgy ment tovább. Akkor mire jó az a kapcsoló?

- Van egy gumicsõ, ami a karterlevegõzõ csõ légszûrõbe torkollásánál indul, és a porlasztó oldalába megy be. Ez, mikor jobban megkínálom a vasat, vagy göröngyösebb úton megyek, mingig kiesik. (a karbiból) Ezt onnan tudom, hogy fura szörcsögõ hang jön a motor felõl. Kérdés: Ez a csõ mire szolgál? Ha kiesik, bajt okoz? Ragasszam be a helyére? :)

Volga


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 23, 2005 7:32 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Volga írta:
- Találtam a cucc oldalán egy mikrokapcsolót, ami akkor nyomódik be, mikor a gázpedál teljesen vissza van engedve. Illetve nálam nem nyomódik be soha, ugyanis nem jól van beállítva. Gondoltam, kipróbálom, mi van ha benyomom. Benyomtam, de semmi sem történt. A motor ugyanúgy ment tovább. Akkor mire jó az a kapcsoló?
Takarék üzem, ilyen üzemanyag megtakarító berendezés volt , egy elektronikával . Az alapja az hogy ha leveszed a lábad a gázpedálrol és gurul a szekér akkor elzárja az üzemanyag ellátást.

Volga írta:
Van egy gumicsõ, ami a karterlevegõzõ csõ légszûrõbe torkollásánál indul, és a porlasztó oldalába megy be. Ez, mikor jobban megkínálom a vasat, vagy göröngyösebb úton megyek, mingig kiesik. (a karbiból) Ezt onnan tudom, hogy fura szörcsögõ hang jön a motor felõl. Kérdés: Ez a csõ mire szolgál? Ha kiesik, bajt okoz? Ragasszam be a helyére?
Ez valami plusz levegõ ami a kartelböl feljövõ csõhöz van csatlakoztatva a légszûrõházba. Ragaszd be hoyg ne essen ki vagy elméletileg elég ha könnyedén belekalapálod ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 23, 2005 10:50 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Szerintem sok levegõ ott nem jön, inkább kartergáz. Elszív egy jó adagot, az se járja már meg a szûk furatokat, plusz a pillangó tengelyét is keni.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 25, 2005 11:17 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Volga írta:
Van egy gumicsõ, ami a karterlevegõzõ csõ légszûrõbe torkollásánál indul, és a porlasztó oldalába megy be. Ez, mikor jobban megkínálom a vasat, vagy göröngyösebb úton megyek, mingig kiesik. (a karbiból) Ezt onnan tudom, hogy fura szörcsögõ hang jön a motor felõl. Kérdés: Ez a csõ mire szolgál? Ha kiesik, bajt okoz? Ragasszam be a helyére?

Hát, ha az leesik akkor ott könnyen szív be port, mert azon a kis csövön már a légszûrõbetéten belülre jut be a kartergáz. Így a porszem is egyenesen a motorba (karburátorba) jut. Szóval tegyél rá egy erõs bilincset. Fõ a békesség. :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2005 6:44 am 
Ja most már értem mi lehet a szerepe. Egy gond van vele, hogy nem lehet rá bilincset rakni, mert belülre kell csatlakoztatni egy kis fém köztes elemmel a csövet. Így nem lehet odafogatni. Azt hiszem rákötök egy erõs madzagot a csõre, és körbetekerem a karburátoron. Így majd nem bír kiesni. (Vagy itt is bevetem kedvenc eszközömet a szig.szalagot :))


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2005 10:37 am 
Helló!

A multkor a Ladamania.hu-n olvastam és láttam Kisa álltal bemutatott orosz motyót amit a difuzor helyett lehet betenni és állítólag csodát mûvel a vassal. Ilyen kapható Ózon ill. Solex karbihoz. Aki még nem látta az megnézheti a samaratuning.ru oldalon. Ez 750 rubelbe kerül ami nem csekélység.
Kiváncsi vagyok kinek mi a véleménye róla, esetleges házilag összeütni valami hasonlót ill. a meglévõ difuzor némi átalakítása milyen változásokat is eredményezhet.
Jó gondolkodást mindenkinek.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Karburátor
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2005 11:48 am 
Volga írta:
Egy gond van vele, hogy nem lehet rá bilincset rakni, mert belülre kell csatlakoztatni egy kis fém köztes elemmel a csövet. Így nem lehet odafogatni.
Sziasztok!
Ha azt a kis fém köztes elemet kicsit oválisra kalapálod (érzéssel!!!), és úgy rakod vissza a karbiba (finoman belekalapálva) akkor nem fog többet kicsúszni.
"elméletileg" :)

Üdv.:Rebel


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 29, 2005 10:30 am 
Sziasztok!

Nem 100%, hogy a karbi az oka a problémámnak, de majd kiderül (remélem :) ).
A gond az, hogy a motor MELEGEN nehezen indul. Egészen pontosan: leállítás után fél-egy percen belül indítózva pöccre indul, teljesen hidegen is, viszont ha kb. 3-5 perc telik el a leállítás óta, nehezen tudom beindítani, és ha beindul, nyomkodni ('pumpálni') kell egy darabig a gázpedált rendesen, különben újra leáll.
Az autó 21053, ózon karbi, gyújtás csörgéshatárra állítva (CPI). Gondolom a karbival lehet vmi, de fogalmam nincs mihez kezdjek, mivel egyébként semmi gond a motorral, keveset fogyaszt, jól megy (értsd jól, széria Lada... :) ).

szerk: karbi nemrég lett kipucolva.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2005 8:20 pm 
szia Rob!

nekem is ez a problémám!!nekem 1.3as szamarám van, gyujtás nagyon belõve, a motor üveggyertya szerint megfelelõ mennyiségû keveréket kap,elméletileg a karbim is jó.én ugy tom hogy ezeknek a karbiknak ez a hátránya, hogy ha felmelegednek ,akkor a benzin szana szét párolog benne,és így nehezebben indulnak melegen.de sztem vannak itt olyan szakemberek :D akik tudnak megoldást a problémára.vagy lehet hogy mégiscsak xarakodna a karbim?? :( :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2005 8:43 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
üveggyertyát hun lehet venni? meg milyen árba jó lenne itthon ra 1 !

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2005 9:08 pm 
Rob!Nekem is hasonló problémám volt mint neked!Az ok,túlságosan elszegényitett keverék!Adj neki egy kis + benyát és jó lesz!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 02, 2005 6:33 am 
Kösz a tippet, lehet megpróbálom, csakhát most a fogyasztással nagyon meg vagyok elégedve. Bár ha megjegyzem a minõség+megkerülõ levegõ csavarok állását, visszaállítható a mostani állapot :).


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 02, 2005 11:33 am 
Szerintem egy próbát mindenképp megér!És a fogyasztásnövekedés szerintem nem számottevö!1-2 deci/100km viszont kiméled az akksidat,meg az inditómotort is!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 02, 2005 11:54 am 
Tápfesz, érdeklõdd meg autósboltokban az üvegyertyát, fõleg olyanokban ahol foglalkoznak lada, trabant és társaik alkatrészeivel.nekem a haverom aki belõtte a karbit az kint vette ukránban potom pénzért.de azóta is rendszeresen használja és tényleg nagyon jól be lehet lõni vele a keverékképzést!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 02, 2005 1:38 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ezt akartam körbepuhatolni . SZoval ha az éretségi szünetbe megyek ukrániába akkor veszek vagy 1 et :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 03, 2005 6:44 am 
vitya írta:
Szerintem egy próbát mindenképp megér!És a fogyasztásnövekedés szerintem nem számottevö!1-2 deci/100km viszont kiméled az akksidat,meg az inditómotort is!
No megnéztem, nem kap-e szegény keveréket a motor. Mûszer/üveggyertya sajna nincs, a zsiguli.hu-n leírtaknak megfeleõen jártam el: gyorsítószivattyú karjának meghúzása iill. UIS befogása és a fordulat figyelése. Nos, inkább picit dús a keverék a tapasztaltak alapján, nem akartam tovább dúsítani. Lehet szegényíteni kéne...? :?:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 05, 2005 6:45 pm 
skacok, nekem még mindíg fennáll ez a "melegben nehezen indul "probléma!!mit tegyek?? :? a keverékképzésem jó, karbi megint csak jó, szal nem értem. mit tegyek???


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 06, 2005 9:40 pm 
Van ugyebár a 2107-es ladám..és amint már írtam korábban nem mûködik rendesen...nincs alapjáratom!...kicsikét nézelõdtem a cikkek között...azt olvastam hogy a megkerülõ levegõ csavar a legfontosabb...kerestem..de nem találtam..vagyis találtam valamit..de az le van zárva:)))van egy dugó rajta:))), volt egy kép a karbi beállításainál..arról keresgéltem a csavarokat..a mennyiségi és a minõségi csavart megtaláltam..meg találtam egy másik csvart a légszûrõhöz közel(egy viszonylag nagyobb fejû csavar, amit csavarhúzóval lehet állítani..olyan a színe mint a réznek..de az teljesen be van csarva..azon engedtem ki egy kicsit..de akkor onnét ha ment a motor akkor folyt a benya..ezért visszacsavartam..a képrõl nézve nem tudtam megállapítani mi ez..szal az a lényeg hogy a minõségi csvaron állítottam..de nem használt..ugyanúgy 100-200 a fordulat..és ugrál..néha felmegy 1000 fölé..néha meg leáll(ez van többször)..szal minden második kanyarnál:)) eddig nem sokat jártam vele, mert érettségi meg minden..de ma nagyon szívtam vele egész nap....bocs a hosszúságért és az analfabétaságért..a válaszaiitok elõre is köszi...

ja és mégvalami....egyszerûen nem eszi a benzint hanem zabálja..de szerintem ez azért van rosszul van beállítva az egész...14 éves és még nem nyúltak hozzá a motrához se meg a karbihoz, semmihez..összesen 60e km van benne..


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 08, 2005 4:40 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
KArburátor felújító készlet a hozzávaló fuvóka méretek fontosak!!!!! , gyorsító membrán-t is vegyél és alapjárati fuvókát is. tömítésekröl el ne feledkezz. A karbi beállítást az anyahonlapon megtalálod ezután . SZimpla koszolódási tényezõ van , ha kész a karbi a gyujtásod állítsd majdnem kopogási szöghöz.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 10, 2005 6:50 am 
Dr.Tápfesz írta:
KArburátor felújító készlet a hozzávaló fuvóka méretek fontosak!!!!! , (...)


Annyit tennék hozzá, hogy sok forgalomban lévõ karbi javító-készlet elképesztõ silány minõségû, pl. a címkén lévõ fúvókaméret nem egyezik a tasakban lévõ fúvókákon lévõ feliratokkal, amelyek viszont köszönõ viszonyban sincsenek a valódi átmérõvel, márcsak azért sem, mert mondjuk belül is sorjásan van megmunkálva (!!!) a fúvóka.... :lol:

Szintén poénos, amikor a gyorsítószivattyú membránról minimális terhelésre (=kézzel megfogás) leválik a kis kiálló pöcök... :)

Ezek az utóbbi hónapok gyakorlati tapasztalatai, szóvál vigyázat a 'gyári' felújítókészletekkel...!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 11, 2005 6:41 am 
Ezen kívül olyan vékony tömítést adnak, hogy vagy mikronra kell csiszolni az érintkezõ felületeket, vagy a csavarokkal brutálisan odafogatni a karbit. Nekem új tömítéseket kellett készítenem kartonból...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2005 12:55 pm 
A zsiguli.hu-n ismertetett 'angol csoda' beszerezhetõ vhol?
És milyen típusú (nyugati) autókat szereltek ilyennel, ami alapján keresni lehetne...?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2005 2:44 pm 
Én keresgéltem, mikor az UIS-t rendeltem, de sehol nem tudtam nyomára akadni. Szerintem senki nem gyártja már, mert eleve karburátoros kocsit sem gyárt már senki. Az injektorhoz meg nem kell. Szerintem gyártani kellene egyet. Egyébként a minap nézegettem a hidraulika laborban, és találtam egy eszközt, ami nyomásszabályzásra való. Azon gondolkodom, ezt be lehet-e építeni? Ha nem, akkor meg szétszedem, és megnézemi milyen belülrõl. Valami membrános dolog. Ez állandó szinten tudná tartani az AC-bõl jövõ nafta nyomását, mindegy, hogy mi merre löttyenne. Majd megírom, hogy sikerült-e.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 14, 2005 7:35 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Sziasztok!
Karburator temaban szeretnek tanacsot kerni.
A karburator oldalarol valahogy eltunt az a kis fecni amire ra volt irva a karburator tipusa.
Igy hiaba is szeretnem ellenorizni a fuvokak meretet.
A gep: Lada 1500, 1979-es, A tipusa: 2103.
Fuvokameretek (amik most vannak benne):1-es torok: 130/150, 2-es torok: 140/150.
A gyujtasomat belottem, de a karbi nem igazan tetszik. Az oldalon leirtak alapjan ellenoriztem a kevereket es allati dusnak tunik. Mivel a gyorsitoszivattyu karjanak milimeternyi mozditasara is drasztikusan esik a fordulatszam.
Remelem tudtok nekem ezekben segiteni.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 14, 2005 7:45 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Itt a szám ami neked kell : 1 107010-01
130/150 140/150 üresjárati levegõfuvóka 170/70

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 14, 2005 7:57 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Tehat a meretek jok.
A megkerulolevegocsavaron kellene allitanom hogy a kevereket pontosan be tudjam allitani? Nem szeretnem jobban elszarni mert most jol megy csak valoszinuleg toobbet fogyaszt mint kellene.
Mit javasolsz mit csinaljak hogy jobban el ne szarjam?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 14, 2005 8:02 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ezt javaslom biztos jó lesz ;) http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=229

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 14, 2005 8:14 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
kosz az infot! remelem sikerulni fog?
kezdoknek sikerult mar a leiras alapjan jol beallitani?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 14, 2005 11:50 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Igen nekem még tavaly . Azóta nemsikerül :D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 16, 2005 8:35 am 
A benzinszintet (úszószint) és a tûszelepet sem árt ellenõrizni. Utóbbi elég alattomos jószág, én már jártam úgy, hogy kiszerelve minden rendben lévõnek tûnt, aztán beszerelve mégsem zárt le teljesen...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 16, 2005 9:00 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
bezárva 6,5 mm nyitva 13,5 mm az uszó szint.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 16, 2005 2:20 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Olvastam az oldalon a nyitott légszûrõház cikkét. Az lenne a kérdésem, hogy akkor ha megcsinálnám, akkor a nyitott légszûrõhöz kell hangolni a karbit is, ugye?


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7507 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5151 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség