Pontos idő: szomb. júl. 11, 2020 12:25 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 536 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 511 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nyomtáv szélesitõ
HozzászólásElküldve: kedd okt. 25, 2005 12:08 pm 
Sziasztok. Tudja valaki hol lehet olcson venni 2.5cm nyomtáv szélesitõt


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 28, 2005 11:00 pm 
hello!
nem tudja valaki hogy ET38-as felnihez mekkora nyomtávszélesítõ kell hogy nem érjen bele a Werlingekbe? vagy kell egyáltalán? 195/50 gumi lesz rajta és 15 col.
elõre is kössz!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 29, 2005 9:03 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
ET 20-25 lenne ideális.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 29, 2005 5:09 pm 
hi!
20-25 Et-nél nem érne a sárvédõivbe a gumi? olyat szeretnék hogy egyik oldalon se érjen sehova.
amugy a gyári gumik nekem is beleért ha tele van pakolva + 3 ember+ nagyobb bukkanó :?
az 1,5 centis pogi jo lenne?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 29, 2005 5:31 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
whitecube írta:

az 1,5 centis pogi jo lenne?


Szerintem igen, bár a nagykerék széria futómûvel mindneképp necces, werlinggel meg pláne :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 29, 2005 6:15 pm 
akkor 1,5cm-s lesz. majd helyet csinálnak maguknak a gumik :twisted:
csavart hozzá hol lõjek?csavarbolt?
amugy mi számít már NEM széria futómûnek? :roll:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 29, 2005 11:00 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Csavart gumisnál tudsz venni.
Nem széria a futómû, ha kemény rugók és gátlók vannak benne, így nem rugzóik bele a kaszni a gumiba.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 02, 2005 9:49 am 
Hi!

Whitecube!

A werlinget el lehet felejteni!
Nekem is 195/50 R15 kerék van ET28-al, igaz alá van téve 30-30 mm pogi
és ha nagyon tolom neki ,akkor be-be reszel elõl.
Hátul csak 20-20 mm van, sokkal többet nem nagyon visel el.
De ha nagyon ragaszkodsz a werlinghez akkor meg lehet próbálni szélesítés nélkül is, bár akkor a lengõkarhoz fog hozzáérni :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 02, 2005 1:44 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nálam az inkább kissebb szélestés és sokáig megmaradó sárvédõ a nyerõ :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 02, 2005 4:59 pm 
Istvan2107 írta:
A werlinget el lehet felejteni!

helo!
a dobokat mindenféleképpen meghagyom! hogy hogyan fog elférni azt még nemtudom mert nincs még nálam a felni.mondjuk szélesítés nélkül szerintem biztos súrolni fogja a belsõ oldalt a gumi :evil: szerintem 15 mm-es põogival próbálkozom majd.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 03, 2005 10:53 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Tartsd is meg, több a haszna mint a baja. Ha már beleszólok, leírom az én tapasztalataimat.
Nekem van 6x15" ET37-es felnim. 2db 205/55-ös gumival (elöl volt), 2db pedig 195/50-es gumival (ez meg hátul volt). Mindenhol a Lada elsõ kerekénél levõ távtartó volt plusszban betéve (két fajta vastagság van :) ), elöl ez 6mm-t, hátul 5mm-t módosított a nyomtávon. A jobb hátsó kerék csak megterhelve bukkanókon ért bele a dobba, de csak azért mert törve volt a jobb oldala és nem lett rendesen kihúzva (normál 175/70 R13-as keréken is vannak surlódás nyomok, azóta már kicsit igazítottam a werling felhelyezésén).
Elöl csak a bal oldali kerék felülete ér bele teljesen balra kitekerve a dob ívébe, nem tudom miért, és hogy miért csak ez az oldal (ja, lehet, hogy azért, mert bal oldalon ülök :? ). Egyébként a téli 165/80 R13-as kerék is ugyanezt produkálja.
Szerintem a hátsó tengely kicsit jobbá tétele után (már van rá terv, hogy vagy kombi hátsórugó ami kiemel, vagy nagypolák elsõrugó, ami keményebb) már nem lesznek ilyen gondjaim.
Remélem érthetõ voltam és nem túl hosszú.

Üdv mindenkinek, csak óvatos csapatást, kösz, HegeGabi.

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 03, 2005 6:08 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8125
Tartózkodási hely: Budapest
HegeGabi írta:
Elöl csak a bal oldali kerék felülete ér bele teljesen balra kitekerve a dob ívébe, nem tudom miért, és hogy miért csak ez az oldal (ja, lehet, hogy azért, mert bal oldalon ülök :? ). Egyébként a téli 165/80 R13-as kerék is ugyanezt produkálja.
Szia!

Valszeg a szokásos dolog van, kicsit asszimetrikusan van összerakva a kormányrudazatoknál az állítható rész. Nekem is balra szokott beleérni, valamint balra sokkal jobban ki tudom tekerni a kormányt, mint jobbra. Figyeld majd meg:)
Csapatáskor jól jön:)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 16, 2005 3:50 pm 
Sziasztok!Kaptam 2db nyomtávszélesítõt,2cm-eseket.A kérdésem az:érdemes berakni õket elõre,avagy felesleges vele játszani?Azt hallottam:kevésbé úszik fel a havon az autó,ha az elsõ és hátsó kerekek nem uazon a nyomvonalon futnak.So:a hátsó kerék nem az elsõ kitaposott nyomán fut.Vagy ez 1f...szság?Vagy tegyek fel hátra is,vagy ne tegyek fel semmit és csúszkáljak :roll: Elõre is köszönöm a tapasztaltabbaktól a segítséget.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 17, 2005 12:49 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
tibi30 írta:
Azt hallottam:kevésbé úszik fel a havon az autó,ha az elsõ és hátsó kerekek nem uazon a nyomvonalon futnak.

Gyárilag sem azonos az elsõ és a hátsó nyomtáv.
Nyomtáv elöl......1365 mm
Nyomtáv hátul....1321 mm


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 17, 2005 6:40 am 
köszönöm az adatokat,de a kérdés fenáll:érdemes-e 2cm szélesítõt felrakni?Elég elõre,avagy hátra is csináltassak?Gyanítom vannak elõnyei:jobb útfekvés,"esztétika" etc.Hátrányai?Nehezebb lesz tõle a kormány?Gyilkolja a gömbfejeket?Ezt 2105-re tenném,régi körlukas 1500-ös felnivel.Amúgy-dicsexem picit-most szinterezték fehérre e felniket ajánlani tudom csak:jólkinézõs és strapabíró!Tökölön 1000Ft-ért szinterezik darabját.homokfúvós is van a környéken az 1500Ft darabja.Itt a tél gondoltam hátha aktuális másnak is :shock:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 17, 2005 8:53 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
tibi30 írta:
Tökölön 1000Ft-ért szinterezik darabját.homokfúvós is van a környéken az 1500Ft darabja.Itt a tél gondoltam hátha aktuális másnak is :shock:

Szia!
Az egész felnit, vagy csak a külsõ felületét? Homokfúvásra is vonatkozik a kérdés.
Csak azért, mert nekem 14e körül csinálták kompletten a 4 felni minden felületét homokkal, majd szinterezték is.
Köszi, Üdv, HegeGabi.

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 18, 2005 6:56 am 
A homokfúvósók Szigethalmon vannak,a szinteresek mellette Tökölön.Mobilszámot nem tudok-de a régi Csepel Autógyár területén nemsokra mennél vele-ott van a hmfúvó-1680 épület közül kell megtalálni õket :shock: .De ha vmelyik nap ráérsz-7köznap-kijössz Szigethalomra és elmegyünk mind2 "csapathoz".Hívj fel a 06-70-256-73-28-on és megbeszéljük.Ciao


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 20, 2005 6:21 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 9:15 am
Hozzászólások: 331
Tartózkodási hely: Pécs
tibi30 írta:
köszönöm az adatokat,de a kérdés fenáll:érdemes-e 2cm szélesítõt felrakni?Elég elõre,avagy hátra is csináltassak?


Üdv!
Én télen járok ilyen setuppal. Elöl hátul 2 cm es pogácsa (hogy az eredeti nyomtáv külömbséget megtartsam).
Jobb az utfekvés jobb a "kinézet". Valoban jobban igénybe veszi a futomü alkatrészeket.
Inkább az a lényeg hogy tehermentesitös pogácsa legyen mindenféle képpen, különösen ha nem töcsavaros a kerékagy.
Én elöre hátra egyformán szélesitek (különben elég bután nézne ki a gép :) ).

g


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 23, 2005 7:14 pm 
Hi!
lehet hülyét kérdezek, de a keréktõcsavart milyik hf tõcsavarból szokás vagy lehet készíteni? ami a vezérmûházat fogja le vagy ami a hf-et fogja a blokkhoz?? :?:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 23, 2005 8:10 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
hf csavar bol csak 10 darab van a ladába :) ami a vezérmûházat fogja le , az verézmûhöz való tõcsavar. A vezérmûs az sima normál tõcsavar , a hf csavar az acélbol van.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 24, 2005 12:18 pm 
Hi!

Idézet:
A vezérmûs az sima normál tõcsavar , a hf csavar az acélbol van


Csak nem mûanyagból gyártják?? :D :D :D Az nem acélból van? :D :D
A keréktõcsavarhoz a lada hengerfej leszorító csavar kell.Igy érthetõ? :


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 24, 2005 2:51 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
sürümenetes acél csavar 10.2, bili acél csavar :) a kettõ keménysége nemegyforma 6.8 .

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 24, 2005 3:20 pm 
A csavarminõségek a következõk:

3.6
4.6
5.6
8.8
10.9 -ebbõl készül a hf .csavar
12.9


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 24, 2005 3:23 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Mégjobb :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 24, 2005 8:00 pm 
Istvan2107 írta:
A csavarminõségek a következõk:
3.6
4.6
5.6
8.8
10.9 -ebbõl készül a hf .csavar
12.9
...és a megabrutál 14.9-es 1400/1600MPa szakítószilárdsággal 7% kontrakcióval és 1260MPa folyáshatárral. Ez már durci, nem?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 24, 2005 9:35 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Sziasztok!

Ez már az üveghez hasonló keménység. K.rva kemény, de ugyanakkor rideg is, ergo könnyen törik. Tõcsavart semmiképp nem csinálnék belõle.

Üdv: SPI


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 25, 2005 9:20 pm 
Nana, ne olyan hevesen! Keménységrõl egy szó nem esett! A ridegség fogalma egészen más... Ezek lennének csak igazán jók tõcsavarnak, de a helyzet az, hogy felesleges. A 10.9-es anyag is 1000-1200MPa-körül szakad (bár folyáshatárra méretezünk az '50-es évek óta). Csak érdekességként jegyeztem meg, hamár István ideírta a többi szabványos csavart.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 25, 2005 9:20 pm 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1284
Hella mindenkinek!


Nem találtam konkrétan ehhez kapcsolódó rovatot, ugyhogy ide irom.

Tõcsavarozni szeretném a gépemet, de nem tudom hogyan valositsam meg. Van pár ötletem, ebbõl kellene vmi komolyat összehoznom. Ebbe kérném a segitségeteket, hogy Ti melyiket ajánljátok.
1. Lada hengerfejcsavar behegesztve (errõl a negativ tapasztalat, hogy a hegesztésnél elreped, ugyhogy szerintem élbõl kizárva)
2. Lada hengerfejcsavar menetrögzitövel bele"ragasztva". Erröl kellene néhány info, hogy is mûködik. A hengerfejcsavarra menetet metszek, és régi csavar helyére betekerem (menetrögzitõt használva)? Ezzel kapcsolatba azt hallottam hogy a gyári kerékcsavar menetemelkedése eltér a szokványostól. Ezt a különbséget hogyan tudnám összehozni, hogy jó legyen?Ez mennyire tud tartós maradni?
3. Eredetileg is tõcsavaros autók tõcsavarjait használom fel (Skoda, Waresz, Niva). Én a Nivára gondoltam, igy tipusazonosság is megmaradna. Én ugy tudom, hogy ezeknek a csavaroknak a feje hosszantilag bordázott,igy bele kell préselni a lyukba, és az onnan nem mozdul el.
A hosszról: a BMW lemezfelnije (5.5") biztonsággal felmenjen (ne 3 menetfogja mint a gyári csavaroknál), semmiféle nyomtávszélesitöt nem alkalmaznék.

A segitségeteket elöre is köszönöm!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára _Szasza_ vas. dec. 25, 2005 9:25 pm-kor.

Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 25, 2005 9:24 pm 
Heló!

Ha a hegesztés szakszerüen van elvégezve, akkor nem reped el. Semmiképpen ne fogj neki otthon a Hetrával! A menetrögzítõ szvsz nem a legjobb megoldás, de nem ismerem. Miért nem hívod fel Forszt Lacit és csináltatod meg velük? Nem egy vészes összegért csinálják és elég profik.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 25, 2005 11:18 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nekem a régi karbiba volt az egyik helyen menetrögzítõzve a talp . Azt csak furással lehetett kiszedni:D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 25, 2005 11:28 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Én a HF csavar menetrögzítéses rögzítését ajánlom, nekem is így volt. Ne legyen rajta végig menet, így magától is remekül megszorul, a ragasztó csak egy plusz védelem.
Hogy mit hogy kell vágni azt nemtom, én készen vettem, 8-10e Ft a garnitúra.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 12:21 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
az anya hossza 2.5-3 cm körül van nagykúpos.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 12:38 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Hali, akkor már én is kérdeznék, mert én is tõcsavaroztatni szeretnék.
A kúpos anya miért nem jó? Nekem 4*100as felni miatt most is kúpus kerékcsavarok vannak bennt a központosítás végett. Ha nem jó, és nem kúpos anyával lesz a tõcsavarral sem összerakva, akkor mi fog központosítani?

A másik, hogy mivel eléggé feszülnek nekem a csavarok a 4*100 miatt, ezért a meneteim se 100%-osak a ki-be tekergetés miatt. Menetet fel lehet újítani? vagy ott cserélni kell elötte mindent? Én biztos hogy csináltatni fogom, ezért azt nem tudom, hogy egy hozzá értõ embernek, mennyi idõ betõcsavarozni egy ladát? Szeretném, ha reggel viszem, este hozom dolog lenne belõle.

És végül azt szeretném kérdezni, hogy a hozzá való anya ugye nem nyitott?
Szeretném, ha vizsgán se ----, és a rendõr sem kötözködne.

Katus Józsi, akit említettél, Forszt Laci, õ gondolom nem pesti, mi?

Elõre is köszi!

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 1:22 pm 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1284
Hali mindenkinek!
Köszönöm szépen a fálaszokat!
Õszintén szolva ettõl a menetrögzitõs megoldástól kicsit tartok.
És a Niva tõcsavarjaihoz mit szóltok, a hozzá tartozó anyákkal?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 1:53 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Seller21074 írta:
És a Niva tõcsavarjaihoz mit szóltok, a hozzá tartozó anyákkal?


Hello!

Szerintem az más méret, plusz rövid is.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 1:57 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Bendo írta:
A kúpos anya miért nem jó?

Én biztos hogy csináltatni fogom, ezért azt nem tudom, hogy egy hozzá értõ embernek, mennyi idõ betõcsavarozni egy ladát? Szeretném, ha reggel viszem, este hozom dolog lenne belõle.

És végül azt szeretném kérdezni, hogy a hozzá való anya ugye nem nyitott?
Szeretném, ha vizsgán se ----, és a rendõr sem kötözködne.

Katus Józsi, akit említettél, Forszt Laci, õ gondolom nem pesti, mi?

Elõre is köszi!


Hello!

A kúpos anya jó, a kiskúpos rossz :)

Én kb fél óra alatt tõcsavaroztam be, hozzáértõnek nemtom :)

Lehet venni zárt anyát, hátránya, hogy nem elhetvariálni a pogácsa méretével (pl: nyári kerék/téli kerék). A rendõr meg azt is kiszúrja, ugyanúgy, mint az alattuk lévõ alufelnit :)

FL a tuningkaszni.hu, Göd. Õk se hegesztenek, félbevágott anyával kontrázzák hátulról, nagy meló (agyesztergálás) és annyira nem jó. Meg igazából felesleges is. Lehet idõközben õk is változtattak a technikán.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 2:05 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi!

Igazából nekem télen nyáron ez a felnim van fönnt, úgyhogy max pótkerék miatt szívnék, de ha ahhoz meg van 4 darab sima anyám, gondolom akkor azzal se lesz gond. Csak arra voltam kiváncsi, hogy meg lehet-e úgy oldalni, hogy úgy nézzen ki, mintha nem lenne betõcsavarozva, ergo nagyjából úgy nézzen ki, mint most.
De végül is mindegy, mert sok választásom nincs, vagy keresek egy 4*98as felnit, akinek cserébe oda tudom adni az enyémet, vagy tõcsavar.
Csak kellene nekem még akkor alá tehermentesítõ.

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 3:13 pm 
Van más megoldás is: osztókörmódosító, vagy excenteres felnianya...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 3:18 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Osztókörmódosítóról lebeszéltek, excenteres felnianya, ha egyregondolunk (mozgókúpos), akkor most is azzal van felrakva a felni, de a meneteket állandóan elnyalja még így is, ebbõl lett nekem elegem, már réges rég.

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 5:18 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Sziasztok!

Bendo: sok mindenre elhangzott már a válasz, de ha van még kérdésed: schrenckhpeter@freemail.hu

Nekem hengerfej-csavarból vannak, 1cm menet (ezt tekerem be a féltengelybe/agyba), 1cm menet nélkül rész, és 6cm menet (ide megy az anya). Hátulról CO-val meghegesztve, kb. 2 éve van benne, semmi baj nem volt még. Tehát 8cm hosszú csavarok, 7cm lóg ki, 3cm a pogácsám, 3 cm az anya, és kb 2-3mm-rel van beljebb a csavar az anya síkjától. Remélem érthetõen fogalmaztam. :)
Sajna nincs olyan képem amin jól látszik.

3cm-es anyák Forszt Lacitól, 2 évvel ezelõtt 200Ft/db volt az ára, arany vagy ezüst színûre szinterezve.
Lehet még úgy is, hogy végigmenetelni a hf csavart, a fejét annyira leesztergálni, hogy ha hátulról van betekerve, akkor hátul elférjen a fej a fékpálcánál. Kis menetrögzítõ és ez sem fog kitekeredni. Hossz meg utólag is méretre vágható, pogácsavastagságtól függõen.

Üdv: SPI


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 6:34 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
SPI írta:
3cm-es anyák Forszt Lacitól, 2 évvel ezelõtt 200Ft/db volt az ára, arany vagy ezüst színûre szinterezve.


Nekem is olyan volt, arra mondom, hogy na olyat nem szabad :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 7:15 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Tudod milyen a magyar ember, nem tanul más kárán! :D Valószínû én is csak akkor fogok rájönni,h ogy nem a legtutibb, ha esetleg (amit nagyon remélek, hogy nem fog bekövetkezni!) átszakad a felni a kis kúp miatt.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 26, 2005 7:58 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Annyira kicsi a kúp, hogy sok felninél a hatlapos rész beleér a csavar mélyedéseibe, és ahogy meghúzod leesztergálja, elcseszi azt.
Azt hogy átszakadna, azt azért nem hiszem :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 31, 2005 1:56 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Dr.Tápfesz írta:
Én 8e+postaköltségbe tudom a 16 anyát 16 csavart.


Hali!

Tudnál esetleg képet küldeni a készletrõl?

Köszi!

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2006 5:19 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nem mivel én is csak rendelem egy versenyzõ havertol. Neki évek ótva van az autóján , semmi panasza nemvolt eddig.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2006 10:31 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Kár, na mindegy, a lényeg nekem, hogy nagykúpos az anya.
Ha beindul a project, és megrendelem tõled, kb mikorra tudod postázni?
Eddig úgy néz ki, hogy a héten lehet már kéne, de rendelni csak akkor akarok, ha 100% lesz.

Köszi!

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2006 10:38 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Megrendeled , felhívom a srácot ,közlöm vele hogy nagykúpos kell , megmondja hogy mikorra van kész , elhozom , postázom .

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2006 10:59 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Akkor már csak egy kérdésem van :)

Idézek : "de az lenne a tuti, amin 1 cm menet után van pár mm (akár 1 cm) olyan rész, ami nem mentes, hogy jól meg lehessen húzni"

Tied ilyenfajta?

_________________
http://kep.tar.hu/bendoo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2006 11:43 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
öööö , végig menetes szerintem , egyszerûbb , gyorsabb végig esztergáltatni a hengerfej csavart mint 2x farigcsálni.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 02, 2006 12:49 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
a 4x98 as szélesítõ az pont jó ! , arra felmegy a 100 as is.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 536 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 511 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség