Pontos idő: kedd júl. 23, 2019 10:53 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9138 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5183 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 19, 2005 11:38 am 
Na erre adjatok nekem választ ha tudtok!

Beteg adatai:

Lada Samara 2108
Motor: 1.3
Kor: 16 év (most járta ki a nyolcat :D )

Elõzménynek annyit, hogy meg lett hajtva a kicsike, és a fordulatszámtól elment a generátor csapágyam, meg szólni kezdtek a szelepek. Megcsináltattam az autót. Elhoztam, jó volt minden.

A Gond:
Kezdett erõtlen lenni a jószág. (Alacsony alapjárat, könnyen lefulladt, nem akart egybõl húzni, berángatott.) Gondoltam csak be kell állítani. Neki is álltunk, lett állítva az alapjárat (felfele), meg lett állítva a keveréken. Ekkor gondolt egyet és LEÁLLT!
A gyújtás jó, benzint kap a motor, vezérlés tökéletes (jelen van miden, végig lett játszva). A bibi: KOMPRESSZIÓ SEMMI!!! A hengereknél nem lehet kompressziót érezni, és a toroknál sincs szívás.


Ilyenkor mi a f**** lehet?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 19, 2005 1:13 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
sok dolog adja a kompressziot egy hengerbe. gyürüsor, hengerfejtömítés, szelepszárszimeringek. Miután belett állítva a szelephézagod azóta kezdett el elromlani aztmondod. Tehát tul kevés a szelephézagod és kitámassza a szelepeket így nincs meg a kompressziod mert elmegy a szelephén mivel nyitva van. Pl :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 19, 2005 1:57 pm 
A szelphézagokkal semmi gond, amikor elhoztam a gépet tökéletes volt.

Egyik pillanatról a másikra szünt meg a kompresszió de teljesen!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 19, 2005 2:07 pm 
Meg hozzáteszem olyan csinálta a motoromat, aki majdnem 40 éve autót szerel.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 19, 2005 8:45 pm 
Dr.Tápfesz írta:
Ezért jó nekem a gyári pumpa szerencsére semmi baja . kop kop :) Ha elromlik akkor elektromos AC lesz nemtökölök a lökõrudassal.


Hali! Ez az elektromos AC ua. az mint Istvan2107 altal emlitett olasz cucc? nekem most ez utobbi van bent, prima egyebkent.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 19, 2005 9:02 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nem nem az elektromos AC az attol az hogy egy elektromos pumpa pumpálja az üzemanyagot a karbihoz .Az olasz szerintem sima Lökõrudas amit a motorra szerelsz fel és ez mechanikus :) egy kis pálca jökdösi a pumpa pumpálórészét.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Help me!
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2005 11:03 am 
Szóval az a problémám,hogy a kocsi (samara) rángat,de hogy mikor?Ez változó.Megyek vele nyilt egyenesen 3-ban és a gáz eleinte húz aztán mintha lenne egy holtjáték aztán húz mint az ökör.Szóval a gázkart 3 részre bonthatom megy valamennyire, nem megy és olyan erõs motorfék van hogy az na ,aztán meg tép.Namost van amikor nem csinálja viszont ha meghajtom utána újrakezdi!HA valakinek van valami ötlete örülnék ha megosztaná velem!Már nemtom mit kéne tenni!De van egy olyan sanda gyanúm hogy a karburátornál szarakodik valami.Ötlet?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2005 6:35 pm 
Üdv! Nekem is volt problémám a csacsimmal (1.3). nekem az volt, hogy 3.ban 100 ig húzott, utána mintha többé nem kapna benzint és le is állt a motorja. Aztán elkezdett szarakodni (nem indult, leállt, nem járt minden henger...stb) szóval használhatatlanná vált. Vettem egy gyújtáskábelgarnitúrát (650 Huf) meg 4 új gyertyát (NGK BP6ES - 1920 Huf) és mintha csoda történt volna. 2-esben viszi a 100-at. És tép mint állat. Szóval nem árt ezeket kicserélni, meg azán nem is egy nagy összeg. Ja meg nekem volt egy kis papírszûrõ az AC pumpa elõtt, az eléggé koszos volt már, azt is kicseréltem (130 Huf). De persze nem biztos, hogy ez a baj, de én ennyit tudnék hozzátenni. Sok sikert!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 13, 2005 10:46 am 
Érdemes szétkapni az AC pumpát is!

Nekem egy szakadt membrán miatt csinálta a rángatást, igaz alacsony fordulaton, de utána reggelre meg is állt a gép.

1 db csavar fogja a tetejét, érdemes lekapni és belekukkolni hogy mi a helyzet odabent!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 13, 2005 3:48 pm 
Sziasztok!
Nem indul a vadi új 1200S -em:( Gyujtás biztos jó bár most má lemerítettem az aksit:( A probléma ugy volt hogy Péntek van 13.-a... lehet ez az egyik:)
Amugy igy kezdõdött:
-Ladába be ablakot le szivató full ki, kuplung kinyomva és go röffen a kecske elsõre gond nélkül..
-Aztán 2 percet várok hogy melegedjen... és utána gondoltam picit nyomok egy ici pici gázt és durr lefulladt..
-Na azóta sehogysem sikerült életre kelteni:(
-inditoztam jobbra balra aksi kifujt...
Pár ora mulva vissztértem erõsítéssel hogy betoljuk de épp hogy elkezd pöfékelni kinyomi kuplung és goodbye:(
Ennyi a story.
A helpeket elõre is köszönöm.
Üdv.
ui: valszeg a karbibá a gond.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 7:28 am 
Üdvözlet Urak!

Abban kérnék tanácsot, hogy sürgõsen és olcsón zöld kártyát kellene csináltatnom, lehetõleg valahol a Keleti közelében. A hétvégén lemeszeltek a 2107-es Ladámmal, és közölték velem, hogy a zöld kártya már egy éve lejárt. Szerencsére megúsztam kisebb helyszíni bírsággal. Viszont most szeretnék alakítani a dolgon...

Olyan helyre mennék, ahol értenek is a beállításokhoz. Van tippetek?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 7:49 am 
Helló Ben!


A zöldkártya hatósági áras!Tehát bárhová mehetsz mindenhol ugyanannyiba fog kerülni!Ott ahol zöldkártyát csinálnak,be is tudják állítani az autót.


István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 8:11 am 
Köszi István!

Szerinted mennyi most a zöldkártya hivatalos díja? Felhívtam egy szerelõt, aki 10.000 ért csinálná meg, ez reális?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 8:41 am 
Helló!

Nemtom pontosan,de a Ladánál olyan 4-5000 forint körül kell lennie.Más típusnál(nyugati)ott elképzelhetõ hogy ettõl jóval drágább.
Én januárban csináltattam,nem hiszem hogy akkora áremelkedés lett volna azóta!

Üdv István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 9:11 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Katalizátor nélküli ladánál 5000 Ft/évente.
Katalizátorost nem tom.

Korrekt szerelõnél benne van az árban a gyujtás állítás, és az alapjárat állítás, a többi munka dija az ezen felül.

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 9:14 am 
Srácok köszönöm!

Most már csak egy dolog érdekelne: itt a Keleti közelében kéne nékem egy szervíz, ahol megcsináltathatom a zöldkártyát. Van tippetek?

Elõre is kösz!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 9:56 pm 
Aloha mindenkinek!
Valaki segítsen, nem toom mi kopog a gépállat hátuljában, a szilentek nincsenek kikopva, valszeg difi lehet, vagy nem tom. :( Elindulásnál, vagy hirtelen ázadásnál jelzi a fura hang hátulról hogy nincs minden rendben, mi a túró van vele?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 5:21 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Én azért megrángatnám azokat a tolórudakat különösen a kissebbeket oldalirányba!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 5:54 am 
Szevasztok!

Pár hete folyik a küzdelem az alábbi problémával, több szerelõ is látta már a gépet (20 éves 1200-es), de még mindig nincs megoldás. Segítségeteket kérem, hátha valakinek van ötlete.


A gép mindig megbízhatóan indult, télen-nyáron. Egy esõs reggel hosszú indítózás után viszont nem. Dombon lakunk, 2-esben sikerült begurulni, elindítani. És ettõl a pillanattól kezdõdtek a gondok.

A fõ jelenség az, hogy mikor gyorsítást követõen beállok egy állandó sebességre, elkezd rángatni a motor, de annyira, hogy szinte csattog a kardán. Olyan, mintha 4-ben akarnék 35-tel menni. Lakott területen kész kínszenvedés átjutni, beállva 50-re ez játszódik le. Nagyobb sebességnél is észrevehetõ, de nem annyira. Alapjáraton is egyenetlen a motor járása, látszik, majd kiugrik a helyérõl, ha nem is szó szerint, de rángat.

A szerelõ kitakarított már mindent a karburátorban, fúvókák jók, üzemenyagszint jó. A gyújtásnál is rend van, kicsit billeg az elosztóban a tengely, de beraktam egy másikat, azzal is ugyanezt csinálja, nem hinném, hogy teljesen egyformán lenne rossz mind a kettõ. A motortérben már kipróbáltunk szinte mindenbõl másik példányt, AC, gyertyacsere, üzemenyagszûrõ csere, minden, ami összefüggésben lehet a benzinellátással. Ha szétszedik a karburátort, egy darabig enyhülnek a tünetek, de hamar újrakezdi. Elindul, nem durrog, nincs utógyújtás semmi más, de a rángatás állandó.

Akinek van ötlete, mit kell még megnézni, kérem, segítsen!

Elõre is köszönöm.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 6:57 am 
Helló Gaboo!

A bekötõrudak rángatásál nem sokat érsz,mert nem fogod észreveni a rendszer rugalmassága miatt a fellazulást.
Ajánlom hogy próbáld lehúzgálni a csavarokat,ha valami gond van, akkor igy észreveszed.
Azért nézd még 1x át a szilentek állapotát is!
Kardánkereszt rendben?

István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 10:54 am 
Hello István2107!

Most néztem át megin, a szilentek akko is renben vannak, ezúttal aknára álltam. A difit ha mozgatom, kb 1 cm amit kézzel mozditok rajta sebességben, ha kiveszem akko mégnagyobb Ez normális? Ja, a másik meg ami aggaszt, hogy mintha valami elokádta vona az olajat, mer a fékcsõfelfogatásnál jobb oldalt tiszta olaj minden, elõször aszittem a fék, de nem hiszem, mer a bal oldalon ugyanott ugyan az a szitu, ott meg nincs fékcsõ. Ilyenko mian? Dificsere? :roll:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 10:55 am 
Mármint forgatom, elõre hátra nem mozdul, csak ahogy forgatom...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 11:17 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Nézd meg a kardánkereszteket, elindulásnál, terhelésváltásnál gyakran koppan ha kopott.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 12:04 pm 
Szia Gaboo!

Valamennyi lógás természetes,nekem is kottyan ha megmozgatom a kardánt.
Pontosan hol van az az olaj?
Milyen jellegû a hang?Koppan? Peng?



István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 12:24 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Difi csere azért az jó dolog lenne , nemolyan könnyen megy az tönkre !

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 24, 2005 1:49 pm 
Dr.Tápfesz írta:
Difi csere azért az jó dolog lenne , nemolyan könnyen megy az tönkre !


Hello!

Nemtom apám ismerõse honnan hozta de nálam van egy olyan difi, amibõl bizony a fogak hiányoznak és biza rendesen kitörtek. Szép látvány. :?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 25, 2005 11:13 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Sziasztok!!!!!!!
Azt szeretnem megtudni hogy 1500-os Ladaba lehet-e olommentes benyat tankolni gyari szelepek mellett, vagy esetleg ki kell cserelni oket?
Hamarabb tonkreteszi-e oket? Fogasztaskulombseg jelentkezik-e?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 25, 2005 12:19 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 6:25 pm
Hozzászólások: 7358
Tartózkodási hely: Budapest
Szegény szelepnek ehhez sok köze nincs.

Röviden lehet. Hosszabban meg nincs kedvem kifejteni, 15 éve szól errõl a sajtó, a net, a tv....

a.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 25, 2005 2:12 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Tehát ha aluminium hengerfejed van akkor csak olomentes benya! A szelep ugyan ugy készül az olommenteshez és az olmos benzinhez is :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 25, 2005 8:40 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Koszi az infot, DE en meg mindig nem vagyok tisztaba valamivel: AZ OLMOS BENZINT MINEK CSINALJAK MEG MINDIG? En eddig mindig olmos benzint hasznaltam. En ugy tudom az olommentes benzin szaraz es ezert teszi tonkre a motrot. Nem ezert talaltak ki az olmos benzint?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 25, 2005 9:32 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Te hol tankolsz olmos benzint? A magyarországi kutakon olommentest árulnak csak . Olmosat környezetvédelem szempontjábol valamikor 92 ben beszüntették asszem.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 25, 2005 10:47 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 7:37 pm
Hozzászólások: 740
Tartózkodási hely: Gy?r
Ahoj mindenkinek, most fõleg Gaboonak!

Nekem lötyögött a kipufogórendszerem, hát az olyan kopogást levert, hogy félelmetes volt:). Nem volt a helyén, nekiütõdött mindennek. Én is a futómûre gondoltam a hang alapján, de minden a helyén volt. Aztán egyszer "csak úgy" meglöktem a hátsó dobot, és rájöttem, hogy mi a gond. Szerintem azért nézd meg te is, lehet, hogy "bejön".

_________________
KJ® Borisz 21011


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 26, 2005 6:47 am 
Borisz21011 írta:
Ahoj mindenkinek, most fõleg Gaboonak!
Nekem lötyögött a kipufogórendszerem, hát az olyan kopogást levert, hogy félelmetes volt:).


Ez igaz, nekem is volt ilyen, a kardáncsukló darálta a kipufogót, ha valaki beült hátra. Nagyon gyilkos hangja van. :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 2:55 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
Sziasztok.
Kiprobaltam az olommentes benzint. Az eredmeny az viszont nem jo mert teljesitmenycsokkenest vettem eszre, ezertinkabb maradok a jol bevalt olmos valtozatnal. Az alpjarati fordulatszam legalabb vagy 100 fordulatot esett, es gazadasoknal sem harapott mar ugy mint elotte. Tehat 1 sz mint szaz hiaba lehet bele tenni ha egyszer nem jo, nem ennek a motornak lett kitalalva.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 7:48 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Dr.Tápfesz írta:
Te hol tankolsz olmos benzint? A magyarországi kutakon olommentest árulnak csak . Olmosat környezetvédelem szempontjábol valamikor 92 ben beszüntették asszem.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 8:35 am 
Szerintem Inferno nem ólmos benzint akart irni,hanem ólompótló adalékost!De már ebben sem vagyok biztos,kérdései alapján az elmúlt évtizedben a Holdon élt! :D


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 8:57 am 
Szeva mindenkinek, sorry hogy nem írtam, de sajnos a munkámból adodóan keveset tudok gépközelbe lenni, de amikor csak tudok, támadok. Ide. Kösz hogy írtatok, a difi változatlanul kopog, egyre jobban. Az olaj (ha alulról nézem) pont a difi két oldalán van a kasztnin, a difi felett full száraz, bal oldalt van a hátsó fékcsõfelfogatás, az full olajos, de nem onnan származik, mer jobb oldalon ahol nincs ugye fékcsõ, szinte centire pontosan megvan az olajfolt. A difi nem peng, koppan. Tom hogy a difine fura "harang" hangja van ha megütöm, de nem olyan. Tompa puffanás, olyasmi, mintha körbetekerném ronggyal, és rávágnék kalapáccsal. Na, belülrõl vmi hasonló hangot lehet hallani... Sorry hogy hosszura sikerültem. :roll:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 9:05 am 
Ja, nem a kipufogó kopog. Az kicsit ki van égve, de nem az kopog :D


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 9:14 am 
INFERNO írta:
Az alpjarati fordulatszam legalabb vagy 100 fordulatot esett, es gazadasoknal sem harapott mar ugy mint elotte. Tehat 1 sz mint szaz hiaba lehet bele tenni ha egyszer nem jo, nem ennek a motornak lett kitalalva.



Külföldön tankoltál eddig? Má csak azé kérdem, mer itthon marhára vizezik, vagy hígitják, vagy mittom én micsinának a benzinnel, de a külföldi benyától (ami mellesleg olcsóbb) nekem jobban muzsikált a gép.. Haver jár ki néha, oszt ha olyanja van, akko tankol kannába is, nehogy elfogyjon, de általába megmarad, én meg rácsapok :wink:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 9:31 am 
:idea: Lehet hogy hülye ötlet, de a féltengely is dörömbölhet hátul? Bár ez nem magyarázza meg az olajfoltot. Nem toom miko jövök legközelebb, addig csinálok róla pár fényképet, ha látjátok, akkor talán könyebben megy majd a dolog.

Kösz mindenkinek az önzetlen segítséget, próbálok sûrûbben jönni!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 9:57 am 
Gaboo írta:
Külföldön tankoltál eddig? Má csak azé kérdem, mer itthon marhára vizezik, vagy hígitják, vagy mittom én micsinának a benzinnel, de a külföldi benyától (ami mellesleg olcsóbb) nekem jobban muzsikált a gép..


Mellesleg megjegyezném, hogy a szlovák brenya is ugyanolyan szar mint a mienk... És miért? Mert oda is ugyanaz a lötty kerül mint amit nekünk a MOL benzin fedõnéven szállít... :evil:

Ami meg ugyebár tiszta benzin, (Tempo 100 stb...) annak a literenkénti ára egyenlõ az arany grammjával. Pedig szerintem semmi extra nincs benne csak nincs ---- különbõzõ adalékokkal, meg valami higírásra alkalmas lével (alias: H2O)... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :!:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 2:18 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 6:25 pm
Hozzászólások: 7358
Tartózkodási hely: Budapest
Az 1969-es Zsigulinak is alu a hengerfeje, csak nem 21011 a kódja, hanem 2101 szimplán. Ezt ne keverjük ide...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 2:25 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Gaboo írta:
Haver jár ki néha, oszt ha olyanja van, akko tankol kannába is, nehogy elfogyjon


Hi,
én úgy tudtam, hogy a határon nem lehet kannában benzint áthozni. Mert, hogy az már benzin turizmusnak számítana. És pont ezért csinálják sokan, hogy módosított benzintankkal járnak át naponta tankolni. A tankban ugyanis átlehet hozni a benzint. De asszem azt is figyelik, hogy hányszor fordulsz és ha túl sokszor az szemet szúr.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 2:27 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Arnold írta:
Az 1969-es Zsigulinak is alu a hengerfeje, csak nem 21011 a kódja, hanem 2101 szimplán. Ezt ne keverjük ide...


Minden Lada hengerfej ALU. Ezt én is így tudom.
A blokk öntöttvas, a szelepdekli meg változó. 2105-ön alu, a többin asszem acél.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 3:33 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
10L benzint lehet kannába hozni legálisan.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 10:16 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Köszi :)
Napjában többször is? :D


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 10:37 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Azt nemtudom , nemkérdeztem meg :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 29, 2005 4:32 pm 
Sziasztok!!

Valaki nem tudná nekem leírni hogyan szedjem szét 2107-es Ladám müszerfalát, hogy ki tudjam cserélni a számlapokat.

Kerestem cikket de nem találtam.

Légyszi segítsetek.

Elöre is kösz!

Csá


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 29, 2005 6:52 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 15, 2005 8:08 pm
Hozzászólások: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Tartózkodási hely: Arad, Romania
En a RO-HU hatartol nem messze lakom(ARAD),itt meg lehet kapni ugynevezett olmos benzint, bar hogy most mar mennyi olom van benne azt nem tudom mert hejettesitik valamivel, de a lenyeg hogy van.
Valamivel dagabb is mint az olommentes.
Meg lenne egy kerdesem!!
Eszrevettem hogy a benzintankom valahol egy kicsit sziavarog, hogyan lehet megjavitani? Ha van otletetek kerlek osszatok meg velem is.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 30, 2005 3:29 pm 
Marce kérdése engem is érdekelne!Aki vágja a választ,az még véletlenül se tartsa magába!


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9138 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5183 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség