Pontos idő: vas. aug. 25, 2019 7:46 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4572 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 592 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Autóvillamosság
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 27, 2005 7:21 am 
Üdv!

Mi lehet a magyarázata a fesszabályzó (elektronikus) sorozatos elfáradásának?
Esetleg a generátor méginkább 1enirányító híd hibája?

Kösz:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 27, 2005 8:21 am 
Nem igazán vagyok villanyossági szagérzõ, de tippre az van, amit te mondasz... az izzókat nem kell gyakrabban cserélned? Nem durrognak el?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 27, 2005 1:49 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
A névleges feszültség a villamoshálózatba marad ugyan ugy 12V.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 28, 2005 7:09 am 
Üdv!

Nos, tegnap még próbálgattam a fesszabályzót. Orosz, igényesen kinézõ fajta. Ú.n. ki, semmi baja....
Viszont 2* merült le vele az akksim, és töltésjelzõ lámpát még nem láttam vigyorogni indítózáson kívül....

Vettem szénkefét, de kétlem, hogy itt lenne a bibi. Lehet, a generátortól jövõ töltõkábel?
Mert hát a töltésjelzõ feszkót figyel, attól az amper lehet kevés...

Kissé elbizonytalanodtam már...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2005 9:41 am 
CSá!

Mûszered van? Mérjél rá az akksria 14.4-nek kell lennie vagy akörül a töltésnek. Ha nem, mérd meg a gencsin is ha különbség van, akkor kábel...

Üdv: Attis2105LPG


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 02, 2005 7:46 am 
Hmm...

Majdnem 13 V :(
Gyaníto, szénkefe, vagy 1éb generátor nyûg...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 02, 2005 7:53 am 
A Zsiga könyvben leírják, hogyan lehet szénkefét cserélni.
Csak én nem találom a kefetartón a furatot, amivel "benn lehet tartani" a keféket szerelés közben. Val.sz. azért, mert nincs... :x Ilyenkor fúrni kell rá, avagy befûzött derót helyett 1 vékony lemezzel kell +oldani???

Üdv:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 18, 2005 4:38 pm 
Csumi! Véleményeket szeretnék kérni, hogy vajon mi lehet a következõ jelenség oka... A Samarámban meleg motorral az alapjárat néha teljesen sima, stabil (ECON mutatója a full a jobb oldalon áll), néha meg rázza az egész kasznit (ECON mutatója ilyenkor középtájt van)... Valamikor egybõl ugrik padlógázra, valamikor meg egy rántás után... Szóval kettõs személyiséget él :twisted: :twisted:
Én laikusként a gyújtáselektronikára gyanakszom, mechanikus dolgok nem szoktak így bolondozni vagy igen? :wink: :wink: :wink:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 22, 2005 9:12 pm 
Ekkor rejtély ez a hiba????? :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :( :( :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 5:05 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Megszakító hézagod nézd meg , 4mm

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 1:53 pm 
del.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Lacuss pén. szept. 09, 2005 9:19 pm-kor.

Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Szerelés - Elektronika
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 1:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Sziasztok,
az általános Autóvillamossági dolgokat légyszi a Szerelési Topic ELEKTRONIKA részébe írjátok.
Nem hiszem, hogy lenne Típus szerinti villamossági kérdés, ha mégis, akkor átnevezem ezt a topicrészt pl.: Szamara Autovillamosság, 110 Autóvillamosság -ra. De az általános szereléssel kapcsolatos dolgokat ne aprózzuk szét.
Köszi!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 1:59 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
gondolkozzunk. Elektronikus gyujtásunk van , a megszakító kalapács nem ad jelet mert nincs hézag! Az elektronikába van egy olyan védelem hogy 400Hz vel szaggatja meg max a trafót ha rövidrezárva van a megszakító rész. Így megtorpan mert hiába az elõgyujtás ha a trafó nemad oda akkor áramot . Legalábbis a hétvégén 3 autónál volt hasonló problémák , kispolák 850ccm ,skoda 105, lada 2106:)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 2:44 pm 
Lacuss, Dr. Tápfesz kösz az infót!
Gyújtáselosztó, rotor nemrég volt cserélve olasz gyártmányra, úgyhogy nem hiszem, hogy az a ludas. (bár múltkori motormosásnál vszínû beázott, mert alig tudtam életet lehelni a motorba utánna :( ) Karbipucolás is már megtörtént...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 3:58 pm 
del.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lacuss pén. szept. 09, 2005 9:19 pm-kor.

Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 23, 2005 4:00 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Hát ott valóban nehézkes a hézag állítás valóban ;) Nemtudtam hogy van hall jeladós amit én láttam az frankón kalapácsos csoda volt :) Viszont ha valaki olcsóba el akarna adni egy hall jeladót 3 vezetékest vevõ lennék rá!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2005 5:25 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

A GDM-ben szinte mindig van, olyan 1500Ft körül mozog az ára.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 11, 2005 12:43 pm 
Sziasztok!

Segítségre volna szükségem, van egy 1300 Samarám!
Az utóbbi idõkben a hûtõventilátor nem kapcsol be. Megvizsgáltam a hõpatron az jó, megnéztem a relét is kattog a bizti táblában, ha az aksiról visszek szuflát akkor mûködik a ventilátor. A biztosíték táblát kiszereltem szétszedtem darabokra (már amennyire lehet) és kontakt spayvel átfújtam. Visszaraktam 2 hétig mûködött, aztán megint nem kapcsolódik be a hûtés. Megismételtem az elõbbi javítást de továbbra sem mûködik.
Most nem tudom hogy hol keresem a hiba okát? (vegyek egy új biztosíték táblát?) I

Segitségeteket elõre is köszi

Üdv.tzs


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 11, 2005 2:44 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Biztos hogy a kapcsoló táblával van a gond.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 12, 2005 7:48 am 
Szia!

Köszi a választ!
Tud valaki egy jó beszerzési helyet? viszonlag elérhetõ áron hozzájuthatnék az emlitett kapcsoló táblához?

Válaszokat elõre is köszi!

Üdv.tzs

Dr.Tápfesz írta:
Biztos hogy a kapcsoló táblával van a gond.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 13, 2005 5:55 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Írtam az adok veszekbe!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 13, 2005 6:33 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Érdemes belenézni a biztitáblára csatlakozó dugaszokba is. Gyakori eset, hogy nem elég szoros már a saru, ki van nyilva. Nem érintkezik jól, elkezd melegedni, megolvaszja maga körül a mûanyagot, stb.
Én ki szoktam venni a sarukat a dugaszból egyenként (a pöcköt benyomva) és megpucolva, összébbnyomva rakom vissza.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 14, 2005 7:45 am 
még1MbR írta:
Érdemes belenézni a biztitáblára csatlakozó dugaszokba is. Gyakori eset, hogy nem elég szoros már a saru, ki van nyilva. Nem érintkezik jól, elkezd melegedni, megolvaszja maga körül a mûanyagot, stb.
Én ki szoktam venni a sarukat a dugaszból egyenként (a pöcköt benyomva) és megpucolva, összébbnyomva rakom vissza.


Szia!

kösz a tippet de már ezt is megprobáltam..
szakadásmérésen gondolkodom, csak még nem tudom hogyan kezdjek neki :P

Sziasztok!

Kicseréltem a kürt biztosítékát és azóta mükxik..


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 25, 2006 11:43 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Hehe, Redna tegnap bepróbálkozott nálam némi elektromos szivatással! :-)
Pont nálam! Tudhatná pedig, hogy hiába :)
A tünetek igazi kezdõladásnak valók voltak: néha hirtelen minden elektromosság eltûnt az autóban menet közben, se kép, se hang fél másodpercre. Utána minden okés...
Tegnap melóba indultam vele, de már betettem a szerszámos ládát, mert a lada olyan, hogy elõre jelzi mindig a bajt apró jelekkel, de ha ezzel nem törõdünk, pár nap és hirtelen megáll:)
Félúton nézegettem a feszmérõt, gyanús rezdülések mutatkoztak rajta, picit lejjebb ment a mutató, visszajött, stb. Ha a lámpát felkapcsoltam, hirtelen leesett a fesz. 10V alá, lekapcsolva pedig felugrott egy pillanatra 16V-ra stb.
Nem messze a Nagyvárad tértõl, a belsõ sávban a dugóban aztán egyszercsak leállt. :-) Indítanék, semmi, csak némi relékerregés, feszültség meg alig. Hínnye, fene a szádat! :)
Kitoltam félre nagy nehezen, persze kis emelkedõ volt, meg a heggesztett diffi miatt alig fordult :-)) Persze senki nem akart segíteni, de ezt már megszoktam, nem is vártam ilyesmit proletárdemszkiland-ben. ( ahol naponta látom, hogy a vak embert is hagyják szenvedni a mozgólépcsõnél, stb)
Sejtettem, hogy hová kell nyúlni, így 2 perc múlva már járt a motor és mentem is tovább. A hibát az egyik vastag rózsaszín vezeték okozta, ami a generátorra megy. Több is megy oda és az egyik a rázkódástól belül el volt törve. Elõször érintkezésre gyanakodtam, de amint hozzáértem, érezni lehetett a nyeklést. Kicsit megmozgattam, hogy érintkezzen, azóta is úgy van :-) Majd ha jó idõ lesz, kicserélem.

Tanulság: ismét bebizonyosodott, hogy a feszmérõ a mûszerfalon nagyon hasznos dolog, elõre jelzi a bajt, legyen az töltéshiba vagy kontakt jellegû probléma. Ha totál elfelejt a generátor tölteni, azonnal értesülünk róla, még mielõtt az akku lemerülne, igy van idõ minden felesleges dolgot lekapcsolni és hazarepülni a gépet. (a gyújtás keveset fogyaszt, sokáig elmegy az autó akkuról)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 25, 2006 1:38 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:52 am
Hozzászólások: 787
Skype: lehella
Tartózkodási hely: Budapest, Máriaremete
Miki, jó Neked hogy meg tudod oldani az ilyen szivatásokat :twisted:
Nálam csak gyári szerszámos csomag van, mikkel pótoljam hogyha bármilyen elektronikai gubancom lenne neadjisten?

_________________
LADA 21043 - 1600 - HMS296 Kép
carstyling


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 25, 2006 2:02 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Hát némi rendes, jó minõségû biztosíték sosem árt például. többféle értékkel, 8A, 10A, 16A.
Féktisztító spray is ajánlott, pucoláshoz, zsírtalanításhoz nagyon jól tud jönni az út szélén, meg a szerelés utáni kézmosáshoz:)
Én mindig hurcolászok magammal gyújtáskábel garnitúrát, rotort, elosztófejet, megszakítót, fesz.szabályozót.
Egy új ékszíj is jól jöhet bármikor.
Hosszabb útra dugókulcskészlet, csillagkulcskészlet is van nálam.
Nagyon messzi útra persze ladakönyvet is viszek:)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 25, 2006 2:31 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
A biztosítékot én is tudom ajánlani, nálam mindig van 2 csomaggal. Rohadt dolog tud lenni, ha például most télen ebben a szutykos idõben esetleg befagy az ablakmosó vízed, (amirõl persze feltételezed, hogy ha -19 fokig fagyálló, akkor -10 fokba még nem fagy be), és a sok spriccelni próbálkozás közepedte kipukkan a biztosíték. Onnantól kezdve se spricckoló, se ablaktörlõ :)

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 25, 2006 5:07 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nekem a gyári lada táskába a következõk vannak fõként Beta szerszámok : 2db gyertya,rézdrót,csiszolóvászon,steklámpa,8-10 es csõkulcs,csillagcsavarhúzó(kicsi-nagy),lapos csavarhúzó(kicsi-nagy),400g os kalapács,17-19es villás, 17-19es csillagkulcs , 8 as csillag-villás, 2db 10 es csillagvillás , 12-13 as villás , 12-13 as csillag , 2db 13 as csillag, 6-7 es csillag , 8-9 es csillag , 10-11 es csillag,16-17 es villás , 1/2 es gyertya fej , 17,19 es 1/2 es fej , T kulcs rövidszárral,kés,drótkefe,10-12 es vágott kulcs ,14-15 ös vágott kulcs,Kombinált fogó.
Ez mind kellhet :) , egyedül 22 est nemszoktam hordani a lengõvillához.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 25, 2006 6:40 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:52 am
Hozzászólások: 787
Skype: lehella
Tartózkodási hely: Budapest, Máriaremete
gyertya nálam is van, meg az a négy kemény bizti ami a táblában van tartalékként :twisted:
gyertyakábelek van, teljes garniture, meg a gyári holmik....

_________________
LADA 21043 - 1600 - HMS296 Kép
carstyling


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 26, 2006 7:47 am 
Egy darab drót is nagyon hasznos tud lenni! Plusz egy megszakító, AC membrán és egy doboz gyufa. Nálam ezek vannak még a csomagtartóban. :P


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 26, 2006 11:42 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
A szerelõlámpáról se feletkezzünk meg, hiszen a kocsi mindig éjjel, hidegben, zuhogó esõben romlik el :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 26, 2006 12:09 pm 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1284
Nem árt egy guriga szigetelõszalag sem.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 26, 2006 1:44 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:52 am
Hozzászólások: 787
Skype: lehella
Tartózkodási hely: Budapest, Máriaremete
Seller21074 írta:
Nem árt egy guriga szigetelõszalag sem.


ja tényleg, ladába az alap :D
szerelõlámpa is van a gyári csomiban nekem 8)

_________________
LADA 21043 - 1600 - HMS296 Kép
carstyling


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: autóvillamosság
HozzászólásElküldve: vas. feb. 26, 2006 7:55 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Igazolom az állítást az akksiról Miskolcról jöttem Pestre tõltés nélkûl,féloldalas világítással/az már kellett/,a Nyugati pu.-ig jutottam el.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2006 12:30 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 9:15 am
Hozzászólások: 331
Tartózkodási hely: Pécs
Szerintem a legfontosabbak:

Nyárs 2db
Gyalogsági ásó
Kisbalta
Ultraderm
Valami prb palackos itoka
Worchester szósz
Mobil telefon a megfelelö számokkal bekódolva (világít is hívni is lehet vele )
Papírtörlö
Sörnyito
Ékszíj
Elemlámpa
Esetleg fülvédõ

g


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2006 4:49 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
naés a szalonna?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2006 5:22 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Az a magunkfajtánál szériafelszerelés része! :-)
Kép


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Kézifék visszajelzõ
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 01, 2006 9:42 pm 
Ki tud kecskeméteen egy jó autóvillamosságszerelõt, aki nem szétbarmolja a kocsit, hanem megcsinálja?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2006 2:09 pm 
Sziasztok!

Nemrég vettem egy Lada2104-et.
A nagy problémám, hogy mivel csak hétvégén használom, így nem igazán erõs hozzá az 55Ah-s aksi.
Nagy baj lenne-e azaz ártanék-e az autónak, ha lecserélném egy 75Ah-s aksira? Csak mert 55Ah-s van hozzá elõírva... Tudtok esetleg ajánlani valami jó típust, ami bevállt?
Ill. honnan tudom megállapítani azt, hogy töltõdik-e az aksi egyáltalán? Nekem ezt semmilyen mûszer nem jelzi:(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2006 2:11 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Hogy hogy nemelég erõs? Esetleg új akksi van benne és kevés?

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2006 2:17 pm 
Mivel csak hétvégén használom, nagyon hamar lemerül..., ezért gondoltam, hogy teszek bele egy 75Ah-sat.
Ugyanakkor fogalmam sincs, hogy egyáltalán töltõdik-e menet közben.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2006 2:58 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Fölösleges nagyobb akksi. Akksi vagy töltésgond lesz. 04-ben van töltésjelzõ, ha nem mûködik multiméterrel meg tudod mérni a töltést.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2006 3:02 pm 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1284
Ha 3 évnél régebbi az akkud, akkor jobb ha tényleg újat veszel. Amit ajánlani tudok az a Banner.
Azt meg könnyedén tudod ellenõrizni, hogy töltõdik-e, ugyanis a mûszerfalon van voltmérõ. 2104-esen a kombinált mûszer (viz és benzin) és a kilométerora közötti kis mûszer az. Ha járó motornál a mutató zöldben van, akkor rendbe van a töltésed. Ha esetleg nem lenne jó a mûszer, akkor járó motornál ha egy multiméterrel rámérsz az akkura, optimális esetbe 14 V körüli értéket kell mutatnia. Max. 14.4 V lehet, e felett már valami probléma van.
Ha minden jól mûködik, akkor bõven elég az 55Ah akku is, pár nap alatt nem szabad lemerülnie.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Köszönöm
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 3:02 pm 
Köszi mindenkinek a segítséget..., a probléma szerencsére megoldódott, valóban van töltése az aksinak, csak egy kicsit sûrûbben kéne használni. De hát ilyen benzinárak és a fõváros autózhatósága melett katasztrófa.
Most sajnos más bajom van sajnos. Elosztófejet kell vegyek, legalább is egy ladás arra gyanakszik, de azért leírom nektek is a problémát.
Kb. 30 km menet után egy piros lámpánál kezdõdött. Zöld, 1, 2, 3 - és elkezd rángatni, meg fulladozni. Vissza 2, mindig rángat és füstöl mint egy gyárkémény, vissza 1 teljesen erõtlen.. Szerencsére nem messze a melóhelyemtõl történt az eset. Munka után otthagyni meg nem akaram, meg a ladás srác is megnézte, karbit rendben találta, azt mondta, az elosztófejen egy hajszálrepedés lehet, meg hogy haza lehet vele menni.
A kipufogócsõ belül meg egy merõ benzin és nem korom.
Hazafelé 15 km-en keresztül semmi baj, majd megint bemondta az unalmast. Szokásos rángatás majd teljes leerõtlenedés. 20 km/h - majd egy idõ múlva annyi se. Hiába nyomom a gázt, csak egy picike felbõgés (kb. 1 másodpercnyi) és utána visszaáll alapjáratra és kb. 10 km/h. Félreállás, 188, erre lemerülök. Na fa*za.
Újra indítom, teljesen renben indul pöcre, alapjárathang gyönyörû, gázadás, majd megint lefulladás. Majd egy idõ múlva rájöttem, hogy hiába mentem már kb. 15 km-t, kihúztam a szivatót, így igaz pörgött a motor rendesen, de legalább visszajött az ereje. Így végig tudtam nyomni egy 50 km/h-t. Így tudtam csak hazamenni kihúzott szivatóval és füstcsíkkal magam után.
Fogalmam sincs, mi lehet, elosztófejet azért veszek, ha nem az, szervíz.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 3:22 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Ez inkább karbihibának tûnik, lehet hogy eldugult kicsit. Az elosztófedél kb 500Ft, szal az nem nagy gond :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 4:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Pavel jólmondja, ha szivatóval megy, akkor az nem gyujtás gond, inkább karbi.

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 4:31 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:52 am
Hozzászólások: 787
Skype: lehella
Tartózkodási hely: Budapest, Máriaremete
nekem hasonlo jelenségeket csinált mikor megszivta magát a karbi; tüszelep és uszoszint probléma volt

_________________
LADA 21043 - 1600 - HMS296 Kép
carstyling


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 4:41 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Felakad az úszó , nekem pontosan ezt csinálta 2 hete , a tûszelep alá amit az úszó mozgat kell az az alátét 8) :lol: Uszószintállítás aztán jee azóta is!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 5:08 pm 
Sziasztok!

Köszi a segítséget, akkor megpróbálom szétkapni, lesz ami lesz alapon...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2006 7:24 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Hova kell az alátét?

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4572 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 592 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség