It is currently Mon Sep 21, 2020 1:07 am

All times are UTC+01:00


Forum rules


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: Wed Feb 04, 2015 10:09 pm 
Offline
Váltó gyilkos Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sun Dec 17, 2006 9:40 pm
Posts: 4551
Location: Kecskemét / Érd / Bp
a DTM-ben benne van a mai mérnökök minden tudása, míg a WTCC... széria autók átalakítgatva...
Volt lehetőségem Zandvoort-ban a boxutcát végigsétálni és belépni a BMW meg Audi boxokba... lenyűgözött! Míg egy WTCC-s autóhoz hasonló szintűt már 15 éve is láttam... pl a DTM-ben :mrgreen:

_________________
A siker nem kiváltság, hanem a munka eredménye!
Ha nincs jobb dolgod, nézd meg ezt


Top
   
PostPosted: Thu Feb 05, 2015 2:44 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
Felesleges benzin egetes az a 60 kor pont mint az F1-ben. A 20-ik kor utan mar amugy is alszok mert a rajt utani nehany kor az ami hordoz magaban nemi izgalmat.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
PostPosted: Thu Feb 05, 2015 12:11 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
A WTCC-nek sincs köze az utcához és nem is látványos. A Nascar, a V8 meg a DTM a verseny a többi lisztfújás! Pénzes gyerekek meg kiöregedett veteránok bóbitája. Én nem tudok elaludni mikor egy Holden meg Ford 290-el megy egymást lökdösve egy olyan pályán ahol ha csak végig kéne gurulnom is összeszarnám magam. A Nascarnál csak motor vezérlő elektronika van mióta a karbit kitiltották, az Ausztráloknál nincs az az aerodinamikai cucc mint a DTM-ben (szinte úsznak az autók!) A DTM meg vissza van butítva, hogy ne alázzák ezeket a mikrohullámú sütővel, kávédarálóval meg egy csomó szarral kiegészített F1-es autókat. Nem kellett volna engedni anno új blokkok fejlesztését! Ilyen egyszerű a BMW az E10-es motorját használva szétütötte a mezőnyt a turbó korszakban hoppá! Most meg azon megy a hirig ,hogy ki milyen szopató fejlesztő számítástechnikai zsenit tud megvenni a sok szar kifehérítésére. Az utolsó F1 futamok azok voltak mikor a MONTOYA a SCHUMIval gyilkolta egymást és hogy az előző nem lett világbajnok, az csak az elfuserált Williams szervizcsapatnak volt köszönhető. Vagy talán még az utolsó futama, mikor a Ferrarival kétszer átment a mezőnyön (mint egy autóversenyző) a többi az valóban altató. Bármelyik WTCC-s elsírná magát egy ilyen kör után arról nem is beszélve ,hogy ehhez képest az egy RIGA FUTAM és talán a Tarquini versenyzik még ráhasalva a tankra, de Ö már nem 20 éves.


Top
   
PostPosted: Thu Feb 05, 2015 12:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
Ebben igazat adok. Az F1-nek semmi koze az utcai autozashoz. Hogy minek is kellett szamuzni a V10-es szivokat sose ertettem. Olcsok es hatekonyak voltak. Abban viszont nem ertek eggyet, hogy egy DTM-es gep valaha is a meg tudna kozeliteni egy F1-est. A jelenlegi F1-es motorok a 60%-at adjak le a valos potencialjuknak. Mindez az uzemanyag korlatozasnak, az abroncsoknak tulajdonithato be. Siman tudnanak 800 lero helyett 1200-1300 loerot.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
PostPosted: Thu Feb 05, 2015 1:23 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Nagytalpú gumigyilkos
User avatar

Joined: Sat Nov 25, 2006 8:45 am
Posts: 5045
Location: Tatabánya
Ez mind babazsúr, egy WRC Monte Carlohoz képest :D, ahol ugyan (többnyire) nincs test test elleni küzdelem.
Viszont semmi mesterségesen megcsinált környezet, de ami van az legalább folyamatosan változik :). Elindulnak X méteren szárazon slick-el, 500 méterrel feljebb vizes havas, még 500al feljebb meg jeges havas, aztán old meg! :wink: Nincs komoly aerodinamika, nincs bukótér, ha hibázol azonnal büntet. A féktávok dobálnak, koszosak, a kanyarok közepén vízátfolyások (minden pálya közút)...és még sorolhatnám. Itt tényleg 4 kerékkel kúszik az autó! A srácok meg ilyen körülmények közt mennek a maximumon (vagy felette kicsivel).
Néha a verseny utolsó gyorsaságiján (ami 2 éve PowerStage és plusz pont jár az első 3nak) 2-3 óra összidőkkel 5-10 másodpercen belül van a top5. Tavaly olyan is volt, ahol 1,6 másodpercen belül volt az első 4...pedig nem 5km-en kőrözgetnek 2 órát, hanem megtesznek ez alatt több száz változatos km-t.

Elnézegetjük a pályaversenyzést hétvégén, tök jót lehet rajta aludni ebéd után :), néha még talán izgalmas is, ha tényleg küzdelem van.
De ha rendes autóversenyt akarok nézni, akkor benyomok egy rally vb-t, és csak ámulok, hogy mennyi vér van a pucájukban. Nagy sajnálatomra idén nem láttam összefoglalót Montéról.
Arról volt szó, hogy idén is a sport1-2 adja, de elmaradt, kerestem angol összefoglalót, de azt sem találtam. :(

_________________
youtube csatornám


Top
   
PostPosted: Thu Feb 05, 2015 10:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
Tudod 20 évesen pont így láttam. Ma vén fejjel összeszarnám magam egy WRC autóban versenytempóban. A pálya versenyzést biztonságosabbnak tartom (nem érdekesebbnek!) Megnézem az összefoglalókat hétvégenként, de a probléma a méregdrága autó itt is egy márka küzd (vagy max 3) és kész.


Top
   
PostPosted: Fri Feb 06, 2015 6:40 am 
Offline
Új fórum tag
User avatar

Joined: Sun Apr 28, 2013 4:03 pm
Posts: 7
WRC-ban mindannyian összeszarnánk magunkat kortól és nemtől függetlenül. Nem is a nagy sebesség miatt, hanem attól az elkepesztő kanyartempótól KERESZTBEN, a fáktól szikláktól, szakadékoktól centikre.

A téveszmék ott kezdődnek, akik azt állítják hogy aki a rallyban sikeres, az mindenhol az lesz. A legjobb példa erre Loeb, aki nem égett le a WTCC-ben, de bajnok sem lett elsőre.

Valahol ott van az igazság szerintem, hogy egy WRC pilóta jó autóban a WTCC-ben valószínűleg tudja azt a szintet mint Loeb, de Yvan Müller egy Svéd Rallyn nem biztos hogy ha meglátja a célt benne lenne az első 30-ban.


Top
   
PostPosted: Fri Feb 06, 2015 2:45 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Csak hogy a Ladáról is essen pár szó.
A Vesta végleges változata elvben ilyen lett:

Image

Február 18-ig eldől látjuk-e a márciusi idény nyitón.
Akkor kell becsomagolni az autókat, hogy Argentínába reptessék.
Eléggé meg vannak csúszva sajnos a kocsi építésével. A fejlesztett motort egy Granta kasztniban tesztelték Magny-Cours-ban. Thompson és Huff szerint ég és föld a 2014-es motorhoz képest ráadásul még könnyebb is, ami jó hír :)
Ha sikerül 18-áig összerakni a Vestákat, akkor azzal indulnak az Argentín hétvégén. Ha nem, akkor van plusz 1 hónapjuk a következő futamig, amire nyilván kész lesz nem kapkodva is.
Kérdés hogy utóbbi esetben nem is indulnak az első futamon, vagy a 2014-es Grantákkal neveznek. Ha Grantákkal neveznek, azokba milyen motor lesz. Az idei, vagy a tavai...

Február végéig valószínűleg kiderül. :roll:

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
PostPosted: Mon Feb 09, 2015 5:47 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Ma elindították és elvileg tesztelik az első Lada Vestát Magny-Cours-ban. :lol:

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
PostPosted: Fri Feb 13, 2015 7:29 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Az első videó a Lada Vesta WTCC-ről:
https://www.youtube.com/watch?v=RRFsj_nXvrE

Még 20 nap az argentín idény nyitóig... érdekes lesz :)

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
PostPosted: Mon May 04, 2015 8:19 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Lehet ez az utolsó kép, hogy Thompson Ladába ül :(

Image

Jövő héten a Nordschleifén 2008-ban és 2009-ben Ladával versenyző Jaap Van Lagen fog menni Thompson helyett.
Utána még nem tudni mi lesz...

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
PostPosted: Tue May 05, 2015 9:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
User avatar

Joined: Fri Mar 18, 2005 10:31 pm
Posts: 8125
Location: Budapest
WTCC-s nyakpántot nem szerzett esetleg valaki? Egyik kollégám gyűjti, már csak az idei hiányzik, volt is kint, de nem jutott hozzá...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited