Pontos idő: csüt. okt. 18, 2018 4:26 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9130 hozzászólás ]  Oldal Előző 1179 180 181 182 183
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 22, 2016 4:53 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: szer. dec. 14, 2016 8:33 pm
Hozzászólások: 28
Sziasztok!

07-be a kardánboxnál az órát próbálta már valaki javítani? Próbalámpával néztem, a 12V-ot megkapja, test oké, de nem akar menni. Lehet egyáltalán szétszedni és javítani vagy inkább csere? Zsombinál van óra de annyit nem akarok kiadni érte. Ha esetleg kuka az óra és nem lehet javítani akkor egy elemes asztali órának a belsejét bele lehetne integrálni a gyári Lada órába? :D Lehet hülyeségnek hangzik de már erre is gondoltam. A feszkót meg leosztanám 1,5V-ra. Csak a kínai órák szerintem nem nagyon bírják a rezgést és a rázkódást. Szerintetek?


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 22, 2016 6:02 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 12, 2014 1:55 am
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Bp VII. , Nyírbátor
Az elektronika szerintem simán javítható. Leosztás nem igazán járható út, talán ilyen kis áramfelvételnél még működhet. Inkább stabilizátor.


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 22, 2016 6:12 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 17, 2006 10:37 pm
Hozzászólások: 8845
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Én már szedtem szét, de a szétszedés is szopás :)

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. dec. 23, 2016 11:11 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 24, 2010 8:17 pm
Hozzászólások: 2579
Tartózkodási hely: BP. JSzN.
Hát az egész kuka.
Én raktam már be zsír újat és az is csak vagy két hónapig bírta.
Javítani szerintem nem lehet mert nem ér semmit a mechanika. Amúgy szedtem már szét. A szétszedés megegyezik a classic műszerek szétszedésével. A króm gyűrűt kell kihajtogatni és levenni, utána gyerekjáték. De hogy a mechanika menthető-e? Az jó kérdés, szerintem nem.
A kínai elemes az pedig simán befaragható. Én már csináltam azt is csak meghagytam elemesnek, amit kivezettem a házból egy elemtartóba, hogy ne kelljen csak kivenni az órát a cseréhez. Sokáig bírja elemről is.

_________________
http://www.veteranzsiguli.hu/hordos-tibor.html

" - Ha jó alkatrészekből van összerakva, örök élet apám!
- És ez abból van?
- Nem de folyamatosan cserélem, hogy meg legyen a tuti kombináció!


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 24, 2016 3:10 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 12, 2014 1:55 am
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Bp VII. , Nyírbátor
Vagy méhtelepen kukázni kell bármilyen autóból és befaragni. :) Nekem van kockaforma vdo, örök élet. Valami opelban volt tán.


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: kedd dec. 27, 2016 8:25 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: szer. dec. 14, 2016 8:33 pm
Hozzászólások: 28
Hát megnézem mit tudok kezdeni a gyárival, de ha nem jó akkor kihajítom és faragok bele egy elemes kínai órát. Talán tudok hozzá szerkeszteni valami egyedi zsigulis számlapot is :D


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. júl. 21, 2017 5:20 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: pén. jan. 14, 2011 10:33 pm
Hozzászólások: 34
Sziasztok!

Nem tudom, jó helyre írok e.......
Lehet, hülye a kérdés, de szerintetek a 01 - nek és a 011 - nek az oldalindexe alatt volt gyárilag gumi tömítés?
Az enyém alatt nincs, és bár eddig ezt nem figyeltem, de szerintem kéne lennie ott valaminek.

Ezer köszi!


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. júl. 21, 2017 5:39 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: csüt. szept. 04, 2014 6:44 pm
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Miskolc
Egykörlámpásoknál, gyárilag a gyári orosz oldalindex alatt nincs. Esetleg az utángyártott selejtekhez adnak alá olyan gumi "tömítést".


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. júl. 21, 2017 8:41 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: pén. jan. 14, 2011 10:33 pm
Hozzászólások: 34
Köszi szépen!

Érdekes módon, mikor írtam ide kb 10 percel később, találkoztam egy 011-el, aminek ott volt a tömítés az indexe alatt.
És nem értettem, hogy miért nem nyúlik ki a lámpa oldalára. A guminak megvan a pereme, ami ha körbefogná a kis index lámpát, tán még jól is nézne ki.
De így a gumi pereme eltartja a lámpát a kasznitól, és ha jobban odafigyel az ember, tök csúnya.

Most már értem miért ilyen.

KÖSZÖNÖM!!


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. aug. 09, 2017 4:30 am 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: szer. júl. 08, 2015 3:34 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tiszaörs
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
2102-esem van. Ebbe be lehet szerelni valamelyik modernebb Lada tipus automata biztonsági övét? Ha bele lehet, és van valakinek eladó, megvenném. Csak a két első kellene.
Köszönöm!


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. aug. 09, 2017 11:40 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3173
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Lehet.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. aug. 09, 2017 3:11 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: szer. júl. 08, 2015 3:34 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tiszaörs
Köszönöm szépen!


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 8:38 am 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: csüt. dec. 03, 2015 9:46 pm
Hozzászólások: 17
Sziasztok!

Tegnapi nap folyamán a semmiből elkezdett rángatni az autó, majd leállt(Szíjas 1.3). Próbáltam vele hazajutni, de egyre gyakrabban csinálta még 100métert se tudtam megtenni, elkellett húzni. Miután leállt, egy 20-30mp után simán visszaindul nincs semmi kellemetlen hang, csak mint ha eltűnne az erő. Elkezd rángatni, majd nem reagáll a gázra és szép lassan leáll.(Hall-os a gyújtásom.)

Hol kezdjek neki? Mit érdemes átnézni?


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 11:00 am 
Offline
Fórum tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 03, 2009 9:12 pm
Hozzászólások: 65
AC első körben.
Membránon kicsiny lyuk tud ilyet.


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 11:29 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 15, 2009 3:54 am
Hozzászólások: 3230
Tartózkodási hely: Pápa
Hall gyújtás is meg tud szívatni ilyennel. Meg hát az AC is igen.

_________________
Nem a kocsi eszik sokat hanem a benzin drága!
Mi is az az ET?


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szer. nov. 29, 2017 12:00 pm 
Offline
Fórum tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 03, 2009 9:12 pm
Hozzászólások: 65
A hideg miatt gondoltam azt az "első körben" dolgot.
Ekkor szokott megrepedni, de a merevsége miatt először "jól" dolgozik, majd ahogy felmelegszik az olaj és felpuhul a membrán és elkezdi átendedni az olajat/benzint. Aztán leáll a motor, de ilyenkor télen hamar visszahül az olaj, visszakeményedik a membrán, elkezd megint "jól" dogozni, majd megint felmelegszik... és így tovább.

Ha az olaj jön fel, akkor koszos gyertya az árulkodó jel, ha a benzin megy le, akkor a benzinszagú olaj.

:idea: ólompótló adalék télen segít hazavágni a membránt. Sajnos a sokadiknál jöttem rá :(


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: vas. dec. 17, 2017 9:21 am 
Offline
Lada szakértő

Csatlakozott: szer. máj. 07, 2008 6:25 pm
Hozzászólások: 912
Skype: ha kell szólj és megadom!(sűrűbben elérsz itt mint msn-n)
Tartózkodási hely: Balatonkeresztúr
Üdv!
Érdekelne, hogy hol melyik online vagy nem online üzletben lehet kapni 2107-hez victor reinz tömítéseket és szelepszár szimeringet ? Vagy ezt csak rendelni lehet valahonnan?
Szerk: Nézegettem hogy a lada sz.sz.szim. mérete külső átmérő:10.8
Belsö átm:8 , vastagság 10.4 a másik külső átmérő pedig 14.2.
És néztem az m10b18 bmw motorban amiből kapni victor reinz-t majdnem ugyan ezek az adatok a vastagság kivételével mert az 10 kereken de valahol azt nem is adják meg . Akkor elméletileg a Bmw be való is belemegy egy az egyben csak a szimering vastagsága keskenyebb talán ?


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: vas. dec. 17, 2017 10:21 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 26, 2009 2:21 pm
Hozzászólások: 1387
Tartózkodási hely: Zugló Degec tartomány(by BGo)
Szakál- Metál


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 18, 2017 2:31 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3173
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Ladaba zold Gitze-t kell rakni. En anno Daciaba valot raktam bele. 7-es meret, de sok jelentosege nincs, fent ugyis rugos. Azota is koszoni szepen jol van, kesobb fogja ereszteni az olajat mert jobban zar. Igy elkepzelheto, hogy a Bmw is jo lesz. Venni kell es kiprobalni.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. jan. 12, 2018 9:49 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: csüt. dec. 03, 2015 9:46 pm
Hozzászólások: 17
stephan_derrick írta:
A hideg miatt gondoltam azt az "első körben" dolgot.
Ekkor szokott megrepedni, de a merevsége miatt először "jól" dolgozik, majd ahogy felmelegszik az olaj és felpuhul a membrán és elkezdi átendedni az olajat/benzint. Aztán leáll a motor, de ilyenkor télen hamar visszahül az olaj, visszakeményedik a membrán, elkezd megint "jól" dogozni, majd megint felmelegszik... és így tovább.

Ha az olaj jön fel, akkor koszos gyertya az árulkodó jel, ha a benzin megy le, akkor a benzinszagú olaj.

:idea: ólompótló adalék télen segít hazavágni a membránt. Sajnos a sokadiknál jöttem rá :(


Megnéztem a gyertyákat és az olajat is, semmi jele ennek. Nem is volt semmi gond mentem 200km-t a hiba nélkül. Szerelőnél is voltam, mondta hogy ha nála produkálja megnézi mi lehet, nála se jött elő. 3 hét után elővettem az autót 10km-ig jól viselkedett utána megálltam 1 órára. Utána indulok rá 3percre kanyarodok kereszteződésből. 1-2-3. 4. sebességig már el se jutottam, előjött a rángatás, kiraktam üresbe, le is állt a motor. Szinte nem is tudtam újraindítani. Egy félórát nézegettem ott mit tegyek vele, semmi különöset nem találtam. A benzinszűrőben kevés volt az anyag, nekiálltam felpumpálni az AC-t mire a kezembe beleesett egy kis rugó ami visszahúzza a manuális kart, úgyhogy most a kar kb használhatatlan mert lóg. Utána simán indult, ketyegett 10percet, majd simán hazajöttem vele lábon.

Mit gondoltok? Most már fix hogy AC a ludas?


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 18, 2018 1:59 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3173
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Valszeg igen. Nekem regen volt olyan, hogy miutan bemelegedett keveset szallitott. Kanyarba ellottyen a benzin a karbiba es ha nincs utanpotlas akkor leall. Alltam nehany percet amig lehult, felpumpaltam es mentem tovabb. Ez utan mindig volt nalam egy Ac tartalekba. Cserelni 5 perc ut szelen.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: pén. jan. 19, 2018 10:03 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: csüt. dec. 03, 2015 9:46 pm
Hozzászólások: 17
https://i.imgur.com/YahNDtx.jpg

Ez a fajta AC van fent(Azt mondták Olasz, de máshol meg Szlovént olvasok..). Lehet hozzá kapni valamit is, vagy vegyek egy komplett új oroszat? Egyébként valamelyiknap elmentem vele egy körre semmi gond, mire beálltam az udvarra, alapjáraton hagytam és leállt..


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 8:17 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3173
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Meg lehet probalni kicserelni a membrant de a lokorudat is erdemes mert az idok soran jocskan lekopik es alapjarayon mar nem tud eleget szallitani. Valamint a hezagolast is erdemes nezni. Ha tul sok tomites van alatta akkor ki kell venni es csak eggyet hagyni. En sose pakoltam ala csak 1 vekonyat azt annyi.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 25, 2018 2:00 pm 
Offline
Új fórum tag

Csatlakozott: csüt. dec. 03, 2015 9:46 pm
Hozzászólások: 17
Egyre jobb a helyzet.... Indítom be aztán csak 2henger jár.. Rotort, elosztófedelet cseréltem semmi változás...


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 25, 2018 3:13 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 13, 2013 8:50 am
Hozzászólások: 348
Tartózkodási hely: Pest megye
Az eddig leírt "egyszer csak leállt" dolgok alapján én eddig már azt sejtettem, hogy ez inkább gyújtás gond lesz. Ha az úszóház ürülne le, az csak nagyobb fogyasztást jelentő munkapontokban okozna belátható időn belül észlelhető szegényedést. De alapjáraton ha nem működteted az AC-t, a motor simán eljár percekig bármilyen észrevehető változás nélkül. Én még a régi karbis időkben jártam úgy egy dupla elektromos AC-val (átkapcsolható volt utastérből és volt egy kikapcsolt állás is), hogy babráltam valamit, véletlenül kikapcsoltam "0" állásba az AC-t, és elindultam vele. Párszáz méter megtétele után kezdett el erőtlenedni, rángatni, aztán félrehúzódáskor leállt. Mindez 40-es dellortokkal, hideg motoron, 316-os tengellyel. Ha ezzel az összeállítással el tudtam botorkálni majdnem 1km-t, akkor egy gyári karbi gyári motorral egy úszóházból még tovább is valamivel. Szóval, idő kell ahhoz, hogy megtörténjen az, hogy csak semmivel sem tudod már életben tartani a motort, és megáll, de az sem hirtelen, hanem csak ilyen szenvedős-rángatózós-puffogós elhervadással.

Ha viszont egy karbis motor úgy áll le, mintha elvágták volna, az inkább gyújtás lesz, de biztos nem az elégtelen szállítása az AC-nak. Egyetlen dolgot tudok még elképzelni, ami még üzemanyag-ellátási hátterű, hogy a karbiba bejutott valami olyan szennyeződés, ami el tudja zárni az alapjárati rendszert attól függően, hogy a rezgéstől / áramlástól belötyög-e az "útba", és nem tud eltűnni onnan. De ebben az esetben a főfúvókarendszerből még működik minden (értsd jól kinyitott pillangóval).

Ellenben, ha valóban "kéthengerezett" neked (nem tudom, hogy állapítottad meg, hogy pont kettő, és mondjuk nem három), akkor ezt a karbi dolgot is kizárnám, mert közös szívócső van, és ott nem tud olyan gyorsan lecsapódni-elpárologni a szívósorból a benzin, hogy az egyik hengernek még elég, de a soron következőnek már nem, majd a következő szívásnál már újból jó.

Szerintem ott kontaktus hiba lesz, vagy gyertyakábel, trafó, esetleg éppenséggel a hall szenzor döglődik a gyújtásoszlopban. De leginkább érintkezési gond, simán el tudok képzelni egy olyan esetet, amikor a motor rázkódása pont úgy idézi elő az érintkezési hibát, hogy csak minden második / harmadik gyújtás marad ki (vagy csak nagyon gyengére sikerül). Ez pedig lehet akár a trafón / gyújtómodulon belül is, mert mostanra jutott el arra a szintre, hogy kezd végleg leválni valami valamiről.

_________________
Alec


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: vas. szept. 09, 2018 7:27 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 16, 2008 4:12 pm
Hozzászólások: 636
Tartózkodási hely: Kaposvár / Magyaregres / Buzsák
Sziasztok

Következő problémával fordulnék hozzátok.
Az alany egy 2105 szijas, gyári 2105 típusjelű karbival, és hall jeladós gyújtással.
Az autót elküldtem műszakiztatni, és amikor visszakaptam, egy használhatatlanul beállított autót kaptam vissza.
Állítólag 8 fokra lőtték a gyújtását,és a karbit is elállogatták.

A tünet a következő, motor nagyon nehezen pörög fel, és minden egyes gázpedál mozdulat után vissza duranik a karbiba, viszont hidegen, és melegen is könnyen indul, és az alapjáratot is jól tartja.
Mit kellene megnéznem, vagy mik okozhatják a tünetet?


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: vas. szept. 09, 2018 9:33 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: hétf. jún. 16, 2008 11:56 am
Hozzászólások: 433
Tartózkodási hely: Budapest, Hajdú-Bihar megye
Kevés az előgyújtás, biztos gyári értéket akartak állítani de az édeskevés...
Utána a karbit hozzálőni, és szépen fogja venni a gázt.

_________________
Lada 2107 1500L


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 06, 2018 3:43 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. ápr. 08, 2007 9:38 pm
Hozzászólások: 857
Tartózkodási hely: Ónod
Sziasztok.

Valaki nem tudja, hogy biztonsággal felrakható WV-re való 641es filtron szűrő ? Olajnyomásom sajnos -7 bár felé is megy néha, átalakítás miatt.

Kép

Köszönöm előre is.

_________________
A gép: 21013(Ex elektromos Lada) > 1600_HMS_316 http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=68477


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 08, 2018 9:34 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 13, 2013 8:50 am
Hozzászólások: 348
Tartózkodási hely: Pest megye
A Ladánál a menetes cső résznél a menetméret 3/4"-16 UNF-2B , ami azt jelenti, hogy 3/4" névleges csőméret és 16 menet per col a menetemelkedés, amcsi finommenet. Ez az egyik feltétel, hogy fel lehessen tekerni, a másik a tömítőgyűrű átmérője, ezt fejből nem tudom, de a filtron oldalán meg lehet találni minden szűrőt a típusszámra való rákereséssel.

Az OP520 jó ladára, itt a link:
http://filtron.eu/hu/szuro-keresese?action=showFilter&filtronNumber=520&formType=1&backAction=showFiltersByNumber&partNumber=OP+520

Ez alapján C és B méret a gyűrű belső és külső átmérője, ez C=62.5 és B=72.5mm.

Amit te keresel, annak itt a linkje:
http://filtron.eu/hu/szuro-keresese?action=showFilter&filtronNumber=OP641&formType=1&backAction=showFiltersByNumber&partNumber=OP+641

Itt a menet alapján stimmel a dolog, és a gyűrűnél C=63 és B=71mm, azaz keskenyebb a gumi, de közel azonos középátmérőn van, a blokkon pedig jóval szélesebb a felfekvő felület, mint amekkora a szűrőn a gumicsík. Ezek alapján azt mondom, hogy "mechanikailag" rámegy. Szűrőnek meg szűrő, tehát a funkcióját el fogja látni. Van benne megkerülő- és visszacsapó szelep, mint az 520-ban is. Az 520-hoz képest a magasság kb 5mm-rel nagyobb a 641-nél, az se lesz gond elférés tekintetében.

Az már más kérdés, hogy miért ésszerű 7bar-ig felengedni az olajnyomást azzal, hogy túlfeszítik a pumpában a megkerülőszelep rugóját... Attól nem lesz jobb a kenés. A pumpában a fogaskereket szokták szélesebbre alakítani, hogy a szállított mennyiséget növelni tudják kisebb fordulatszám esetén, de önmagában a maximális nyomást értelmetlen megemelni.

Jah, és felmerült bennem még egy kérdés... Az a 641-es miért "viselné" jobban a 7bar-t, mint az 520-as?
Sehol nem látok infót arról, hogy az üzemi nyomás mennyi. El tudom képzelni, hogy ilyen esetben a megkerülőszelepe mindegyiknek meg fog nyitni, mert annál az eltúlzott nyomásnál azt már eltömődésnek fogja "érzékelni".

_________________
Alec


Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: kedd okt. 09, 2018 3:58 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. ápr. 08, 2007 9:38 pm
Hozzászólások: 857
Tartózkodási hely: Ónod
Köszi a részletes, infót. A motort így vettem, hogy alátétezték a olajpumpa szelepet, ezért nem bontanám meg. A boltban ahova járok most csak ilyen szűrőt tudtak adni, azért kérdeztem, hogy nehogy eresszen valahol vagy tönkremenjen és felrakható e egyáltalán ez a fajta szűrő.

Köszi szépen.

_________________
A gép: 21013(Ex elektromos Lada) > 1600_HMS_316 http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=68477


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9130 hozzászólás ]  Oldal Előző 1179 180 181 182 183

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség