It is currently Tue Oct 20, 2020 4:25 am

All times are UTC+01:00


Forum rules


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Post new topic  Reply to topic  [ 2102 posts ]  Go to page 1 2 3 4 543 Next
Author Message
 Post subject: LPG
PostPosted: Mon Mar 21, 2005 7:35 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
http://www.zsiguli.hu/archiv/lpgtopic.html
folytassuk :-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 22, 2005 1:46 pm 
Hát szevasztok Srácok!
Mivel máshol is rendszeres fórumozó vagyok, tudom hogy úgy illik hogy az elsõ hozzászólásnál bemutatkozom. Szóval Attila vagyok Kecskemét környékérõl, és most vettem egy 2101-es LADÁT! Eddigi Simsonos rettenetem után ennek a mûfajnak a mûvelésébe is bele szertnék kezdeni, és hasonló szerelési tudást szeretnék elsajátítani. Mivel 18 éves vagyok sok dologgal még nem vagyok tisztában, de majd igyekszem, és ebben számítok a segítségetekre!
Elsõ kérdésem az lenne, hogy miért van az, hogy amikor gázzal megyek, és amikor mondjuk egy keresztezõdésnél lassítok, egyszerûen csak leáll, mintha alacsony lenne az alapjárat. Csak néha csinálja, viszont benzinre kapcsolva soha.
Elõre is kösz a segítségeteket!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 22, 2005 3:09 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Hello!

Nem vagyok gyakorlott gázos de ezt a hibát nálam megszüntette a reduktor szabályzócsavarjának finom állítása. A honlapon Grano leírja hogy hogyan kell beállítani, de füllel is hallható hogy nagyjából hol a legjobb.

Üdv. Pavel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 22, 2005 7:08 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
Quote:
Elsõ kérdésem az lenne, hogy miért van az, hogy amikor gázzal megyek, és amikor mondjuk egy keresztezõdésnél lassítok, egyszerûen csak leáll, mintha alacsony lenne az alapjárat. Csak néha csinálja, viszont benzinre kapcsolva soha.
Üdv,

nekem is csinálta a normál légszûrõvel, a kis túlnyomás ami ilyenkor a motortérben van, meg az alapjárati kevés gázmennyiség okán a menetszél elfújja a gázlángot. Én levettem a légszûrõrõl a csonkot ami állitja, hogy hideg vagy meleg levegõt kapjon. Országúton tökéletes, még jobbanm is megy. Városban gáz nekem, mikor a forró 4leömlõrõl szívja a levegõt.
a.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 7:16 am 
Köszi srácok! Majd ma elviszem megnézetni. Még egyedül nem merek nekiállni, bár gondolom hogy nem nagy cucc. De azért még elõtte nem árt némi alap ismeretszerzés. :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 30, 2005 8:57 am 
Hali!

Nemtudjátok véletlenül, hogy létezik-e olyan megoldás, hogy az utastérbõl nyomon lehetne követni a gáz mennyiségét. + óra a müszerfal környékén vagy hasonló?
Ráadásul a tartályon lévõ óra mindig üresen fekszik, azzal mit lehet kezdeni? (még ha tele van akkor is)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 30, 2005 10:05 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
Quote:
Hali!
Nemtudjátok véletlenül, hogy létezik-e olyan megoldás, hogy az utastérbõl nyomon lehetne követni a gáz mennyiségét. + óra a müszerfal környékén vagy hasonló?
Ráadásul a tartályon lévõ óra mindig üresen fekszik, azzal mit lehet kezdeni? (még ha tele van akkor is)
Háát az a multiszelep kissé odavan. Cserés. Lehetne kérni helyette olyat amin jeladó van. Csak az sok(k) piiiz. Ami imho némi átfaragással akár jelet is adhat a müszerfalba levõ cuccnak.

Grano[/quote][/code]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 30, 2005 10:33 am 
Kösz grano!

Amúgy is kell vinnem nyomáspróbára is. Tudnál valmi árat mondani vagy hol tudnék utánna járni?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:23 am 
Sziasztok! Leginkább még ide kapcsolódik az a kérdésem, hogy vajh hány literes a tankja a 2107-nek?

Továbbá, ha kiakadt a benzinmûszer mutatója, és nem az úszó a hibás, akkor mi a megoldás? (Elkerülhetõ-e a mûszercsere?)

Elõre is köszi az infót!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 10:38 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Tue Mar 22, 2005 1:09 am
Posts: 504
Location: Magyarország
Quote:
Sziasztok! Leginkább még ide kapcsolódik az a kérdésem, hogy vajh hány literes a tankja a 2107-nek?
A tank 39 literes.


Top
   
 Post subject: poliautogáz
PostPosted: Sun Jun 12, 2005 8:21 pm 
Helló Mindenki !

Segitsetek legyetek szivesek : kigyulladt a ladám /akksitûz/ és a mûanyagok szétolvadtak a motortérben. Hol lehet poliautó reduktorhoz azt felsõ kis müanyag bizgentyût kapni amihez az elektromos csatlakozók illeszkednek, meg komplett felújító készletet kapni hozzá ? Elolvadt még a benzin lezáró szelep, meg a gáznyitó mágnesszelep mûanyag háza.
Hol kapom meg ezeket ?

Köszi elõre is


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 12, 2005 8:23 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
Elöszöris ahol be lett rakatva a gáz. Nekem BRC-m van semmit nemlehet hozzá kapni csak komplett alkatrészeket külön mágnes szelepeket sem! pl 5e ft a nagynyomású gázszelep kompletten. Kábelezést érdemes magad csinálni az a 6-7 vezeték meg 6 saru nem nagy probléma szerintem.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject: Re: poliautogáz
PostPosted: Mon Jun 13, 2005 5:26 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
Quote:
Segitsetek legyetek szivesek : kigyulladt a ladám /akksitûz/ és a mûanyagok szétolvadtak a motortérben. Hol lehet poliautó reduktorhoz azt felsõ kis müanyag bizgentyût kapni amihez az elektromos csatlakozók illeszkednek, meg komplett felújító készletet kapni hozzá ? Elolvadt még a benzin lezáró szelep, meg a gáznyitó mágnesszelep mûanyag háza.
Hol kapom meg ezeket ?
Hali!
http://www.poliauto.hu

Alias medic-car kájefté.

Grano


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 13, 2005 6:43 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Sun Mar 20, 2005 11:10 pm
Posts: 731
Location: Budapest
Sziasztok!

Mi az az akksitûz? Két hete látott haverom is kigyulladni egy fehér ladát.
Remélem ez nem az a tipikus ladabetegség, mert szeretem a ladát, de nem szivesen égnék benne :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 15, 2005 7:03 pm 
Helló Mindenki !

Szóval köszi Granonak a Medic-carral már élénk email váltásban vagyok, a beszerelõ mûhely nem játszik sajna mert 14 évvel ezelõtt a Merkúrelótól így vettem át a verdát, piros volt és mult hét pénteken este a Sasadi útnál lobbant fel, gyakorlatilag az akksitûzzel nem lehet mit kezdeni az addig ég amíg feszely leledzik benne.
Egy megoldás van ez ellen, a ruszki Zileken volt az a bontókapcsoló, ami az akksi testjét bontja gombnyomásra én most ezt fogom bevinni az utastérbe
, hogy kéznél legyen.
Ha tudtok még olyan helyeket ahol lehet poliautó azaz prinz-gáz alkatrészeket kapni a gyári gázos Ladához megköszönném. Én beledobálom a verdába nem kell ehhez szerelõ.
Egyébként a gáz biztonságosabb mint a benya, a tüzoltók mondták, ha benzinnel megyek leég az egész verda, de gáznál ha a nyomóvezetéken nyomásesés van, azonnal lezár a tartályszelep.

Csumi : Isti


JA ÉS HA TUDNÁTOK VALAMI JÓ DÖGÖS LEVEGÕ-BEVEZETÕ KOPOLTYÚKAT ESETLEG PLEXIBÕL.......


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 15, 2005 8:05 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Elzárószelepeket kapsz a medimpexnél, gazauto.lap.hu-n címük, mind egyforma, nem számít a típus. A reduktorban nem tudok segíteni, de van egy fölös Kargas és egy Lovato redim eladó :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 15, 2005 8:07 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
vagyis globimpex :)


Top
   
 Post subject: VvAZz-2104
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 2:53 pm 
Hali,

Nemrég vettem meg életem elsõ gázos verdáját.
Kissé szíven ütött a dolog, mivel a kombi csomagterében elhelyezett tartályt teli tankolva cca.: 200km után kellett feltölteni!
Ez azé' durva, így elmentem egy szervizbe (DKeszi) és ott helybõl reduktor cserét javasoltak. Szerintem azért ez sok(k) lenne, mivel tavaly ilyenkor szerelték bele a LOVATO-t. Mit tudnátok ajánlani, javítókészlet (membrán csere segítene?

Elõre is köszi:
ZoZ


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 3:17 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Hello!

Szerintem elõbb állíttasd be valami megbízható helyen, vagy állítsd be magad a honlapon lévõ leírás alapján. Ha úgy is túlfogyaszt akkor el lehet gondolkozni a reduktorfelújításon...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 3:52 pm 
OK, köszi!

:)

Mi az a megbízható hely?
A gyújtáskábel a narancssárga, és ráadásul (ha jól emlékszem) orosz az elosztófedél. Ezeket milyenre érdemes cserélni, mivel a rossz vezeték áthúzhat.

Köszi:
ZoZ


Top
   
 Post subject: Re: VvAZz-2104
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 4:55 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
Quote:
Nemrég vettem meg életem elsõ gázos verdáját.
Kissé szíven ütött a dolog, mivel a kombi csomagterében elhelyezett tartályt teli tankolva cca.: 200km után kellett feltölteni!
Ez azé' durva, így elmentem egy szervizbe (DKeszi) és ott helybõl reduktor cserét javasoltak. Szerintem azért ez sok(k) lenne, mivel tavaly ilyenkor szerelték bele a LOVATO-t. Mit tudnátok ajánlani, javítókészlet (membrán csere segítene?
Szasz!
Ez rendszeres dolog, a lenyúlás tipikus esete. Feltéve h a redi is Lovato és nem egy T90(UFO). Mert az elõ szok fordulni (occsó legyen ugye) és akkor egy vmi marad a csere (ami utóbb már drágább).
http://www.zsiguli.hu/muszaki/musz_lpg.html olvasása után próbálkozz.

Grano


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 9:34 pm 
WAZZ...


"A neve KAR-GAS T90 (UFO). Javaslom, hogy ne ez a típus kerüljön beépítésre, ugyanis nem igazán jók a vele való tapasztalatok, már az 1200-as Ladákat sem tudja minden üzemállapotban megfelelõ mennyiségû gázzal ellátni."
Sajnos ez van benne.
Ilyenkor mi a teendõ?
Ugyanis megpróbáltam állítani az "Y"-nál, (ami a két torok felé van bekötve a karbiba) a két csavaron, de csak rosszabb lett. Az alapjárat szinte 500-ig leesett, az olajnyomás visszajelzõ szakaszosan, szinte folyamatosan világít.
Az elõgyújtáson nem mahináltam, a meleg levegõt hagytam teljes, motortérbeli, (nem a motortól) szíváson.
Ezen az UFO (Unidentified Flying Objects) motyón van egy állítható csavar, amit kézzel lehet(ne) tekergetni. Érdemes?
Mit okoz?

Közben azért tanulmányozom...

Hol akadhatok "normális" szerelõre, aki nem gagyi, de olcsó. Még nincs átírva a verda, így húzós hónap elé nézünk...

Kösz a HELP-et!
További szép napot:
ZoZ
8)

(PS.: az elosztófedél magyar)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 10:38 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
A honlapon le van írva hogy kell beállítani, a reduktoron is tekergetni kell a bigyót :)
Amúgy van két eladó reduktorom, egy T90 és egy Lovato (RG80).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 7:49 am 
Hali,

Sz'al akkor az a csavar a minõségcsavar. Ennek ugyanaz a szerepe, mint a karbikon a levegõcsavarnak. Méretre hasonló (viszonyítva).

A mai napon remélem lesz idõm rá.
Sorrend szerint:
- ll: lányom szülinapja :ll,
- fater látogatása,
- kisebb kanosszajárás (ismerõsök, barátok, etc..) lesz otthon.

S mibe fájna nekem az a LOVATO redi?

Köszi, szép napot:
ZoZ
8)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 4:21 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
tehát fogod a szerszámokat kiszeded a reduktort , (nincs nagynyomású gáz ott! ) utána fogsz egy 4 es imbuszkulcsot és szétcsavarozod , lehetõleg ugy szedd szét hogy összetudd majd ujra rakni azt a 2 membránt meg azt a 2 rugót meg a mügyüröket amik csak 1 helyre mennek bele. fogod a fincsi ultradelmet és a membránt megtisztítod kicsi ügyes körömkefével a csapba. a többi cuccrol leszeded az összes gumit és nitrohiggítóba nekem frankón gyáriszinezésû lett minden!!!! . A probléma nálad az hogy koszos az egész játékszer a sok merkaptántol , nemujdonság . összeszerelés után érdemes kicsit nagyobb 1 es torok pillangószelep nyitást hagyni és oda szabályozni a benzint és a gázt. Ez minden problémádat megfogja oldani. LEgalábbis rajtam segített. Nekem BRC van '94 októbere óta.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 5:13 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Quote:
S mibe fájna nekem az a LOVATO redi?
Nemtom. 5000Ft?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 9:15 pm 
Ahoi,

Köszi szépen!!!!


Az alapjáratot sikerült megjavítani, természetesen fülre...

Az adalékos csavarokkal a verdát, pedig szerintem valami szak(g)szervizben fogom beállíttatni, miután a merkaptánt kiírtom a rendszerbõl.
A reduktor szerintem érdekelni fog, csak tudnom kéne, hogy mennyire +bízható?
Nem a típus, hanem a tiéd. (Tudom: remek választás lenne...) :wink:


Üdv, és szép napot:
ZoZ


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 9:37 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Mûködött, egyebet nem tudok róla elmondani, én is tartaléknak vettem de aztán beruháztam egy teljesen újra így ezt nem használtam.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 2:07 pm 
Ha a Dr.Tápfesz által javasoltakat elvégzem és utána sem javul a helyzet, akkor szerintem érdekelni fog. Ne vedd 100%-nak...

De azé' elõre is köszi!


Üdv, szép napot:
ZoZ


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:28 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
Quote:
Ha a Dr.Tápfesz által javasoltakat elvégzem és utána sem javul a helyzet, akkor szerintem érdekelni fog. Ne vedd 100%-nak...
De azé' elõre is köszi!
Üdv, szép napot:
ZoZ
Felejtsd el h a T90-ek neki állsz. Egy szar. Vedd meg Pav-tól az RG80-at. (Még egy felújítással együtt is jó ár. )Azt rendesen be lehet lõni. Hidd el nem neki akarok bótot csinálni, hanem neked akarok jót. A T90 kb annyi mintha egy trabi karbit raknál a ladára: kettõ kéne belõle h egy ezerkecske elmenjen vele.

Grano


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 6:22 am 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
Ennyire gány lenne? Igaz nekem BRC-m van , gondoltam nemsok külömbség van mert volt ilyen szabvány hogy csak olyan reduktort lehet belerakni ami kitud szolgálni egy motort (-:

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:40 pm 
Ezek szerint esélytelen v'ok, mint kacsa a tepsiben?

:shock:

Nem úszom meg a vételt?
Bakker...
Azt akkor csak fizu után.

Addig is köszi, szép napot:
ZoZ


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:41 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
zoz fizetésig takarítsd ki és hajrá addig :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 3:10 pm 
Grano: azé' még egy próbát megér, nem?
Vagy gyühet az ecetes kalapács?
Esetleg tankoljak addig bele benzint?

Mindenesetre nem vagyok "könnyenfeladós-könnyenmegijedõs-beszarós"...
:lol:

Üdv, köszi:
ZoZ


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Jul 06, 2005 7:51 pm 
az en gazosom aszongya, hogy csak poliauto szettel szabad szerelni.
akkor lesz minden tokeletes.

a torlolevegohoz meg annyit, hogy en kiszedtem, mert lefulladt, ha nagyobb sebessegnel (ertsd: 60-70 km/h) kikuplungoltam.
aszonta a szaki, hogy a gaz nem nagyon szereti, ha torlonyomast kap, felborul a keverekkepzes. mint ahogy ezt irta is vki vmikor.

udv:

s
2108


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 09, 2005 6:47 pm 
sziasztok!

megvan az elso hivatalos meres: az autom gazzal 7,8 l-t fogyaszt 100 km-en.

szerintem ez tokjo.

mentem vele ora szerint 160-at is.
ezis tokjo.

minden tokjo :-)

udv:

s
2108


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Jul 09, 2005 6:54 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
Az bõven jó . Én ha tolom neki akkor 11-12L , Miskolc ukrán megvan 8L böl :)

Lenne egy kérdésem . Régta foglalkoztat és gondolkoztat a dolog hogy ha én turbót felszerelem akkor az nekem hogy fog müködni? Vagy hova kössem a gáznak a 2 keverõjét?

Erre adjon valaki választ nekem! ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 10, 2005 7:23 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
Quote:
Az bõven jó . Én ha tolom neki akkor 11-12L , Miskolc ukrán megvan 8L böl :)
Lenne egy kérdésem . Régta foglalkoztat és gondolkoztat a dolog hogy ha én turbót felszerelem akkor az nekem hogy fog müködni? Vagy hova kössem a gáznak a 2 keverõjét?
Erre adjon valaki választ nekem! ;)
A fogyihoz: épp ma mértem: 120+ sok 130-140-el, családdal, csomaggal 2104-el evett 10,2-öt. Az érdekes h 9 alá eddig nem nagyon sikerült levinnem. Igaz h eddig 90-es utazót még nem sikerált produkálni :-O

A turbóhoz:
ha a turbó után rakod a keverõt akkor a reduktorból turbóhoz valót kell h tegyél. Ezek rendelkeznek azzal a tulajdonsággal h nem légköri nyomás tart egyensúlyt a gáznyomással hanem szívótorok depresszió függõen adagolnak.

Grano


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 11, 2005 9:13 am 
Hali!

Nem tudom hogy milyen tapasztalataitok vannak LPG-s tuning terén de érdekelne...

Kérdésem a következõ:

1. LPG-s rendszernek milyen "tuning" lehetõségei vannak (ha vannak)
2. Egy tuningolt motorhoz (pl.: N-es) mennyire illeszthetõ a gázos rendszer, és az kb. mekkora teljesítmény csökkenést fog okozni, és az milyen forudlaton érezhetõ leginkább...
3. A nyitott légszûrõház alkalmazható e gond nélkül gázos rendszer mellett ha nem a karbi van fúrva, hanem keverõ van fent

Elõre is ThX... :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 11, 2005 10:09 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Szia!

Egy jó redivel, afcvel sokat tud a gázrendszer, nemegy "A-s" motor megy gázzal. A nyitott légszûrõ keverõvel nem jó, fúrt karbival használják páran, de a gázszag akkor sem ritka :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 12, 2005 6:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Joined: Mon Mar 21, 2005 7:21 pm
Posts: 154
Quote:
Hali!
1. LPG-s rendszernek milyen "tuning" lehetõségei vannak (ha vannak)
2. Egy tuningolt motorhoz (pl.: N-es) mennyire illeszthetõ a gázos rendszer, és az kb. mekkora teljesítmény csökkenést fog okozni, és az milyen forudlaton érezhetõ leginkább...
3. A nyitott légszûrõház alkalmazható e gond nélkül gázos rendszer mellett ha nem a karbi van fúrva, hanem keverõ van fent
Szasz Topdon!
1. mint Pavel irta AFC, de ez messze nem tuningkategória, mindenkinek ajánlott.
2. Nem a tuningolás foka a lényeg, hanem h milyen benzines rendszert használsz hozzá. Egy 210x karbihoz minden további nélkül lehet lpg-t rakni de pl 2db dupla dellorto már igen komoly problémát jelenthet. Nem teljesítmény csökkenéssel kell számolni, hanem reakció idõ növekedéssel.
A motortuning esetén oda kell figyelni a redi teljesitményére, mert már okozhat problémát, ha pl a 75 lovas mociból 120-at csinálsz a redi meg 100-ig jó.
3. LPG-hez nem ajánlom a nyitott léxürõházat. (Én szvsz benzinhez se mert szerintem felesleges de ezt Te tudod).

Grano


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 12, 2005 11:02 pm 
Hy Skacok!

Köcce a hozzászólásokat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 1:27 pm 
Hali,

Ha megbontom a rendszert, akkor érdemes a roppantógyûrût kicserélni?
GÁZos ember ilyet mondott, meg hogy be kell méretni ismét. Nyomáspróba, engedélyeztetési eljárás, etc...

:wink:

Ez igaz, vagy csak le akarnak venni lével?

Köszi...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 1:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Kicsrélheted a gyûrût ha akarod, 100Ft alatt van az ára szerintem. Egy reduktorcsere szerintem nem számít megbontásnak :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 2:12 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
Az attol függ hogy mit akarsz csinálni. De nemszükséges a roppanó gyûrû cseréje. Összerakás után megnyitod a gáztartályt, és ha nemsziszeg akkor ügyes voltál. Nem nagy dolog az egész ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 2:47 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
A csatlakozásokat meg gyufával könnyen ellenõrízheted :))


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 2:50 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
öööö . Inkább van ilyen spray ha eresztene a dolog :) felhabosodik , sokkal jobb :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 2:58 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Mar 17, 2005 12:21 am
Posts: 3584
Location: Hungaroring
Emlékszem régen volt ilyen PBpalack beszereléses reklám egy nénivel, az mondogatta, hogy "nem gyufááával, habbaaaal..."


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 8:32 pm 
Offline
dr. Lada
User avatar

Joined: Sat Mar 19, 2005 6:24 pm
Posts: 2135
Location: Miskolc
Jaja , gázbeszerelõmûhelybe lehet kapni. Nekem mindig felírják ha mondjuk gázbiztosnságit csináltatok vagy zöldkártyát, legközelebb kiverem a balhét mert nemkapom meg :D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 15, 2005 2:00 pm 
Quote:
Emlékszem régen volt ilyen PBpalack beszereléses reklám egy nénivel, az mondogatta, hogy "nem gyufááával, habbaaaal..."
Meg a Kesztölci tapéta.... :lol:

A reduktor benn van, de az ablakmosóm nincs. :cry:

Össze lett szerintem gányolva annak idején. Kombi, és "palack" van benne, nem pótkeréktartály. Asszongya' a GÁZ-os értékesítõ, hogy 35 ropiért meg is lehet a tartály. Állam keresése után mondtam: köszi. Esetleg késõbb. Sokkal késõbb.... :(


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2102 posts ]  Go to page 1 2 3 4 543 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited