It is currently Sun Sep 20, 2020 5:17 am

All times are UTC+01:00


Forum rules


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 1:38 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Forma 1 - 2010 -

Lada a Forma 1-ben?

Szerintem a renault se godnolta komolyan, hogy a ladák kifordulásra hajlamos talpasgömbfejének legendája rányomja bélyegét a versenyautójukra, és szétesik a futómű. ;-) Kár érte!

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 2:29 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Jan 20, 2006 5:02 pm
Posts: 255
Location: Esztergom
Hol van Lada A Forma 1-ben? Sehol. Ja, hogy "támogat" egy csapatot? Azt meg végképp nem értem, hogy a talpas legendának mi köze az egészhez...
A támogatás volt már téma a fórumon, kár volt ezért új topikot nyitni.

_________________
Autóm
timeslip.hu mérés


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 2:37 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Ha így godnoljátok, töröljétek. Gondoltam van itt néhány forma1 rajongó..

Amúgy nem "támogatta" a csapatot, hanem reklámot kapott a csapattól pénz helyett.

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 2:52 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
A hivatalos álláspont szerint Putyin a Ladán keresztül adott pénzt Petrovnak, hogy versenyezhessen.

De ezért kár volt szerintem is topicot nyitni, majd átrakom a chatbe este.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 5:23 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
nincs ezzel a topikkal semmi baj, örömmel látom a lada logót a renault-n. az emberek többségének újdonság, hoyg a renault bevásárolta magát a ladába.


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 5:54 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
88-óta? Ezt beszéld meg az én zsigulimmal is. Szegényről tegnap szedegettem le a jobb felső talpas gumiborításának porladt maradványait, és körbekentem zsírral, hogy legalább autósboltig eljussak fele úgy, hogy ne forduljon ki.

.. azért azon a renaulton igazán használhattak volna valami normálisabb lengéscsillapítót.

Nagyon jól mutat az a lada logó a renaulton. Gondoljatok csak bele. Nagyon ráfér a márkára egy kis népszerűsítés, meg a renault féle gazdasági, és technológiai támogatás is.

Nekem különösen kényes pont, mert most szaggatom a 4. renaultomat, és az első ladámat. ;-)

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 6:10 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Gondolom 88-ban mutatkozott be a Samara :)

_________________
www.BPracing.hu
Image


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 7:01 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
..és azóta toronycsapágynak hívják ezt a problémát? ;-)

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 7:10 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
ha hamarabb szólsz tudtam volna adni gyári felső talpasokat. valszeg nem drágábban mint a bolt.:)


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 7:25 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Wed Mar 16, 2005 11:50 pm
Posts: 1215
Location: BP
Quote:
Gondolom 88-ban mutatkozott be a Samara :)
Így van. :-)

Toronycsapágy problémája meg samarának sosem volt. Van pár ismert probléma, de toronycsapágy speciel pont nincs.

És nem bántásként, de jó lenne már végre elfelejteni azt, hogy a kocka ladák bárminemű megoldása valamennyire is tükrözi a Lada gyár jelenlegi technológiai színvonalát.
Bármennyire is szerethető, az már a múlt. 20 éve az.

_________________
2112 EVO, 21083 GrA ( lesz )


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 7:34 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Ezt ne nekünk (ladabolondoknak) mond, hanem azoknak, akik kívülállók. Ha egy társaságban szóbakerül a lada, 99%-ban a kockára, meg az egy-két körlámpásokra gondolnak. Ez nem feltétlen rossz. Hiszen alig van olyan nyugati márka, amiből ennyi huszonéves példány szaladgálna az utakon.

Bármennyire is volt jobb autó a samara, (nekem is volt) mégsem hagy olyan mély nyomot a történelemben, mint a klasszik ladák.

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 7:41 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Tue Oct 06, 2009 7:41 pm
Posts: 2706
Location: Dunakeszi
Nekem volt! Van róla képem is: (jó lehet a kemény gátló is az oka :) )
http://imagerz.com/QENPWEtvAwINA19IFAVR

_________________
"Turbós autó vidám fütyüléssel kacag, a hasonló motorméretű turbótlan autók vánszorgásán."
2108 16V Twinturbo
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=80782
http://www.youtube.com/watch?v=UC2zSk3ZLIc


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 8:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
Quote:
És nem bántásként, de jó lenne már végre elfelejteni azt, hogy a kocka ladák bárminemű megoldása valamennyire is tükrözi a Lada gyár jelenlegi technológiai színvonalát.
Bármennyire is szerethető, az már a múlt. 20 éve az.
Akkor játszunk olyat ki tud több karika és kocka alkatrészt (cikkszámot) mondani ami a samarában és a 110-esben is megvan:)


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 8:46 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Én kezdem: benzin

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
mi a cikkszáma?:)


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:07 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Meg kellene néznem egy tankolós blokkon. :-) De tuti jó midkettőbe.

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:19 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Wed Mar 16, 2005 11:50 pm
Posts: 1215
Location: BP
Quote:

Akkor játszunk olyat ki tud több karika és kocka alkatrészt (cikkszámot) mondani ami a samarában és a 110-esben is megvan:)
Az hogy a kárpitbolhákat, meg a csavarokat megtartották, az gondolom nem probléma :-)

Másrészt meg gesztenyéhez:
Pont ez a baj, hogy a ladások is így állnak hozzá, akkor mit lehet várni egy átlagembertől?

A samara legnagyobb baja nem a technológiában keresendő, hanem az időpontban, amikor kijött. A rendszerváltáskor a szabadság szelétől megrészegült emberek mind nyugati autóba akartak fingani. Ezért az álomért először feladták a minőségi igényüket ( mindegy, hogy szarabb állapotú, drágább javítani, de legalább nem lada ), majd feladták a jövőjüket is ( akkor már legyen új is, legfeljebb pár évig megnyomorít a hitel ).

_________________
2112 EVO, 21083 GrA ( lesz )


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:26 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
ez így van. most egy egész generáció megtanulja mi az hogy hitel. főleg egy labilis gazdaságú országban. lesznek veszteségek az már látszik, de konok fejű a nép, nem tanul máshogy.

van ott más is a csavarokon kívül:)


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Egyszer linkeltem annó hogy a WTCC-s Priorában is volt 01-es kuplung-olajtartály :D

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 9:59 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Wed Mar 16, 2005 11:50 pm
Posts: 1215
Location: BP
Kiváncsiságból megnyitottam a Priora alkatrész katalógust.
A találat:
21010-1001101-00 tőcsavar
21010-1003017-00 csavar
21010-1003017-00 távtartó
21010-1002040-00 másik távtartó
21010-1002042-00 távtartó
21010-1005126-00 lendkerék pöcök
21010-1005183-00 főtengely távtartó ( vagy mi )
21010-8109137-00 csavar alátét
21010-1012150-00 olajszűrő csavar
21010-1305026-00 csavar
21010-1307013-00 vízpumpa olaj szimering
21010-1701017-00 pöcök
21010-1702028-00 csavar
21010-1702077-00 golyó
21010-1702087-00 rugó
21010-2403021-00 csavar
21010-2403055-01 fiffi kúpkerék

Ennyi jött össze a 164. oldalig

Csupa lényegretörő, nélkülözhetetlen, egy autó karakterét meghatározó alkatrész, amit biztosan nem lehetett volna megtervezni, ha nincs meg az elődben.



A WTCC-ben szerintem inkább girling fék volt az az olajtartály.

_________________
2112 EVO, 21083 GrA ( lesz )


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:00 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Hát a pöcök fontos strukturális elem :)

_________________
www.BPracing.hu
Image


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:01 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
nem ismered a mondókát a patkószegről ami miatt egy ország elveszett?:)


egy szeg miatt a patkó elveszett,
patkó miatt a ló is elveszett,
a ló miatt a huszár elveszett,
huszár miatt a csata elveszett,
csata miatt az ország elveszett, -
ennyit tesz, lám, egy ici-pici szeg!

Angol gyermekvers

amúgymeg a 2105-re is keress rá, sztem abból is lesznek cuccok a priorában. a hátsó fékmunkahengerek lennének a befutógyanús tippjeim:)


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:11 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Wed Mar 16, 2005 11:50 pm
Posts: 1215
Location: BP
Néztem azt is, ne félj.
A 164. oldalig egy sem volt.
Később igen, a fékmunkahenger valóban. De azért ez is a csavar szintet üti meg nálam.

_________________
2112 EVO, 21083 GrA ( lesz )


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:15 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
cseréld ki egy csavarra, aztán referálj..:)


Top
   
 
PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:23 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Wed Mar 16, 2005 11:50 pm
Posts: 1215
Location: BP
Az én csacsimban nincs is mit kicserélni :-)

De akkor maradhatunk a bizb@sz definíciónál is :-)

_________________
2112 EVO, 21083 GrA ( lesz )


Top
   
 
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 1:44 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Wed Apr 23, 2008 9:55 pm
Posts: 495
Location: Vértesszölös
Nem kicsit OFFoltátok szét :twisted:

_________________
Vaz4ever! http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=53824


Top
   
 
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 9:14 am 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Pedig szép ez, úgy, ahogy van.
Image

Image

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 10:26 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
Rázókövön sérült meg Petrov felfüggesztése

Vitalij Petrovnak viszont balszerencséje volt, mert megsérült Renault-ja. "Leszakadt az egyik alkatrész, amikor átmentem egy rázókövön. A felfüggesztés nem törött el teljesen, de károsodott. Ragyogó érzés volt vezetni az autót, gyorsabban mentem, mint amire számítottam" - mondta az orosz pilóta.


Top
   
 
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 10:50 am 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Wed Oct 21, 2009 11:53 am
Posts: 771
Location: Keszthely
Végülis hányadik helyről állt ki?

Putyinék mindenből bazinagy presztizskérdést tudnak csinálni. Egy kis lobbizással pik-pak ad dollár milliókat új lengéscsillapító rendszer fejlesztésére. :-)

_________________
Ex ladagazda.
www.hospinfo.lapunk.hu


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited