Pontos idő: vas. aug. 25, 2019 7:47 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 342 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 57 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Üzemanyag
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 15, 2005 6:30 pm 
Szevasztok van egy talán nem mindenapi kérdésem.

Találtam a pinyóban kb 25-30 liter 40 éves benzint.
Korából eredõen alacsony oktánszámu olmozott, a verda minden gondnélkül megyvele, igaz 1/4 arányban keverem 95(+OMV olompótló adalék)-sel.
Hogyan szereti jobban a motor ha ilyen keverési arányban elhasználom vagy néha nagyobb mennyíséget teszek bele?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 15, 2005 8:06 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nos . Ha ladába teszed akkor az olmot felejtsd ki mert az aluminium hengerfej nemszereti! A benzin nem romlik meg :) Ladát 86 os oktánszámú benzinre tervezték . 95 össel joltetted hogy kevered 1/2 arányba érzem hogy kellene hogy azért 92 oktán alá ne menjen az a benzin , persze ha nagypapásan mész akkor nemszámít igazán . :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 7:11 am 
Hali!

Te Doki!Milyen benzint tankontál 10 évvel ezelõtt?Milyen volt a Hf-ed?
Lett valami baja bármelyik ladának is az ólmos benzintõl? :?:
Tudomásom szerint az ólom a szelepvezetõket kente,tehát még használt is ez a fajta üzemanyag.

István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 7:18 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Én azt olvastam egy könyvbe hogy olmos benzin nem tesz jót az alu hengerfejnek , bár nemtudom hogy mikor csináltak más anyagbol hengerfejet :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 8:00 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
Istvan2107 írta:
Hali!
Te Doki!Milyen benzint tankontál 10 évvel ezelõtt?Milyen volt a Hf-ed?
Lett valami baja bármelyik ladának is az ólmos benzintõl? :?:
Tudomásom szerint az ólom a szelepvezetõket kente,tehát még használt is ez a fajta üzemanyag.
István

Khm, ha már kifejted akkor tán legyen igaz is: a szelepülékhez kellett az ólom. A 21213(? szgyelanov cccp felirat) elõtti (2101,21011) hf-ek szelepüléke a hf anyagaából volt kialakítva és annak szüksége volt erre az olmos kenésre. Az újak már betéttel készültek pont a katalizátoros üzem ólommentes benzine miatt. A szelepvezetõket a szimeringen átsejlõ olaj keni amit ugyi a benzin vmilyen szinten lemos. (lpg rulez).
Én az öreg benzint nem szívlelem imho bomlik, lehet h hülyeség de a benne levõ kéntartalom miatt okozhat gondot, de ebben nem vaok 100-as.

Grano


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 8:19 am 
Hali!

Ha már vita akkor legyen! :D
Nekem volt 21011 ill. most 2101 Hf-em van.Mindkettõben egy külön betét volt besajtolva,sõt ha a legrégebbi Ladás könyvem is megnézem abban is mind sajtolva van a szelepülék.
Ugy tudom h igen is kente az olom a szelepvezetõket,sõt manapság a versenyautókba lévõ benzinbe is kevernek egy nagyon minimális olajat, a felsõkenés miatt.

István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 16, 2005 2:04 pm 
Heló!

A LADA motor 91-95-ös benzinhez lett tervezve, mivel anno csak olyan volt. Természetesen a szelepek kenésére lett ómozva, mi másért?! Akkoriban ez volt a technika (felénk). Mivel egy ideje elmaradt az ólom, a HF-ek is gyorsabban kopnak. Tecsóban lehet ilyen ólompótló adalékot kapni...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 6:38 am 
Hali!

Ugy tudom hogy az olmot nem csak az elõbbiek miatt,hanem az alacsony oktánszámú benzin komressziótûrésének a javítására is használták.

István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 10:55 am 
Elöszöris köszi a sok hozzászólást.

A könyve a következõt írja:
"A gépkocsi üzemeltetéséhez legalább 93 oktánszámú benzint használjunk. ...
... A benzin ólomtetraetilénnel kezelt ezért mérgezõ! "
Emlékeim szerint régeben az összes szocialista autóba 88-89 oktánszámu benzint tankolt mindenki,
ami biztosan olmozott volt.
2-3 évvel ezelõtt szlovákiában én még láttam 91 olmozott benzint.
Ha nem tesz jót a az autónak akkor mihez árúlták?
Napjainkban az ukránok mivel járnak?
Benzinkútnál a kutas olyat mondott, hogy a benzin idõvel veszít a kalória tartalmából ezért robbanáskór kevesebb erõt fejt ki, ez igaz?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 17, 2005 12:06 pm 
Heló!

Nem az autónak rossz, hanem nekünk mérgezö az ólom!!! Az ukrán benzin u.a, mint a miénk, mivel az olcsóbb kutaknál azt tankounk. Persze a MOL is az orosz benzint vásárolja, ami miatt méginkább vérlázító az, hogy ü.a. árak emelését a köolaj világpiaci árának emelkedésével "magyarázza"...
Néha lehet látni valóban alacsonyabb oktánú benzint (Ukrajnában), de ez nem jellemzö.
Valóban bomlik a benzin idövel.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 13, 2005 5:40 pm 
Mostanában sokat lehet hallani a tv-ben hogy eggyesek sütõolajat öntenek a diesel autókba mert hogy az olcsóbb.
A petróleum egyfajta magas oktánszámú benzin ha jóltudom :oops:
A spiritusz meg ugyebár alkohol és ojat is hallotam hogy létezik etil alkohol alapu üzemagyag.
Van valakinek ötlete hogy a benzint mivel lehet keverni??


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 14, 2005 5:24 pm 
Balázs-G írta:
Mostanában sokat lehet hallani a tv-ben hogy eggyesek sütõolajat öntenek a diesel autókba mert hogy az olcsóbb.


Épp most volt a TV-ben róla szó. A vicces csak az, hogy ha beleöntöd a tanka, akkor törvényt sértesz, mert nem fizetsz utána jövedékit...
Egyébként ez is egy marhaság és csak a média fújta fel. A helyzet az, hogy megfelelö átalakításokkal a korai (elökamrás) dízelek üzemanyagát lehet vele hígítani.
Nagyon sok anyaggal lehetne belsöégésü motort hajtani, csak akkor arra kellene tervezni öket...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 14, 2005 8:03 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Pl denaturált szesz :) , volt hogy azzal mentem le a kútra :D 5 deci.
Nitrohiggítóbol ugyan ez a táv 1L volt.

Az autó még megy most fordult az óra 5. ször , a motorba meg van 35e km .

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 12:27 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Balázs-G írta:
Van valakinek ötlete hogy a benzint mivel lehet keverni??

Vízzel, és a benzinkutasok meg is teszik. Ja és még a jövedékiadót sem fizetik be utána.
irgum-burgum :twisted:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 6:52 am 
Dr.Tápfesz írta:
Pl denaturált szesz :) , volt hogy azzal mentem le a kútra :D 5 deci.
Nitrohiggítóbol ugyan ez a táv 1L volt.


Haverom lakkbenzinnel próbálkozott a babettájába, azóta is blokkot keres bele... Aki ilyet tesz, megérdemli!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 6:53 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Lakkbenzin az durva :) , de van amikor muszáj , meg ennyit csak kibir a 76 os technika :) ha már 86 os benzinre van tervezve.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 7:00 am 
Dr.Tápfesz írta:
ha már 86 os benzinre van tervezve.


93 az a 86. Nem tudom, hogy honnan jönnek ezek az "infók", de mind marhaság.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 7:34 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Autószerelõk zsebkönyve
Müszaki könyvkiadó,Budapest,1980

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 7:31 pm 
Tápfesz milyen messze laksz a kúttól? Csak a hatékonység végett kérdezem.
Mi a helyzet a petróleummal?
A keronzin finomított petróleum, hátha megtanul repülni a zsigulim. :)
Ami a jövedéki adó csalást illeti pesten én még nemtalálkoztam vámosokkal (cefreszagolók).Különben is nem én leszek az elsõ az országban aki csalással tesz szert anyagi haszonra.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 7:41 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
kb 600m emelkedõ utána gurulás :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 8:10 pm 
Ha jól számol kb 50 literes fogyasztás? :o
Menyibe is kerül 1 liter spiritusz? 20Ft/l körül még meg is éri.
Ha benzinnel keverem felesbe anyagilag érek vele valamit ?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 15, 2005 11:49 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Szerintem vigyázz azzal az anyaggal , haveromék csinálták csapatós ladán , 50/50% ba 2km ert ment az auto utána a hengerfej szétszált 5 darabba. Persze az a 2km az leírhatatlan volt ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 18, 2005 11:33 am 
Anyagi okokból gondolkodtam a dolgon de neméri meg mivel egy liter 300huf. :lol:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 26, 2005 4:11 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Ma megint volt egy kisebb dugulásom, és most untam meg, vettem ilyen 300 forintos benzinszûrõt. Az lenne a kérdésem, hogy AC elé, vagy után érdemes berakni?

Köszi!

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 26, 2005 4:25 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Hivatalosan az ac elõttvan.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 27, 2005 7:52 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
A tuti megoldás: 1 elõtte és 1 utána.

Az 1. a bengatartályból jövõ koszt szûri meg, a 2. az esetleges AC meghibásodás miatt a bengába kerülõ piszkot.

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 27, 2005 9:22 am 
Zorro írta:
Az 1. a bengatartályból jövõ koszt szûri meg, a 2. az esetleges AC meghibásodás miatt a bengába kerülõ piszkot.


Én is a 2-t ajánlom (és használom is), ugyanis a második benzinszürö valamelyest csillapítja az AC nyomás-lengéseit is.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 27, 2005 6:49 pm 
Katus József írta:
Zorro írta:
Az 1. a bengatartályból jövõ koszt szûri meg, a 2. az esetleges AC meghibásodás miatt a bengába kerülõ piszkot.


Én is a 2-t ajánlom (és használom is), ugyanis a második benzinszürö valamelyest csillapítja az AC nyomás-lengéseit is.


Nekem is így van, de az a funkció még nem jutott eszembe...
Angol csoda light... :D


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2005 2:33 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Beraktam a két szûrõt, télleg egész más érzés lett utána :)

Köszi!

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2005 3:51 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Írd rá az aktuális km állást, ha lehet.
Hajlamos az ember elfelejteni, aztán csak néz, mikor eldugul a szûrõ és áll az út szélén hibát határolgatva...

ja és még valami: van egy nyil rajta, ami a folyásirányra utal. Célszerû aszerint betenni, mert igy a kosz, piszok a szûrõpapír látható oldalán rakódik le, nem pedig belül.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2005 5:25 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi!

A nyílra figyeltem :) Általában hány ezer kilóméter egy ilyen szûrõ élettartama?

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2005 7:25 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
hehe, jó kérdés:)
Ha jó benzin, örökéletû...
nade tudjuk....
Szerintem egy olyan 10ekm-t biztosan kibír, 20e-nél meg biztosan kicserélném, megéri az a párszáz forint a nyugalmamat.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2005 7:07 am 
még1MbR írta:
ja és még valami: van egy nyil rajta, ami a folyásirányra utal. Célszerû aszerint betenni, mert igy a kosz, piszok a szûrõpapír látható oldalán rakódik le, nem pedig belül.


A f...t! Ha fordítva rakod be, szétrongyolódik és tele megy minden papírmocsokkal! Nem tudom, a kisnyomású AC-n is így van-e, de én állat elöször fordítva tettem fel az egyik ágba. Persze nagynyomású a szivattyúm és péesre trancsírozta. Eredmény: szét kellett szaggatni az egész benzinrendszert, tankot, injektort, AC-t, nyomásszabályzót és kifújni kompresszorral... :(
Szal tényleg figyelni a nyilacskára!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2005 8:04 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
A kisnyomású rendszerbe is szabad ilyentet tenni ? féldecis tárolós , fém aljú van nekem.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2005 8:09 am 
Igen, mintahogy írták a többiek 2 sorral lentebb... Azt a fém aljút nem ismerem.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2005 8:17 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ukránbul van :) 80Ft vót.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 14, 2005 1:40 pm 
Hello! Volna nekem egy problémám. Múltkor reggel beindítottam az autót aztán járt is szépen, aztán egyszer leállt és utánna be sem indult. Pár nap múlva karburátort szétszedtem, és azt láttam hogy nincs benzin benne. Nézegettem a szûrõt ami az AC elött van, volt benne egy nagy piszok. nagy nehezen kihalásztam belõle, hát egy légy volt. Na már most nem tudom hogy az volt e a hiba okozója vagy nem, de mostmár szájpróbával biztos hogy a szûrõig jön a benzin, de az AC ból már nem. Indítózásra próbáltuk úgy hogy levettük a karbiról a csövet, de alig csordogált ki egy pici benzin belõle. Más hibát nem észleltem. Kérdés teljesen halott az AC, vagy lehet hogy takarítani kell? (Nem nagyon értek hozzá, de azért jó lenne ha valami halvány fogalmam lenne. Mit lehet tenni?. Ja és az autó nem lada hanem egy 83as polo, de remélem hogy ezen a remek fórumon vagytok olyan segítõkészek hogy valami támpontot adtok nekem. Köszi

Ja és elötte voltak alapjárati problémáim is, másszóval nem volt alapjáratom, full meleg motornál is le akart állni a motor.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 14, 2005 2:05 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
csak ladához tudnánk adni ac pumpa leírást ,sematikus ábrát , érdemes lenne szétszedni , kideríteni azt hogy honnan került bele az a bizonyos légy :) , lehet hogy ac csere ha mechanikus akkor membrán hiba.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 14, 2005 2:11 pm 
köszi. A benzinszûrõ jóval a ac elött van, ilyen 500Ft os átlátszó mûanyag csoda. Valószínûleg a tankból ment bele. Az AC-m az mechanikus.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 17, 2005 11:18 pm 
Volna még egy-két kérdésem. kiderült hogy az AC-nek nincsen baja. Hogy tudom megállíapítani hogy nem dugultak-e el a tankból jövõ benzin csöveim?
Pl lehet fújni befelé levegõt a csõbe? köszi


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 18, 2005 6:10 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Elméletileg lehet fujni azt. De az is lehet hogy inkább az ac másik oldalárol kellene lehuzni a csövet és úgy intdítózni hogy pumpál e a dolog . elképzelhetõ hogy van egy csõ a tankba ami ki van lyukadva így nemtud rendesen szívni.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 22, 2005 11:35 am 
nekiesek a karbi felújításának. Hol lehet venni acetont? Festékbolt?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 22, 2005 11:37 am 
luxman írta:
nekiesek a karbi felújításának. Hol lehet venni acetont? Festékbolt?


Inkább petróleummal próbáld,hatásosabb... :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 22, 2005 3:34 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Sokan trisós vizbe dobják és hagyják egy napig állni. Igy a szutyok jól kioldódik a rejtett részekbõl.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 22, 2005 4:04 pm 
köszi


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 22, 2005 8:27 pm 
meg lehet még diesel-ben is áztatni! az is oldja a dógokat!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 25, 2005 3:28 pm 
Hello!

Még mindig nem az ideillõ autómárkával van bajom, de nem tudok más fórumot ahol segíthetnének.
Most olyan problémám volna, hogy új ac pumpa meg a benzincsöveket is kicseréltem a motortérbõl, de valamiért nem szívja ki az összes benzint a tankból. Legalábbis mutató szerint, még a sárga közepénél van a szint.

Itt egy darabig látható a rajz a mûszerfalról
http://www.polo86c.nl/

Szegény ember révén mindig porzó tankkal járok. Eddig nem volt probléma vele, még a mutató szerinti alsó határ alá is le lehetett menni egy kicsit (minuszba). Mitõl lehet ez, hogy a tankba marad a benzin? Igazából nemhiszem hogy a mûszer volna a szar, mert egyik napról a másikra csinálta. Igaz akkor felszívott egy legyet a benzin szûrõbe, de szûrõt is cseréltem most. Mi lehet a hiba? köszi szépen


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 25, 2005 3:44 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
hm... azért lehet, hogy leellenõrizném a tankban lévõ szintadót. Kivenném, majd (bekötött állapotban)kézzel megmozgatnám a teljes tartományban, figyelve közben a mutatót.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 25, 2005 4:53 pm 
Egyébként az normális jelenség, hogy ahogy fogy a benzin a tankból, az Ac pumpa elötti benzinszûrõben is egyre kevesebb a benzin?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 28, 2005 4:29 pm 
Igen normális mivel az autók nagytöbsége benzint használ a mûködéshez. :lol: :lol:
Nekem is csinált hasonlót, kiderült hogy porózus a tankom és alaptomos módon szivárog.


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 342 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 57 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség