Pontos idő: pén. dec. 13, 2019 2:27 pm

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2102 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 543 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LPG
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 21, 2005 7:35 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
http://www.zsiguli.hu/archiv/lpgtopic.html
folytassuk :-)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 22, 2005 1:46 pm 
Hát szevasztok Srácok!
Mivel máshol is rendszeres fórumozó vagyok, tudom hogy úgy illik hogy az elsõ hozzászólásnál bemutatkozom. Szóval Attila vagyok Kecskemét környékérõl, és most vettem egy 2101-es LADÁT! Eddigi Simsonos rettenetem után ennek a mûfajnak a mûvelésébe is bele szertnék kezdeni, és hasonló szerelési tudást szeretnék elsajátítani. Mivel 18 éves vagyok sok dologgal még nem vagyok tisztában, de majd igyekszem, és ebben számítok a segítségetekre!
Elsõ kérdésem az lenne, hogy miért van az, hogy amikor gázzal megyek, és amikor mondjuk egy keresztezõdésnél lassítok, egyszerûen csak leáll, mintha alacsony lenne az alapjárat. Csak néha csinálja, viszont benzinre kapcsolva soha.
Elõre is kösz a segítségeteket!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 22, 2005 3:09 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Hello!

Nem vagyok gyakorlott gázos de ezt a hibát nálam megszüntette a reduktor szabályzócsavarjának finom állítása. A honlapon Grano leírja hogy hogyan kell beállítani, de füllel is hallható hogy nagyjából hol a legjobb.

Üdv. Pavel


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 22, 2005 7:08 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 6:25 pm
Hozzászólások: 7359
Tartózkodási hely: Budapest
pause írta:
Elsõ kérdésem az lenne, hogy miért van az, hogy amikor gázzal megyek, és amikor mondjuk egy keresztezõdésnél lassítok, egyszerûen csak leáll, mintha alacsony lenne az alapjárat. Csak néha csinálja, viszont benzinre kapcsolva soha.

Üdv,

nekem is csinálta a normál légszûrõvel, a kis túlnyomás ami ilyenkor a motortérben van, meg az alapjárati kevés gázmennyiség okán a menetszél elfújja a gázlángot. Én levettem a légszûrõrõl a csonkot ami állitja, hogy hideg vagy meleg levegõt kapjon. Országúton tökéletes, még jobbanm is megy. Városban gáz nekem, mikor a forró 4leömlõrõl szívja a levegõt.
a.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 23, 2005 7:16 am 
Köszi srácok! Majd ma elviszem megnézetni. Még egyedül nem merek nekiállni, bár gondolom hogy nem nagy cucc. De azért még elõtte nem árt némi alap ismeretszerzés. :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 30, 2005 8:57 am 
Hali!

Nemtudjátok véletlenül, hogy létezik-e olyan megoldás, hogy az utastérbõl nyomon lehetne követni a gáz mennyiségét. + óra a müszerfal környékén vagy hasonló?
Ráadásul a tartályon lévõ óra mindig üresen fekszik, azzal mit lehet kezdeni? (még ha tele van akkor is)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 30, 2005 10:05 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
Lac2105 írta:
Hali!
Nemtudjátok véletlenül, hogy létezik-e olyan megoldás, hogy az utastérbõl nyomon lehetne követni a gáz mennyiségét. + óra a müszerfal környékén vagy hasonló?
Ráadásul a tartályon lévõ óra mindig üresen fekszik, azzal mit lehet kezdeni? (még ha tele van akkor is)


Háát az a multiszelep kissé odavan. Cserés. Lehetne kérni helyette olyat amin jeladó van. Csak az sok(k) piiiz. Ami imho némi átfaragással akár jelet is adhat a müszerfalba levõ cuccnak.

Grano[/quote][/code]


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 30, 2005 10:33 am 
Kösz grano!

Amúgy is kell vinnem nyomáspróbára is. Tudnál valmi árat mondani vagy hol tudnék utánna járni?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 31, 2005 9:23 am 
Sziasztok! Leginkább még ide kapcsolódik az a kérdésem, hogy vajh hány literes a tankja a 2107-nek?

Továbbá, ha kiakadt a benzinmûszer mutatója, és nem az úszó a hibás, akkor mi a megoldás? (Elkerülhetõ-e a mûszercsere?)

Elõre is köszi az infót!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 31, 2005 10:38 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
ben írta:
Sziasztok! Leginkább még ide kapcsolódik az a kérdésem, hogy vajh hány literes a tankja a 2107-nek?


A tank 39 literes.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: poliautogáz
HozzászólásElküldve: vas. jún. 12, 2005 8:21 pm 
Helló Mindenki !

Segitsetek legyetek szivesek : kigyulladt a ladám /akksitûz/ és a mûanyagok szétolvadtak a motortérben. Hol lehet poliautó reduktorhoz azt felsõ kis müanyag bizgentyût kapni amihez az elektromos csatlakozók illeszkednek, meg komplett felújító készletet kapni hozzá ? Elolvadt még a benzin lezáró szelep, meg a gáznyitó mágnesszelep mûanyag háza.
Hol kapom meg ezeket ?

Köszi elõre is


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 12, 2005 8:23 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Elöszöris ahol be lett rakatva a gáz. Nekem BRC-m van semmit nemlehet hozzá kapni csak komplett alkatrészeket külön mágnes szelepeket sem! pl 5e ft a nagynyomású gázszelep kompletten. Kábelezést érdemes magad csinálni az a 6-7 vezeték meg 6 saru nem nagy probléma szerintem.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: poliautogáz
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 13, 2005 5:26 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
Isti írta:
Segitsetek legyetek szivesek : kigyulladt a ladám /akksitûz/ és a mûanyagok szétolvadtak a motortérben. Hol lehet poliautó reduktorhoz azt felsõ kis müanyag bizgentyût kapni amihez az elektromos csatlakozók illeszkednek, meg komplett felújító készletet kapni hozzá ? Elolvadt még a benzin lezáró szelep, meg a gáznyitó mágnesszelep mûanyag háza.
Hol kapom meg ezeket ?

Hali!
http://www.poliauto.hu

Alias medic-car kájefté.

Grano


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 13, 2005 6:43 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Mi az az akksitûz? Két hete látott haverom is kigyulladni egy fehér ladát.
Remélem ez nem az a tipikus ladabetegség, mert szeretem a ladát, de nem szivesen égnék benne :roll:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 15, 2005 7:03 pm 
Helló Mindenki !

Szóval köszi Granonak a Medic-carral már élénk email váltásban vagyok, a beszerelõ mûhely nem játszik sajna mert 14 évvel ezelõtt a Merkúrelótól így vettem át a verdát, piros volt és mult hét pénteken este a Sasadi útnál lobbant fel, gyakorlatilag az akksitûzzel nem lehet mit kezdeni az addig ég amíg feszely leledzik benne.
Egy megoldás van ez ellen, a ruszki Zileken volt az a bontókapcsoló, ami az akksi testjét bontja gombnyomásra én most ezt fogom bevinni az utastérbe
, hogy kéznél legyen.
Ha tudtok még olyan helyeket ahol lehet poliautó azaz prinz-gáz alkatrészeket kapni a gyári gázos Ladához megköszönném. Én beledobálom a verdába nem kell ehhez szerelõ.
Egyébként a gáz biztonságosabb mint a benya, a tüzoltók mondták, ha benzinnel megyek leég az egész verda, de gáznál ha a nyomóvezetéken nyomásesés van, azonnal lezár a tartályszelep.

Csumi : Isti


JA ÉS HA TUDNÁTOK VALAMI JÓ DÖGÖS LEVEGÕ-BEVEZETÕ KOPOLTYÚKAT ESETLEG PLEXIBÕL.......


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 15, 2005 8:05 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Elzárószelepeket kapsz a medimpexnél, gazauto.lap.hu-n címük, mind egyforma, nem számít a típus. A reduktorban nem tudok segíteni, de van egy fölös Kargas és egy Lovato redim eladó :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 15, 2005 8:07 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
vagyis globimpex :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: VvAZz-2104
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 27, 2005 2:53 pm 
Hali,

Nemrég vettem meg életem elsõ gázos verdáját.
Kissé szíven ütött a dolog, mivel a kombi csomagterében elhelyezett tartályt teli tankolva cca.: 200km után kellett feltölteni!
Ez azé' durva, így elmentem egy szervizbe (DKeszi) és ott helybõl reduktor cserét javasoltak. Szerintem azért ez sok(k) lenne, mivel tavaly ilyenkor szerelték bele a LOVATO-t. Mit tudnátok ajánlani, javítókészlet (membrán csere segítene?

Elõre is köszi:
ZoZ


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 27, 2005 3:17 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Hello!

Szerintem elõbb állíttasd be valami megbízható helyen, vagy állítsd be magad a honlapon lévõ leírás alapján. Ha úgy is túlfogyaszt akkor el lehet gondolkozni a reduktorfelújításon...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 27, 2005 3:52 pm 
OK, köszi!

:)

Mi az a megbízható hely?
A gyújtáskábel a narancssárga, és ráadásul (ha jól emlékszem) orosz az elosztófedél. Ezeket milyenre érdemes cserélni, mivel a rossz vezeték áthúzhat.

Köszi:
ZoZ


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VvAZz-2104
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 27, 2005 4:55 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
zoz írta:
Nemrég vettem meg életem elsõ gázos verdáját.
Kissé szíven ütött a dolog, mivel a kombi csomagterében elhelyezett tartályt teli tankolva cca.: 200km után kellett feltölteni!
Ez azé' durva, így elmentem egy szervizbe (DKeszi) és ott helybõl reduktor cserét javasoltak. Szerintem azért ez sok(k) lenne, mivel tavaly ilyenkor szerelték bele a LOVATO-t. Mit tudnátok ajánlani, javítókészlet (membrán csere segítene?

Szasz!
Ez rendszeres dolog, a lenyúlás tipikus esete. Feltéve h a redi is Lovato és nem egy T90(UFO). Mert az elõ szok fordulni (occsó legyen ugye) és akkor egy vmi marad a csere (ami utóbb már drágább).
http://www.zsiguli.hu/muszaki/musz_lpg.html olvasása után próbálkozz.

Grano


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 27, 2005 9:34 pm 
WAZZ...


"A neve KAR-GAS T90 (UFO). Javaslom, hogy ne ez a típus kerüljön beépítésre, ugyanis nem igazán jók a vele való tapasztalatok, már az 1200-as Ladákat sem tudja minden üzemállapotban megfelelõ mennyiségû gázzal ellátni."
Sajnos ez van benne.
Ilyenkor mi a teendõ?
Ugyanis megpróbáltam állítani az "Y"-nál, (ami a két torok felé van bekötve a karbiba) a két csavaron, de csak rosszabb lett. Az alapjárat szinte 500-ig leesett, az olajnyomás visszajelzõ szakaszosan, szinte folyamatosan világít.
Az elõgyújtáson nem mahináltam, a meleg levegõt hagytam teljes, motortérbeli, (nem a motortól) szíváson.
Ezen az UFO (Unidentified Flying Objects) motyón van egy állítható csavar, amit kézzel lehet(ne) tekergetni. Érdemes?
Mit okoz?

Közben azért tanulmányozom...

Hol akadhatok "normális" szerelõre, aki nem gagyi, de olcsó. Még nincs átírva a verda, így húzós hónap elé nézünk...

Kösz a HELP-et!
További szép napot:
ZoZ
8)

(PS.: az elosztófedél magyar)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 27, 2005 10:38 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
A honlapon le van írva hogy kell beállítani, a reduktoron is tekergetni kell a bigyót :)
Amúgy van két eladó reduktorom, egy T90 és egy Lovato (RG80).


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2005 7:49 am 
Hali,

Sz'al akkor az a csavar a minõségcsavar. Ennek ugyanaz a szerepe, mint a karbikon a levegõcsavarnak. Méretre hasonló (viszonyítva).

A mai napon remélem lesz idõm rá.
Sorrend szerint:
- ll: lányom szülinapja :ll,
- fater látogatása,
- kisebb kanosszajárás (ismerõsök, barátok, etc..) lesz otthon.

S mibe fájna nekem az a LOVATO redi?

Köszi, szép napot:
ZoZ
8)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2005 4:21 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
tehát fogod a szerszámokat kiszeded a reduktort , (nincs nagynyomású gáz ott! ) utána fogsz egy 4 es imbuszkulcsot és szétcsavarozod , lehetõleg ugy szedd szét hogy összetudd majd ujra rakni azt a 2 membránt meg azt a 2 rugót meg a mügyüröket amik csak 1 helyre mennek bele. fogod a fincsi ultradelmet és a membránt megtisztítod kicsi ügyes körömkefével a csapba. a többi cuccrol leszeded az összes gumit és nitrohiggítóba nekem frankón gyáriszinezésû lett minden!!!! . A probléma nálad az hogy koszos az egész játékszer a sok merkaptántol , nemujdonság . összeszerelés után érdemes kicsit nagyobb 1 es torok pillangószelep nyitást hagyni és oda szabályozni a benzint és a gázt. Ez minden problémádat megfogja oldani. LEgalábbis rajtam segített. Nekem BRC van '94 októbere óta.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2005 5:13 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
zoz írta:
S mibe fájna nekem az a LOVATO redi?


Nemtom. 5000Ft?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2005 9:15 pm 
Ahoi,

Köszi szépen!!!!


Az alapjáratot sikerült megjavítani, természetesen fülre...

Az adalékos csavarokkal a verdát, pedig szerintem valami szak(g)szervizben fogom beállíttatni, miután a merkaptánt kiírtom a rendszerbõl.
A reduktor szerintem érdekelni fog, csak tudnom kéne, hogy mennyire +bízható?
Nem a típus, hanem a tiéd. (Tudom: remek választás lenne...) :wink:


Üdv, és szép napot:
ZoZ


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2005 9:37 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Mûködött, egyebet nem tudok róla elmondani, én is tartaléknak vettem de aztán beruháztam egy teljesen újra így ezt nem használtam.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 29, 2005 2:07 pm 
Ha a Dr.Tápfesz által javasoltakat elvégzem és utána sem javul a helyzet, akkor szerintem érdekelni fog. Ne vedd 100%-nak...

De azé' elõre is köszi!


Üdv, szép napot:
ZoZ


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 29, 2005 8:28 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
zoz írta:
Ha a Dr.Tápfesz által javasoltakat elvégzem és utána sem javul a helyzet, akkor szerintem érdekelni fog. Ne vedd 100%-nak...
De azé' elõre is köszi!
Üdv, szép napot:
ZoZ

Felejtsd el h a T90-ek neki állsz. Egy szar. Vedd meg Pav-tól az RG80-at. (Még egy felújítással együtt is jó ár. )Azt rendesen be lehet lõni. Hidd el nem neki akarok bótot csinálni, hanem neked akarok jót. A T90 kb annyi mintha egy trabi karbit raknál a ladára: kettõ kéne belõle h egy ezerkecske elmenjen vele.

Grano


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 30, 2005 6:22 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ennyire gány lenne? Igaz nekem BRC-m van , gondoltam nemsok külömbség van mert volt ilyen szabvány hogy csak olyan reduktort lehet belerakni ami kitud szolgálni egy motort (-:

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 30, 2005 12:40 pm 
Ezek szerint esélytelen v'ok, mint kacsa a tepsiben?

:shock:

Nem úszom meg a vételt?
Bakker...
Azt akkor csak fizu után.

Addig is köszi, szép napot:
ZoZ


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 30, 2005 12:41 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
zoz fizetésig takarítsd ki és hajrá addig :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 30, 2005 3:10 pm 
Grano: azé' még egy próbát megér, nem?
Vagy gyühet az ecetes kalapács?
Esetleg tankoljak addig bele benzint?

Mindenesetre nem vagyok "könnyenfeladós-könnyenmegijedõs-beszarós"...
:lol:

Üdv, köszi:
ZoZ


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 06, 2005 7:51 pm 
az en gazosom aszongya, hogy csak poliauto szettel szabad szerelni.
akkor lesz minden tokeletes.

a torlolevegohoz meg annyit, hogy en kiszedtem, mert lefulladt, ha nagyobb sebessegnel (ertsd: 60-70 km/h) kikuplungoltam.
aszonta a szaki, hogy a gaz nem nagyon szereti, ha torlonyomast kap, felborul a keverekkepzes. mint ahogy ezt irta is vki vmikor.

udv:

s
2108


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 09, 2005 6:47 pm 
sziasztok!

megvan az elso hivatalos meres: az autom gazzal 7,8 l-t fogyaszt 100 km-en.

szerintem ez tokjo.

mentem vele ora szerint 160-at is.
ezis tokjo.

minden tokjo :-)

udv:

s
2108


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 09, 2005 6:54 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Az bõven jó . Én ha tolom neki akkor 11-12L , Miskolc ukrán megvan 8L böl :)

Lenne egy kérdésem . Régta foglalkoztat és gondolkoztat a dolog hogy ha én turbót felszerelem akkor az nekem hogy fog müködni? Vagy hova kössem a gáznak a 2 keverõjét?

Erre adjon valaki választ nekem! ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 10, 2005 7:23 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
Dr.Tápfesz írta:
Az bõven jó . Én ha tolom neki akkor 11-12L , Miskolc ukrán megvan 8L böl :)
Lenne egy kérdésem . Régta foglalkoztat és gondolkoztat a dolog hogy ha én turbót felszerelem akkor az nekem hogy fog müködni? Vagy hova kössem a gáznak a 2 keverõjét?
Erre adjon valaki választ nekem! ;)


A fogyihoz: épp ma mértem: 120+ sok 130-140-el, családdal, csomaggal 2104-el evett 10,2-öt. Az érdekes h 9 alá eddig nem nagyon sikerült levinnem. Igaz h eddig 90-es utazót még nem sikerált produkálni :-O

A turbóhoz:
ha a turbó után rakod a keverõt akkor a reduktorból turbóhoz valót kell h tegyél. Ezek rendelkeznek azzal a tulajdonsággal h nem légköri nyomás tart egyensúlyt a gáznyomással hanem szívótorok depresszió függõen adagolnak.

Grano


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2005 9:13 am 
Hali!

Nem tudom hogy milyen tapasztalataitok vannak LPG-s tuning terén de érdekelne...

Kérdésem a következõ:

1. LPG-s rendszernek milyen "tuning" lehetõségei vannak (ha vannak)
2. Egy tuningolt motorhoz (pl.: N-es) mennyire illeszthetõ a gázos rendszer, és az kb. mekkora teljesítmény csökkenést fog okozni, és az milyen forudlaton érezhetõ leginkább...
3. A nyitott légszûrõház alkalmazható e gond nélkül gázos rendszer mellett ha nem a karbi van fúrva, hanem keverõ van fent

Elõre is ThX... :lol:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 11, 2005 10:09 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Szia!

Egy jó redivel, afcvel sokat tud a gázrendszer, nemegy "A-s" motor megy gázzal. A nyitott légszûrõ keverõvel nem jó, fúrt karbival használják páran, de a gázszag akkor sem ritka :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 12, 2005 6:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag

Csatlakozott: hétf. márc. 21, 2005 7:21 pm
Hozzászólások: 154
topdon_2108 írta:
Hali!
1. LPG-s rendszernek milyen "tuning" lehetõségei vannak (ha vannak)
2. Egy tuningolt motorhoz (pl.: N-es) mennyire illeszthetõ a gázos rendszer, és az kb. mekkora teljesítmény csökkenést fog okozni, és az milyen forudlaton érezhetõ leginkább...
3. A nyitott légszûrõház alkalmazható e gond nélkül gázos rendszer mellett ha nem a karbi van fúrva, hanem keverõ van fent

Szasz Topdon!
1. mint Pavel irta AFC, de ez messze nem tuningkategória, mindenkinek ajánlott.
2. Nem a tuningolás foka a lényeg, hanem h milyen benzines rendszert használsz hozzá. Egy 210x karbihoz minden további nélkül lehet lpg-t rakni de pl 2db dupla dellorto már igen komoly problémát jelenthet. Nem teljesítmény csökkenéssel kell számolni, hanem reakció idõ növekedéssel.
A motortuning esetén oda kell figyelni a redi teljesitményére, mert már okozhat problémát, ha pl a 75 lovas mociból 120-at csinálsz a redi meg 100-ig jó.
3. LPG-hez nem ajánlom a nyitott léxürõházat. (Én szvsz benzinhez se mert szerintem felesleges de ezt Te tudod).

Grano


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 12, 2005 11:02 pm 
Hy Skacok!

Köcce a hozzászólásokat.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 1:27 pm 
Hali,

Ha megbontom a rendszert, akkor érdemes a roppantógyûrût kicserélni?
GÁZos ember ilyet mondott, meg hogy be kell méretni ismét. Nyomáspróba, engedélyeztetési eljárás, etc...

:wink:

Ez igaz, vagy csak le akarnak venni lével?

Köszi...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 1:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Kicsrélheted a gyûrût ha akarod, 100Ft alatt van az ára szerintem. Egy reduktorcsere szerintem nem számít megbontásnak :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 2:12 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Az attol függ hogy mit akarsz csinálni. De nemszükséges a roppanó gyûrû cseréje. Összerakás után megnyitod a gáztartályt, és ha nemsziszeg akkor ügyes voltál. Nem nagy dolog az egész ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 2:47 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
A csatlakozásokat meg gyufával könnyen ellenõrízheted :))


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 2:50 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
öööö . Inkább van ilyen spray ha eresztene a dolog :) felhabosodik , sokkal jobb :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 2:58 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Emlékszem régen volt ilyen PBpalack beszereléses reklám egy nénivel, az mondogatta, hogy "nem gyufááával, habbaaaal..."


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 8:32 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Jaja , gázbeszerelõmûhelybe lehet kapni. Nekem mindig felírják ha mondjuk gázbiztosnságit csináltatok vagy zöldkártyát, legközelebb kiverem a balhét mert nemkapom meg :D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 2:00 pm 
Pavel írta:
Emlékszem régen volt ilyen PBpalack beszereléses reklám egy nénivel, az mondogatta, hogy "nem gyufááával, habbaaaal..."


Meg a Kesztölci tapéta.... :lol:

A reduktor benn van, de az ablakmosóm nincs. :cry:

Össze lett szerintem gányolva annak idején. Kombi, és "palack" van benne, nem pótkeréktartály. Asszongya' a GÁZ-os értékesítõ, hogy 35 ropiért meg is lehet a tartály. Állam keresése után mondtam: köszi. Esetleg késõbb. Sokkal késõbb.... :(


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2102 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 543 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség