Pontos idő: szer. jan. 22, 2020 11:46 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 62 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. feb. 04, 2015 10:09 pm 
Offline
Váltó gyilkos Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. dec. 17, 2006 9:40 pm
Hozzászólások: 4551
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
a DTM-ben benne van a mai mérnökök minden tudása, míg a WTCC... széria autók átalakítgatva...
Volt lehetőségem Zandvoort-ban a boxutcát végigsétálni és belépni a BMW meg Audi boxokba... lenyűgözött! Míg egy WTCC-s autóhoz hasonló szintűt már 15 éve is láttam... pl a DTM-ben :mrgreen:

_________________
A siker nem kiváltság, hanem a munka eredménye!
Ha nincs jobb dolgod, nézd meg ezt


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 05, 2015 2:44 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Felesleges benzin egetes az a 60 kor pont mint az F1-ben. A 20-ik kor utan mar amugy is alszok mert a rajt utani nehany kor az ami hordoz magaban nemi izgalmat.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 05, 2015 12:11 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 26, 2009 2:21 pm
Hozzászólások: 1444
Tartózkodási hely: Zugló Degec tartomány(by BGo)
A WTCC-nek sincs köze az utcához és nem is látványos. A Nascar, a V8 meg a DTM a verseny a többi lisztfújás! Pénzes gyerekek meg kiöregedett veteránok bóbitája. Én nem tudok elaludni mikor egy Holden meg Ford 290-el megy egymást lökdösve egy olyan pályán ahol ha csak végig kéne gurulnom is összeszarnám magam. A Nascarnál csak motor vezérlő elektronika van mióta a karbit kitiltották, az Ausztráloknál nincs az az aerodinamikai cucc mint a DTM-ben (szinte úsznak az autók!) A DTM meg vissza van butítva, hogy ne alázzák ezeket a mikrohullámú sütővel, kávédarálóval meg egy csomó szarral kiegészített F1-es autókat. Nem kellett volna engedni anno új blokkok fejlesztését! Ilyen egyszerű a BMW az E10-es motorját használva szétütötte a mezőnyt a turbó korszakban hoppá! Most meg azon megy a hirig ,hogy ki milyen szopató fejlesztő számítástechnikai zsenit tud megvenni a sok szar kifehérítésére. Az utolsó F1 futamok azok voltak mikor a MONTOYA a SCHUMIval gyilkolta egymást és hogy az előző nem lett világbajnok, az csak az elfuserált Williams szervizcsapatnak volt köszönhető. Vagy talán még az utolsó futama, mikor a Ferrarival kétszer átment a mezőnyön (mint egy autóversenyző) a többi az valóban altató. Bármelyik WTCC-s elsírná magát egy ilyen kör után arról nem is beszélve ,hogy ehhez képest az egy RIGA FUTAM és talán a Tarquini versenyzik még ráhasalva a tankra, de Ö már nem 20 éves.


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 05, 2015 12:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Ebben igazat adok. Az F1-nek semmi koze az utcai autozashoz. Hogy minek is kellett szamuzni a V10-es szivokat sose ertettem. Olcsok es hatekonyak voltak. Abban viszont nem ertek eggyet, hogy egy DTM-es gep valaha is a meg tudna kozeliteni egy F1-est. A jelenlegi F1-es motorok a 60%-at adjak le a valos potencialjuknak. Mindez az uzemanyag korlatozasnak, az abroncsoknak tulajdonithato be. Siman tudnanak 800 lero helyett 1200-1300 loerot.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 05, 2015 1:23 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Nagytalpú gumigyilkos
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 25, 2006 8:45 am
Hozzászólások: 5045
Tartózkodási hely: Tatabánya
Ez mind babazsúr, egy WRC Monte Carlohoz képest :D, ahol ugyan (többnyire) nincs test test elleni küzdelem.
Viszont semmi mesterségesen megcsinált környezet, de ami van az legalább folyamatosan változik :). Elindulnak X méteren szárazon slick-el, 500 méterrel feljebb vizes havas, még 500al feljebb meg jeges havas, aztán old meg! :wink: Nincs komoly aerodinamika, nincs bukótér, ha hibázol azonnal büntet. A féktávok dobálnak, koszosak, a kanyarok közepén vízátfolyások (minden pálya közút)...és még sorolhatnám. Itt tényleg 4 kerékkel kúszik az autó! A srácok meg ilyen körülmények közt mennek a maximumon (vagy felette kicsivel).
Néha a verseny utolsó gyorsaságiján (ami 2 éve PowerStage és plusz pont jár az első 3nak) 2-3 óra összidőkkel 5-10 másodpercen belül van a top5. Tavaly olyan is volt, ahol 1,6 másodpercen belül volt az első 4...pedig nem 5km-en kőrözgetnek 2 órát, hanem megtesznek ez alatt több száz változatos km-t.

Elnézegetjük a pályaversenyzést hétvégén, tök jót lehet rajta aludni ebéd után :), néha még talán izgalmas is, ha tényleg küzdelem van.
De ha rendes autóversenyt akarok nézni, akkor benyomok egy rally vb-t, és csak ámulok, hogy mennyi vér van a pucájukban. Nagy sajnálatomra idén nem láttam összefoglalót Montéról.
Arról volt szó, hogy idén is a sport1-2 adja, de elmaradt, kerestem angol összefoglalót, de azt sem találtam. :(

_________________
youtube csatornám


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 05, 2015 10:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 26, 2009 2:21 pm
Hozzászólások: 1444
Tartózkodási hely: Zugló Degec tartomány(by BGo)
Tudod 20 évesen pont így láttam. Ma vén fejjel összeszarnám magam egy WRC autóban versenytempóban. A pálya versenyzést biztonságosabbnak tartom (nem érdekesebbnek!) Megnézem az összefoglalókat hétvégenként, de a probléma a méregdrága autó itt is egy márka küzd (vagy max 3) és kész.


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. feb. 06, 2015 6:40 am 
Offline
Új fórum tag
Avatar

Csatlakozott: vas. ápr. 28, 2013 4:03 pm
Hozzászólások: 7
WRC-ban mindannyian összeszarnánk magunkat kortól és nemtől függetlenül. Nem is a nagy sebesség miatt, hanem attól az elkepesztő kanyartempótól KERESZTBEN, a fáktól szikláktól, szakadékoktól centikre.

A téveszmék ott kezdődnek, akik azt állítják hogy aki a rallyban sikeres, az mindenhol az lesz. A legjobb példa erre Loeb, aki nem égett le a WTCC-ben, de bajnok sem lett elsőre.

Valahol ott van az igazság szerintem, hogy egy WRC pilóta jó autóban a WTCC-ben valószínűleg tudja azt a szintet mint Loeb, de Yvan Müller egy Svéd Rallyn nem biztos hogy ha meglátja a célt benne lenne az első 30-ban.


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. feb. 06, 2015 2:45 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 17, 2006 10:37 pm
Hozzászólások: 8900
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Csak hogy a Ladáról is essen pár szó.
A Vesta végleges változata elvben ilyen lett:

Kép

Február 18-ig eldől látjuk-e a márciusi idény nyitón.
Akkor kell becsomagolni az autókat, hogy Argentínába reptessék.
Eléggé meg vannak csúszva sajnos a kocsi építésével. A fejlesztett motort egy Granta kasztniban tesztelték Magny-Cours-ban. Thompson és Huff szerint ég és föld a 2014-es motorhoz képest ráadásul még könnyebb is, ami jó hír :)
Ha sikerül 18-áig összerakni a Vestákat, akkor azzal indulnak az Argentín hétvégén. Ha nem, akkor van plusz 1 hónapjuk a következő futamig, amire nyilván kész lesz nem kapkodva is.
Kérdés hogy utóbbi esetben nem is indulnak az első futamon, vagy a 2014-es Grantákkal neveznek. Ha Grantákkal neveznek, azokba milyen motor lesz. Az idei, vagy a tavai...

Február végéig valószínűleg kiderül. :roll:

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 09, 2015 5:47 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 17, 2006 10:37 pm
Hozzászólások: 8900
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Ma elindították és elvileg tesztelik az első Lada Vestát Magny-Cours-ban. :lol:

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. feb. 13, 2015 7:29 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 17, 2006 10:37 pm
Hozzászólások: 8900
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Az első videó a Lada Vesta WTCC-ről:
https://www.youtube.com/watch?v=RRFsj_nXvrE

Még 20 nap az argentín idény nyitóig... érdekes lesz :)

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 04, 2015 8:19 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 17, 2006 10:37 pm
Hozzászólások: 8900
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Lehet ez az utolsó kép, hogy Thompson Ladába ül :(

Kép

Jövő héten a Nordschleifén 2008-ban és 2009-ben Ladával versenyző Jaap Van Lagen fog menni Thompson helyett.
Utána még nem tudni mi lesz...

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: kedd máj. 05, 2015 9:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
WTCC-s nyakpántot nem szerzett esetleg valaki? Egyik kollégám gyűjti, már csak az idei hiányzik, volt is kint, de nem jutott hozzá...


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 62 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség