It is currently Thu Oct 01, 2020 8:39 pm

All times are UTC+01:00


Forum rules


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Post new topic  Reply to topic  [ 4551 posts ]  Go to page Previous 188 89 90 91 92 Next
Author Message
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Feb 25, 2017 8:13 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Apr 07, 2005 9:03 am
Posts: 3111
Location: Pécs
Pl. Bárdi, Sachs, Kayaba, gázos
http://i.imgur.com/j36k1d7.jpg
Kedvezménnyel még olcsóbb.

_________________
Üdv, BGo
Lada 2107 1.6
Honda Accord 2.0i

https://youtu.be/9YwbgMyCJLY


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Feb 25, 2017 12:10 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
BGo lassan elkészül a kormány az autódba,direkt kékre oxáltattam az alu részt ,hogy menjen a kaszni színéhez! Már csak a középrész hiányzik, egy problémám van nem tudom mivel lehet az alut maratni ,mert a lézer gravír drága! Ja nem tudsz róla nem érdekes :oops: :lol: Teszek fel egy rövid képsort csak nézd majd meg Ja és azért a Tiédbe mert gyönyörű az az autó és ahogy a Bpesti környezetbuzik akcióit nézem ,mindent el akarnak lehetetleníteni 5-6 éven belül így próbálják a forgalmat kinyírni! Úgy hogy nem sok esélyem lesz Ladát tartani közterületen! Bocs az Offért.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Feb 25, 2017 3:25 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Apr 07, 2005 9:03 am
Posts: 3111
Location: Pécs
Mutasd majd! Kiváncs vagyok milyen lett :)
Pár év múlva nekem se lenne mibe tenni :(

_________________
Üdv, BGo
Lada 2107 1.6
Honda Accord 2.0i

https://youtu.be/9YwbgMyCJLY


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Feb 25, 2017 8:10 pm 
Offline
Fórum tag

Joined: Mon Nov 24, 2014 10:02 am
Posts: 93
Konkrétan te mit ajánlanál?

Bár ez nekem sem tetszett amikor mondta a boltos, hogy hátsó gázost nem biztos, hogy tud adni mert 4van de mind a 4nek olajos a doboza...

Nincsenek nagy elvárásaim, kicsit legyen keményebb mint a gyári, níva rúgók mellé tenném.

SZERK.:
Quote:
Pl. Bárdi, Sachs, Kayaba, gázos
http://i.imgur.com/j36k1d7.jpg
Kedvezménnyel még olcsóbb.

Köszi! Unix-os kedvezmény van havernak, de lehet tudok Bárdist is intézni.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sun Feb 26, 2017 7:53 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Wed Feb 24, 2010 8:17 pm
Posts: 2607
Location: BP. JSzN.
Quote:
BGo lassan elkészül a kormány az autódba,direkt kékre oxáltattam az alu részt ,hogy menjen a kaszni színéhez! Már csak a középrész hiányzik, egy problémám van nem tudom mivel lehet az alut maratni ,mert a lézer gravír drága!
Vas oxid/sósav keveréke amivel a nyákot is maratják, viszi az alut is, vagy homokfúvás.
Remélem láthatjuk majd mi is. Nekem nem tűnt annyira drágának a lézergravír ítt szolnokon mikor a felnikupakokat csináltam.

_________________
http://www.veteranzsiguli.hu/hordos-tibor.html

" - Ha jó alkatrészekből van összerakva, örök élet apám!
- És ez abból van?
- Nem de folyamatosan cserélem, hogy meg legyen a tuti kombináció!


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sun Feb 26, 2017 9:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
kb 600 Ft-ért oxálják el. Mennyi egy Lada felirat olyan 15 mm-es betű magassággal. Ha nem veszélyes megcsináltatom legyen profi az egész elvégre ez egy GT 3 Lada kormány. :lol:


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Feb 27, 2017 7:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Wed Feb 24, 2010 8:17 pm
Posts: 2607
Location: BP. JSzN.
itt érdeklődj: Kenzol.hu
Nekem zsiguli feliratot gravíroztak a felnikupakokba.

_________________
http://www.veteranzsiguli.hu/hordos-tibor.html

" - Ha jó alkatrészekből van összerakva, örök élet apám!
- És ez abból van?
- Nem de folyamatosan cserélem, hogy meg legyen a tuti kombináció!


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Feb 27, 2017 10:59 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
köszi


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Mar 29, 2017 1:38 pm 
Offline
Új fórum tag

Joined: Sun Feb 21, 2016 5:17 pm
Posts: 39
Üdv!
Nem a széria topikba írtam, mert szerintem ezzel lesz a gond:
Szóval szert tettem egy tokolt hídra, amit be is építettem az autóba.
Előtte minden tökéletesen működött, de ahogy összeraktam mindent mindkét hátsó kerekem elkezdett fogni. Lépésről lépésre haladtam (előtte a másik hídon minden működött a gyári híddal), és a fékerő elosztót is leszedve újra lelégtelenítettem, és így más nem fog.
Elképzelhető, hogy át kell állítani, vagy beragadt a levegő? Kívülről, mivel nem mai gyerek koszos volt, megpucoltam, most működik.
Egymás mellé téve mindkét hídon minden egy vonalban, és magasságban van.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Mar 29, 2017 8:13 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Nagytalpú gumigyilkos
User avatar

Joined: Sat Nov 25, 2006 8:45 am
Posts: 5045
Location: Tatabánya
Hali,

ha levegős, attól biztos hogy nem fog, akkor se ha szeretnéd, nem hogy önállóan.

A tokolást sajnos lehet ész nélkül csinálni, amitől "elmegy" a híd. Szemmel nem látható csavarodás/görbülés is okozhat szorulást sajnos.
Volt olyan hidam, amivel 10%-os lejtőn gurulva üresben lassult az autó, álló helyből 5en tudtuk megmozdítani.
Ránézésre semmi baja nem volt, de ment a kukába.

Nem mondom, hogy rossz, de ne vesd el a lehetőségét...szemre egymás mellé téve amit látsz, az nagyjából semmi :(

_________________
youtube csatornám


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Mar 29, 2017 8:45 pm 
Offline
Új fórum tag

Joined: Sun Feb 21, 2016 5:17 pm
Posts: 39
Yeti köszi a gyors választ!

Okulásképp, avagy törjön le a kezem, ha legközelebb MS cuccot veszek :lol:

Mivel híd csere volt, persze komplett új fék, új fékcsövek, meg ami szem-szájnak ingere. És itt voltam figyelmetlen, amikor MS munkahengert tettem föl.
Megfordult a fejemben, amikor már második napja szorult mindkét oldal hátul, hogy a tokolt híd lehet kuka, de feltűnően simán ment bele a féltengely, nem engedi az olajat, nincs hangja, nem töri a féltengelyt. Persze ebből is minden új az utolsó szimeringig.
De még mindig szorult a kerék, így más hiba forrást nem látva leszereltem a fékerő szabályozót, hátha az a ludas. Utólag (bár koszos volt, legalább már tiszta, és tocsog a zsírban) kiderült, tökéletesen ellátja a feladatát, így tovább hümmögtem, majd több havert is felhívtam, hátha van építő jellegű ötlete, de mindenki a kuka hídra tippelt, bár hallva az alkatrész típusát kaptam ötletet az MS cucc ellenőrzésére. Igazából sosem fogom megtudni mi volt a gond, mivel a gyári orosz munkahengerrel azonos adatokat mértem rajta, majd hirtelen indíttatást érezve leszereltem, és csukott szemmel jó messzire átdobtam a szomszédnak (őt csapja telibe a fűkasza:).
Gyári orosz föl (csak munkahenger csere), és láss csodát, a két napi szenvedés oka megszűnt - amit egy levegővel 4-5 perces káromkodással jutalmaztam- majd mindent vissza pakolva, légtelenítés, próbakör, és üzemmelegnél - épp csak majdnem langyos, pedig 4 utcát fékezgettem végig - nem volt melegebb.
Kicsit hosszúra sikeredett, de ekkorát még nem szívtam, pedig a közelmúltban két Lada kapott komplett új fékrendszert, ami hibátlan, közel 15 éve Ladázok pár év saját tulajdonú kihagyással, és szerelési tapasztalattal, amit gyerek korom óta gyűjtögetek.
Persze high tech cuccok is léteznek, meg verseny célú átalakítások, ami más tészta, de újabb nagy tapasztalat volt.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Mar 31, 2017 1:14 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
Ha mar utangyartott akkor hatso munkahengerbol van Delphi , Bosch, Ferdodo stb. Gyari az is jo de kizarolag a kek-feher dobozos, hologrammos matricaval ellatott. A tobbi ugyanolyan utangagyi mint az MS.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Mar 31, 2017 5:58 am 
Offline
Új fórum tag

Joined: Sun Feb 21, 2016 5:17 pm
Posts: 39
Az a legszebb az egészben, hogy méretpontos, minden állított méretében egyezik a gyárival, mégis sz@r. De a csere óta szépen egyenletesen fog mindkét fék, nem húz el, 4 kattanásra állítható a kézi, és valami oknál fogva a fék kulcs is a helyén áll, továbbá a dob minden erőlködés nélkül fel-le jár.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Apr 06, 2017 4:44 pm 
Offline
Fórum tag

Joined: Mon Nov 24, 2014 10:02 am
Posts: 93
Sikerült szereznem bontott gyári Niva rugókat, szürke színűek(marad még rajtuk itt-ott festék) és az elsők kb 280mm a hátsók pedig 440mm hosszúak.

Ha jól sejtem itt az elsőket nem kell vágni, a hátsókból pedig 1.5 karika a gyári magassághoz ugye?

Az elsők ahogy olvasom gyári magasságot adnak vagy kicsit ültetnek, mennyi az a kicsi 3cm-nél nem szeretnék többet ültetni rajta.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Apr 06, 2017 6:40 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Ez a centizés hülyeség, főleg egy használtnál.

Berakod vágatlanul, megméred mennyit akarsz ültetni aztán vágsz belőle.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Tue Apr 11, 2017 10:08 am 
Offline
Új fórum tag

Joined: Fri Sep 16, 2016 7:00 am
Posts: 19
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van e valakinek a gyárinál 0,5cm-el hosszabb kerékcsavarja. samarához kellene mert szeretném felrakni a gyári lada nyomtávokat

a gyári csavar adatai:
MENET:12X1.25
TELJES HOSSZ:42mm

és nekem olyan kellene ami 47 mm hosszú. Ha hülyeségeket írtam bocs :D Az ötleteket várom ki mit használ stb :)


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Tue Apr 11, 2017 10:30 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
Mi az a "gyári Lada nyomtáv"? Ha a 2103-as felnit használod akkor az ET 28 lesz az ET 38 helyett és használható a gyári kerékcsavar. Viszont a 20mm nyomtáv szélesítés miatt nehéz lesz fordítani a kormányt!
Javaslom ,hogy menj át a Samara Club Hungary megfelelő topikjába minden le van írva ,110%-ig.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Apr 12, 2017 8:35 am 
Offline
Új fórum tag

Joined: Fri Sep 16, 2016 7:00 am
Posts: 19
Már regisztráltam oda de nem hagyták jóvá a regisztrációt. Ezért zaklatlak itt titeket 0,5cm es nyomtáv. és 14" Fiat lemezfelnikkel menne fel.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Apr 12, 2017 8:41 am 
Offline
Fórum tag

Joined: Mon Nov 24, 2014 10:02 am
Posts: 93
A Csapágyas segédirányító hoz érezhető változást?
Érdemes rá beruházni?
Honnan érdemes beszerezni, ami megbízható jó minőségű?


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Apr 12, 2017 10:03 am 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Sun Oct 13, 2013 8:50 am
Posts: 373
Location: Pest megye
A kormány továbbra sem lesz nagyságrendekkel könnyebb, nem annak a két perselynek a súrlódása okozza a nehéz tekerést. Mastersport-ot nem javaslom, egy személyes tapasztalatom volt, hogy akadva fordult át egy ponton, tehát hibás volt a csapágya (hiába mostam ki, semmi). Kicsit amúgy barátságosabb "szerelni" a golyóscsapágyast, és nagyon sokáig elmegy benne egy rendes csapágy, míg a perselyeshez csak trágya perselyt kapni, hamar elkopik, már ha egyáltalán nem beszerelhetetlen a nem odavaló mérete miatt, és tele kell tömi zsírral az egészet, amit két idegesítően beépíthető gumigyűrű tart bent alul és felül. Ezen kívül a perselyesnek inkorrekt a szerelése / beállítása, mert a koronás anyával csak "érintőre" összehúzod, meghúzni tilos, ezt a pozíciót pedig a sasszeg tartja meg. A persely tengely irányú kopásából származó játékot a koronás anya további betekerésével és egy-egy foggal való "továbbsasszegeléssel" lehet kivenni.

Egyébként egy csapágyas segédkar nem olyan nagy pénz, úgyhogy a szerelés nagyobb ügy, mint a "beruházás". Még ha MS-t is veszel (talán olcsóbb, de még ez sem biztos), a csapágyméret megvan, lehet beletenni normálisat, plusz lehet, hogy te nem fogsz ki egy gyári hibásat, mint én.

_________________
Alec


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Apr 12, 2017 11:23 am 
Offline
Fórum tag

Joined: Mon Nov 24, 2014 10:02 am
Posts: 93
Köszi a részletes választ!

Igen az MS-t találtam cak meg egy hasonló külsejűt de márka nélkül.

Viszont közbe arra gondoltam, hogy nem-e lehetne a gyárit átalakítani csapágyasra?
Nem szedtem még szét, szóval nem tudom meg lehet-e oldani ezért kérdezem, mert esztergáltatni tudok, és akkor már jó csapágy kerülne bele egyből.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Apr 12, 2017 1:24 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Sun Oct 13, 2013 8:50 am
Posts: 373
Location: Pest megye
Hallottam már olyanról, aki átmunkálta a gyári házat. Nem hiszek benne, hogy a munkadíjjal együtt a végén olcsóbbra jön ki, mint egy boltból vásárolt, sőt. Főleg, ha nem saját magad csinálod. Mennyi is a MS... talán 3-4ezer ft körül? Annyiért az esztergályos neki se áll, mert az óradíja 5ezer felett van, és csak a méricskélés, a beállás, stb.. az kitesz nála minimum egy megkezdett órát. És akkor az még csak a ház, a tengely még sehol nincs.

_________________
Alec


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Apr 12, 2017 4:22 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
Nekem MS van. Evek ota hibatlan. Boltba kezbe veszed atforgatod, ha niem akad akkor megveszed.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Apr 13, 2017 9:25 am 
Offline
Fórum tag

Joined: Mon Nov 24, 2014 10:02 am
Posts: 93
Hát igazából az esztergálás munkaidőben történik :D

Szóval ha megoldható akkor ergó ingyen van.

Ha esetleg tudnám, hogy milyen méretű csapágyat szoktak beletenni akkor megvenném előre és ahhoz tudnánk illeszteni.

Igen 4200Ft az MS ami nem egy nagy összeg.
De a gyári az a tuti.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Apr 13, 2017 10:05 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Sat Sep 26, 2009 2:21 pm
Posts: 1450
Location: Zugló Degec tartomány(by BGo)
Kispolák kerékagy,ha jól emlékszem,


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Apr 14, 2017 8:38 am 
Offline
Fórum tag

Joined: Mon Nov 24, 2014 10:02 am
Posts: 93
Köszi az infót, és a többieknek is!


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Jul 10, 2017 5:00 pm 
Offline
Fórum tag
User avatar

Joined: Fri Mar 18, 2016 10:18 pm
Posts: 51
Sziasztok! Gyorskérdés: Megjöttek a Kayaba (kyb) Ultra SR gátlók (243015 számmal) és a Lemfördek gömbcsuklók, rendeltem mellé Niva első rugókat és sárga-piros szilenteket. Namármost a kérdés az lenne ez így szétveri az autót (tornyokat) vagy sem? Lengőkart akarok lapolni/erősíteni kell a tornyokat is? És tornyot lapolni csak úgy lehet hogy kiveszem a motort? A probléma az, ahol kitudom venni a motort ott vagy ívezni meg gázhegeszteni tudok, a cégnél meg nem tudom kivenni a motort...(ott van CO) Lehet nem is annyira gyors a kérdés :D

_________________
Az a furcsa az életben, ha csak a legjobbat vagy hajlandó elfogadni többnyire meg is kapod!


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Jul 10, 2017 6:36 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Wed May 09, 2007 11:09 am
Posts: 2209
Location: Budafok
Ha nincs rommá rohadva a gyári bódé, ezt simán elviszi... ( ha igen, valószínűleg akkor is :) )

_________________
21013-Desert Storm


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Jul 13, 2017 6:42 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Fri Jul 31, 2009 7:37 pm
Posts: 164
szia, gyakorlatilag ugyan ez a konfig nálam, KYB ultra SR elöl hátul, erősített suplex niva rugó elöl hátul, piros-sárga szilentek, lemförder...
Gyári rozsdamentes kasztnim van, fél éve üzemel az új futóművel idáig nincs vele gáz.
Amit észrevettem hogy kátyús úton az ajtóhézag bizony váltakozik :D de valószínűleg a gyári futóművel is csak kevésbé.
Én a helyedben nem bántanám a lengőkarokat, inkább az engedjen mint a kasztni.

A lemförder gömbcsuklókat pedig tömd meg zsírral mielött összerakod, nekem már most nyikorog fél év után hogy a rák enné meg.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Jul 13, 2017 7:53 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
Az ajtohezag a kopott zsaner miatt van. Rossz uton meg kopog is. Majnem becsukott allapotba alul megfogod es mozgatod felfele. Lotyog rendesen ennyi idosen mar.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Jul 13, 2017 8:07 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Fri Jul 31, 2009 7:37 pm
Posts: 164
azlesz bizony, ma néztem hogy lóg is sajnos. Kopogni is tud, örömömre :D


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Jul 14, 2017 12:52 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
Az enyem mar kopog rendesen. Van vagy 5mm jatek de lehet tobb is. Ajto le, zsanerokat felfur 5 tizeddel, meggfelelo stiftet esztergal es mehet vissza. A felso zsanernal sz@r mert at kell furni az ajto lemezt, hogy felfurd a zsanert. Aztan be kell heggeszteni, kittelni, ajtot telibe fujni. En is mar vettem egy masik ajtot ami a fentebb leirt gyogymodon fog atesni es ugy kerul fel. Vagy uj ajto es akkor csak az A oszlopra csavarozando zsanerbol kell uj.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Jul 20, 2017 9:30 am 
Offline
Új fórum tag
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 7:47 am
Posts: 26
Sziasztok Guruk,

a jelenlegi hátsó hosszú lengőkarok kicsit elgörbültek (a sárga könyv azt írta, hogy egyengessem ki) és találtam a garázsban vastagabbakat.

Sublerrel mérve 33,5 mm, a gyári 30,5mm. Hosszra is stimmel.
Kosz és festék is volt rajtuk, de biztosan vastagabb.
A vastagabbat fogom használni, lecsiszoltam és lefestettem.

Lehetnek ezek Niva lengőkarok?

Köszi:
András


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Jul 20, 2017 1:56 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Egyforma elvileg.
Lehet hogy utángyártott valamelyik. Vagy valami Fiaté.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Jul 20, 2017 7:39 pm 
Offline
Új fórum tag
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 7:47 am
Posts: 26
Köszi :)
A csiszoláskor találtam rajta beütött számokat... Most már bánom, hogy nem írtam le.
Ha esetleg még átlátszik a festéken, akkor megosztom.

Szerkesztve:
Ez van beütve az egyik hosszú lengőkarba
H704051 I vagy H704051 1.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Aug 14, 2017 9:43 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Mon Mar 21, 2005 6:25 pm
Posts: 7359
Location: Budapest
Utángyártott lesz azok kezdődnek H-val...


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Aug 25, 2017 3:06 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Fri Jul 31, 2009 7:37 pm
Posts: 164
egykis infó;
Multkor megnéztem, miért áll a segédkarom más szögben, mint a kormányművem. Kiderült, hogy az utángyártott (moog) összekötő rúd (ami a kormányművet és a segédkart köti össze) hosszabb, mint a gyári ami rajta volt, kb 1 centivel (!). Noshát, fogtam magam, kirendeltem még kétféle utángyártottat, egyik lemförder volt, az is szintén 1 centivel hosszabb a gyáritól, a másik amit megnéztem egy AZ Meisterteile volt, ami már 2 centivel volt hosszabb. :D

Végül átzsíroztam a gyárit és visszatettem, mindjárt szebben állt minden, és érezhetően jobban fordul az autó.
Észbontó dolgok vannak ladánál akatrész terén :D

Üdv


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Tue Aug 29, 2017 11:16 am 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Tue Sep 16, 2008 4:12 pm
Posts: 638
Location: Kaposvár / Magyaregres / Buzsák
Gondolom az unixtól rendelted , mert csak ott van AZ Meisterteile.
Én is nézegetem a összekötő rudat, de csak Ruville van, evvel valami tapasztalat?

És a trapézgömbfej,és a kormány gömbfejek moog gyártmány jó vagy felejtős?


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Tue Aug 29, 2017 1:31 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Fri Jul 31, 2009 7:37 pm
Posts: 164
Szia! Az összes többi gömbfejem lemförder \ moog, mindenkèpp megkell őket tömni zsírral összerakás elött, de amugy jòk. Tán a moog jobb, mint a lemfi. Összekötő rùdbòl szerintem szerezz egy gyárit inkább, nemhinnèm hogy a ruville jò volna. Üdv!


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Oct 30, 2017 11:18 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Wed Feb 24, 2010 8:17 pm
Posts: 2607
Location: BP. JSzN.
Skacok szeretnék dupla stabit építeni, és valami pofás megoldás kellene a stabilrudak egymáshoz erősítésére a lengőkar felöli végein. A neten talált megoldás tetszik, erről linkeltem a képet.

Image
Nincs valami ötletetek, hogy mi lehet amivel összefogatták őket?

_________________
http://www.veteranzsiguli.hu/hordos-tibor.html

" - Ha jó alkatrészekből van összerakva, örök élet apám!
- És ez abból van?
- Nem de folyamatosan cserélem, hogy meg legyen a tuti kombináció!


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Mon Oct 30, 2017 11:57 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Thu Sep 04, 2014 6:44 pm
Posts: 110
Location: Miskolc
Szerintem ilyen csőlengőkarokhoz kapható stabilrúd "csuklóból" lett megcsinálva. Vagy lehet saját készítés és 2 leesztergált perselyből a képen látható módon összehegesztették, majd csináltattak bele szilentet. Én ezt a kétféle verziót látom járható útnak.
Image


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Wed Nov 01, 2017 10:10 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Ez sima szamara stabrúd szilenttartó.
Kivágják belőle a rudat, összehegesztik a két csövet, majd mindkét felébe szamara stab felőli szilentet raknak. (persely nélkül gumi)

Amúgy ezekkel a sárga és piros poliuretán szilentekkel van valakinek tapasztalata?
Lehet látni hirdetésbe őket, de sehol nem írják hogy mennyire kemény a sárga és a piros, meg hogy milyen tartósak vajon?

Image

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Nov 02, 2017 2:45 pm 
Offline
Lada kedvelő
User avatar

Joined: Fri Jul 31, 2009 7:37 pm
Posts: 164
szia, nagyon sok féle poliuretán szilent van (ahány gyártó annyi féle keménység), a CS20 féle elég jó. 1 éve van bent az első lengőkar szilent garnitúra, nincs vele baj.
a piros keményebb mint a gyári, a sárga nagyjából egyezik a gyárival.


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Thu Nov 02, 2017 5:11 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Köszi!
A sárgát láttam egy youtube-os videóban hogy megmérték és gyárival egyező volt a keménysége, csak a pirosat nem tudtam hova tenni.

Illetve neten látni vagy 5-6 félét különböző márkák és színek, de sehol nem találni keménységet, még orosz webshopokban se.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 9:04 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Thu Apr 07, 2005 9:03 am
Posts: 3111
Location: Pécs
Image

_________________
Üdv, BGo
Lada 2107 1.6
Honda Accord 2.0i

https://youtu.be/9YwbgMyCJLY


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 2:33 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Színből szerintem ezt nehéz megállapítani, bármilyen színűre meg tudják csinálni ilyen nagyüzemi szinten.

CS20-nak a honlapján is csak 3 kategóriába sorolják: komfort, drive, profi. De keménységről szó se esik.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 8:50 pm 
Offline
Lada szakértő
User avatar

Joined: Tue Sep 16, 2008 4:12 pm
Posts: 638
Location: Kaposvár / Magyaregres / Buzsák
Kiváncsi vagyok a fejleményekre, mert én is szemezgetek vele


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Nov 04, 2017 10:12 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Nekem most azért ugrott be, mert volt nálam egy Niva generátor javításon.
Egy lakatosnál volt előtte valahol, ahol csontra szét volt szedve és mindenhol ilyen sárga szilentekkel rakták össze, kivéve az első lengőkaroknál, mert ott piros van.

Kockához mérten is feszesebb volt a futóműve kanyarban, hát még hogy egy Niváról beszélünk. Szóval meglepően jó volt. De nem tudom milyen márkájú volt benne.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Nov 04, 2017 2:57 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Nov 17, 2006 10:37 pm
Posts: 8914
Location: Mosonmagyaróvár
Itt egy videó egy 1 éves használt piros CS-20-ról. Nem túl bizalomgerjesztő:
https://www.youtube.com/watch?v=O4qU9cVncJI

A poliuretán egyik kilógó oldala körkörösen leszakadt, de ahogy elnézem a belső persely sem koncentrikus a külsőre, tehát az erőhatásoktól deformálódott is, amit nem nyert vissza.

Itt megmérik a sárga és a gyári keménységét ami azonos:
https://youtu.be/LTivUPeFgKc?t=4s

Itt jobban bírja a poliuretán a "kiképzést". De ez nem is CS-20 márka, hanem a http://autoprostor.com -ról való.

_________________
http://www.ladarevolution.atw.hu


Top
   
 Post subject: Re: Futómű tuning +
PostPosted: Sat Nov 04, 2017 8:43 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 8:08 pm
Posts: 3178
Skype: arpi.kurunczi
Location: Arad, Romania
A lenyeg az, hogy ha az ember eltekint attol, hogy kemeny lesz a futomu, berakja a zoldet es utcan kb a vegtelensegig es azon tul is menni fog, vagy talal az ember Autovaz-ost es kenyelmes lesz es talan tartos is. Ezek a tuning piros, sarga meg tarsai max a vitrinbe szep szines disznek.

_________________
LADA 1.7i
KEPTAR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4551 posts ]  Go to page Previous 188 89 90 91 92 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited