Pontos idő: szomb. dec. 07, 2019 9:57 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1464 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 530 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kipufogó
HozzászólásElküldve: szer. feb. 15, 2006 11:46 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Hengerenkénti bef.Bosch Motronic 7.0 kétlambdás Níva motorhoz 50-es rendszert szeretnék,ha lehet katalizátor nélkûl. Janóéknak nincs tapasztalatuk,hogy a niva lambdája ill. a computer hogyan reagál erre.Becsapható-e a lambda ,hogy szélsõségesen ne változzon meg a károsanyag kibocsátás és ne küldjön hibajelet.Feltételezem az elsõ lambda ua.t méri katalizátorral,mint kat.nélkül.A kat.utáni szonda mit mér,és hogyan avatkozik be ,ha egyáltalán csinál ilyet.Gondolom a második lambda az amit meg kéne téveszteni kat.nélküli állapotban.Türelmesen várom a válaszokat üdv Papplan. Még a motorról annyi,hogy Gaál féle hengerfej van rajta, gyári vez.tengely,de ez magasabb profilú/1mm/,mint a szeria tengelyek.????A hengerfejbõl legyalultak igen szépen/sajnos már így vettem/ , a kompresszióviszony kb.10.5. A komresszió 12 és fölötte,le sem merem írni.Ezt a felsõrészt szeretném megtámogatni az 50-es rendszerrel. Kösz Papplan


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára papplan csüt. feb. 16, 2006 4:39 pm-kor.

Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 15, 2006 8:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
A lambda szonda jelét simán lehet tologatni egy kis szerkezettel, programozhatóan.
http://roxel.webzona.hu/ MAPxForm nevû cucc, becsapható vele szerintem az elektronika, bár nem tudom, milyen jelet szeretne. Megvárjuk vele Katus Józsit.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 12:37 pm 
Sziasztok!

A két szonda azért van, hogy figyelje a katalizátor müködöképességét. Az elsö szonda mindenképpen kell, hisz ez alapján szabályoz a rendszer. A második szonda a katalizátorból kilépö gázokat figyeli. Ennek ugye szegényebbnek kell lennie, hisz ha müködik a kari, akkor az elégetetlen szénhidrogéneket dolgozza fel. Tehát ennek a jelét kellene produkálni. Az elsö szonda marad, nem lehet kiváltani, a másodikhoz lehetne éppen MAPxFORM-ot használni, de szvsz felesleges.
Elöszöris meg kellene vizsgálni, hogy a két szonda jelleggörbje egyezik-e?! Sztem nem, mert gondolom a második (áramlási irányban nézve) az alsóbb tartományra van hangolva. Viszont felesleges pénzbefektetés leht a gyár részéröl az is, hogy erre egy másik szondát gyártson, hiszen csupán "szegényebb" jelzésre van szüksége az ECU-nak. Meg kellene próbálni a csatikat felcserélni a két szondán. Ha tökéletesen müködik, akkor ugyanolyan a szonda.
Tulajdonképpen olyan nagy szükség nincs erre lépésre, de kíváncsi vagyok:)
Annyit kell tenni, hogy bemelegíteni a rendszert üzemi höfokra, simán járni a kocsival és rámérni a második szonda jelvezetékére. Az itt kapott jelfeszültséget közvetlen a tápfeszültségböl egy ellenállásosztón keresztül biztosítani és így az ECU mindig a számára megfelelö jelet kapja. Ennek anyagköltsége 6Ft. Ha egy potival akarsz variálni, akkor 250Ft.
Viszont a zk-n bajok lesznek, ha be van vezetve a forgalmiba a katalizátor, akkor követelni fogják rajtad. A legjobb megoldás egy sport kati lenne, amit a duenen már 20eFt-ért is hirdetnek. Ekkor maradhatna a második szonda, a csökkentett emisszió, sportos lenne a rendszer és nyugi lenne a zk-n is.
Valamint talán kevesebb gyermek születne rákosan...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 4:06 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Katus József írta:
Valamint talán kevesebb gyermek születne rákosan...

Én inkább aggódnék az üvegház hatásért - globális felmelegedésért - , meg az ózonlyukért.
A rákos gyerekek nem ettõl születnek. (nagyfeszültség, iparilag szennyezett vizek...) :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 6:05 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Köszönöm a kimerítõ válaszokat.Viszont,mint laikus csak abba az irányba keztem érdeklõdni amerre a szerelõ eltérített.Természetesen a kat. nélküli megoldás nekem sem az éppen járható út ,hisz hasonló nézeteket vallok én is a környezet károsításról. Ami a sportkat-ot illeti,amit én fogtam az egy 60-as csõ és akadály nélkül átláttam rajta a holdra, és 80 pénz volt.Ez egy kicsit riasztott.Eszembe jutott a karbis motorom ami ha U.I.S.-sel lett volna szerelve tisztította volna a levegõt,olyan CO-ja volt. Már tudom melyik irányba induljak a kipufogó terén. Üdv.Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 6:40 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Ha a lambda szonda jelet szeretnéd megkukkolni menet közben is, összedobhatsz pár forintból egy ilyen kis ledes áramkört:
Kép
A trebi.uw.hu oldalról szedtem, van ott némi leírás is.
Magam is megépítettem, szépen mûködik!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 10:25 pm 
Foximaxi írta:
A rákos gyerekek nem ettõl születnek. (nagyfeszültség, iparilag szennyezett vizek...) :( [/color]


A picsát nem! A dioxinok rákkeltö hatását má nem ma mutatták ki elöször.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 10:31 pm 
Papplan!

Attól az még lehet, jó, hogy simán átláttál rajta. A sima katalizátoron is átlátsz (láthatsz). A sport fémszövetes és csökkentett ellenállású.

Miki!

Ez tényleg elég egyszerü kis cuccos. Úgy emlékeztem, hogy volt a fiókomban még vagy 5db LM3914, de nem találom. Ez lineáris skálájú, ugye? Lehet, hogy 16-osaim voltak, azok meg logaritmikusak:( Mindenesetre UAA180-am még lehet, hogy lenne. Azzal sztem kompatibilis lenne. Vélemény?
A skálája nincs kalibrálva?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2006 11:02 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!
Lineáris kell. A kis potival lehet kalibrálni, helikális poti. Nem volt bonyolult, a bemenetére adtam egy 1V-os jelet egy másik potin keresztül és addig tekertem a helit, mig oda nem ugrált a led. Aztán persze tized voltonként ellenõriztem is.
Egy Opel Vectrában be is határoltunk vele egy szonda hibát, meg persze leellenõriztük az újat, ami bontott volt :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 19, 2006 2:14 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Ha lesz valamim eredmény írni fogok.üdv Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 20, 2006 11:41 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Katus József írta:
A picsát nem! A dioxinok rákkeltö hatását má nem ma mutatták ki elöször.

Azért próbálj meg kultúráltan megnyilvánulni.
Ne kezdjünk el offolni, de az egyéb káros környezeti hatásokét sem ma...


Hehe, már a modera is offol! Mingyá kitürlöm :-) Miki


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 07, 2006 12:50 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Elkészült a kipufogó Janóéknál.Kiderült,hogy eddig is kat. nélkül jártam,mert valaki/elõzõ tulaj/kibelezte a katalizátort.Most ui. került fel az 55-ös rendszer a két lambdával.Hibajel egyenlõre nem érkezik,lehetséges,hogy olyan tökéletes az égés és így a második lambda nem érzékel olyan mértékû káros anyagot?Egyenlõre kifogástalan a motor mûködése,fogyasztásról nem tudok még beszámolni.Készül a javasolt elektronika is ,hogy tudjam tesztelni a szondát.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 11, 2006 9:01 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
A következõ dolog történt mikor mértem a lambdát.Alapjáraton 450mV feszültséget mutatott.Ez a trebi-s táblázat szerint megfelelõ,de emelt fordulaton fokozatosan csökkent a fesz.,ami szegény keverékre utal.3000 1/min 200-300mV között.Gázpadál visszaengedve a fesz. lengedezni kezdett 900-200mV között.Ezt mértem katalizátor nélkül a második szondán.A fesz. lengés nem a lambda hibájára utal,mivel szerintem egy állandó tartományban kellene 500-600mV dolgozni minden terhelésnél??? Két hónapja diagnosztikán mutatták a két lambdám karakterisztikáját. A sûrû tûs jel helyett kettõ csúcs volt csak a monitoron,mondták is lassan csere.A ledes controll elkészült,csak a precíz kalibrálásra vár.Ha egyszerûen feszültségmérõt használok a folyamatos mérésre az is megteszi nem???


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 19, 2006 9:33 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Zöldkártyán voltam katalizátor nélkül! A 0.5-ös gyári érték helyett 0.8 volt a CO!Az állítólagos szigorú,ECU-ra csatlakoztatott számítógép megadta a ZK-t. Ez a rendszer neten keresztûl küldi az adatokat a közlekedés felügyelet adatbázisába.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 19, 2006 10:35 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
A ledes cuccot én egy feszosztóval és digit multival kalibráltam, pillanatok alatt megvolt.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 19, 2006 2:41 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Miki! Az a gondom,hogy a ledek 70mV tartományban dolgoznak.Így bárhová kalibrálok a következõ harmadik led,már csal / pl.400mV helyett 280 tól kigyullad/. Üdv Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 19, 2006 6:53 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Hmm, én eddig olyannal találkoztam, hogy az IC miatt nem volt lineáris a skála. Ha 1V-nál belõttem pontosan az utolsó ledre, 0,5V alatt már eltérés volt, nem az 5. led dolgozott. Asszem ic csere megoldotta.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 20, 2006 10:11 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Abban látom a végsõ megoldást,hogy a mûszerfalra kivezetem a szonda vezetékeit és egy multival akkor mérek rá mikor az úri szeszélyem úgy kívánja.Innen még a potis megoldással beavatkozni is tudok a jelbe. Köszönettel,üdv Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 21, 2006 12:54 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Hááát, a digit multi becsapós tud lenni azért. Belemér mondjuk másodpercenként 2x a jelbe és kiírja amit kapott. A ledes teszter kiintegrálja a jelet.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 27, 2006 10:25 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Nem hagyott nyugodni a kalibrálás.A helikálist addig tekertem míg a 6-os lábon 1 V-ot mértem. Ekkor ért a meglepe 6mV tûrésen belül ugráltak a ledek tökéletesen,CSAK 100mV-tal magasabb feszültségen.Vagyis a 0-100mV-os,100-200mV között mûkszik.Megnéztük neten a led belét, a referencia fesz is tökéletes 1.25V.Idáig jutottam.Várom észrevételed üdv.Papplan
0


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 16, 2006 5:18 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
MIKI SEGÍTS!!!Zsákutcába kerültem.Beépítettem a ledes kütyüt a katalizátor utáni lambdához,dolgozik is szépen.Szaladgálnak a mV-ok rendesen,fõleg az alsó 2/3 tartományban.Ez így OK???Tehát fix értéket nem mérek,ugyanúgy,mint a multival.Viszont motorfék üzemben a 0-22mV-os jelet mérek stabilan, ami rendben is van,de ha beiktatom a feszültségosztós elektronikát az ilyen értéket nem fog adni.Bele szól-e így a motorféküzemi üa.összetételbe,vagy egyéb jelektõl/Pl.fojtószelep állás/ marad a takarék üzem?Tudnátok ajánlani szakirodalmat a lambdákról,vagy neten bõvebb infót hol olvashatnék?Köszönettel Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 17, 2006 2:13 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Ma elvágtam az ECU és a lambda közti jel vezetéket.Az ECU felõl jövõ vezetéken ugyan azokat a fesz.értékeket mérem,holott nincs a lambdával összekötve.Gyújtásra 450mV,járó motornál ugráló jel 110-700mV között.A lambda felõl szakadást mutat,szerintem meg valami ohm értéket kéne mérnem.Teljesen elbizonytalanodtam a feszosztót illetõen.Várom a diagnozist.Kössz Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 17, 2006 9:49 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Mélyebben nem értek sajnos a dologhoz, csak összedobtam múltkor egy ilyen szondatesztert, ami jól mûködött és ennyi.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 18, 2006 8:59 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
A ledes szerkem a leírtak alapján milyen lambda mûködésre utal?Gondolom OK,mivel az alacsonyabb fesz.tartományban szaladgál.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 18, 2006 12:10 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Én eddig a teszterrel a saját 2104-emet és a barátom Opel Vectráját néztem meg.
A ladánál azt tapasztaltam, hogy szépen mutatta a sejthetõ dolgokat:
-gyorsításkor egy pillanatra bedúsult, majd szegény lett, amint elment a gyors. fúvóka hatása.
-állandó tempónál szegény volt, ez jellemzõ az ózon karbira, ezért fogyaszt kevesebbet vele az autó.
-motorféknél elszegényedett, dolgozott a takarék elektronika.
-a gázpedálállástól függõen hamar elmászkált a led a két szélsõ értékhez, nyilván, hisz nincs benne szabályozás.

Vectránál kicsit más volt a helyzet, itt egy vélhetõen rossz lambda szondára tettük fel teszt célból. Ki is mutatta, hogy rossz, logikátlanul mutatott össze-vissza, néha még negatív értékeket is kiadott magából.
Szondacsere után frankó lett minden:
-nagyon szépen szabályozott, bármilyen kövéret nyomtunk neki, benne tartotta a lambda ablakban a keveréket, a zöld ledekbõl nem tudtuk kitéríteni.
-motorféknél persze lement totál szegénybe azonnal.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 18, 2006 5:35 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Mennél mélyebben ásom bele magam a lambda kérdésbe,annál inkább ellentétes adatokat gyûjtök össze/szerelõ mesterek,vill.mérnökök,chiptuningolók/.A lambda egy fesz intervallumban dolgozik,ez a teszter ezek szerint átlagol és a középértéket kell mutatnia?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 18, 2006 10:04 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 18, 2005 10:31 pm
Hozzászólások: 8124
Tartózkodási hely: Budapest
Egy picit integrál a teszterben lévõ kondi, hogy jól látható legyen a ledes kijelzõn a jel, de semmi extra.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 25, 2006 1:39 pm 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 15, 2006 9:45 am
Hozzászólások: 473
Tartózkodási hely: Dunaharaszti,
Nyertem!Mindkettõ lambdán ua.-t a feszültségeket mérem /tól-ig/. Mivel nincs köztük a kat. a második szonda szélesebb tartományban mér. Köszönöm Nektek az eszmecserét! Papplan


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: s
HozzászólásElküldve: vas. júl. 02, 2006 6:34 pm 
Heló!!

Valaki segéljen nekem!! Van egy 1200es Ladija hawernak és valami tuti jó hangot akartun(akarunk) neki varázsolni!!! Már raktunk rá 2-3 sport dobot hátra(egyiket még kibeleztük is) de nem lett egyiktõl se jó hangja! Ahátsó dob elött van az a kicsi dob, ha azt levesszük akkor érünk el valami eredményt koppány dobbal?????
Köszi a segítséget
Üdv


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 02, 2006 7:58 pm 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1284
Csapatós ladán (2101) a következõt játszottuk meg. Úgy hozta el haver, hogy széria rendszer volt alatta, 3 dobbal. Az elsõ dob a szikrafogó, ezt kihagytuk, akárcsak a második pici dobot (ez hangtomitóként szolgál). A hátsó dob helyére egy VW középdobot raktunk fel, amely egy sima dob, egy perforált csõvel. A rendszer maradt 40es. Nekünk bevált, elég szép mély hangot sikerült a dologból kihozni.

Különben én is most próbálok meg valami szolid hangot adni az utcai automnak. A két elsõ dob marad, a nagydob lesz cserélve a bevált VW középdobra.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 03, 2006 9:31 pm 
Hali!
nekem és hawer autóján következõ volt:
1200-es ladákról van szó. 2dobos középsõ tag, és 1 kibelezett (lada gyári hátsódobnál lényegesen kisebb) hátsódob.
Eredmény: nincs olyan irritáló hang se fordulaton, sem pedig motorféknél, mint a zenésztársak soklyukas kipufogójú autóján.
szolíd illetve erõteljes mélyhangot sikerülhet elõidéznünk, hátsódobtól függõen(mi esetünkben belezés mértékétõl függõen)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 04, 2006 1:35 pm 
Szia!
Seller tudom ajánlani a VW dobot. Nekem is ilyen van az utcain, úgyhogy megmaradt a két elsõ és a hátsó dob lett cserélve erre. Nekem már nagyon sokan megdicsérték a hangját. Mondjuk a rend õrei nemigazán csípik de sebaj. 8)

Üdv!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: :)
HozzászólásElküldve: szer. júl. 05, 2006 12:32 am 
Köszönöm szépen a válaszokat!!!

Megprobáljuk a kis dobot kiszerelni és úgy fel a hátsót!!! Ha megcsináltuk akkor majd jelentkezek hogy mi lett az eredmény!!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget
Üdv MINDENKINEK


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 12, 2006 10:26 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Sziasztok!

Nagy dilemmában vagyok, hozzájutnék olcsón egy komplett 4 leömlõs 60-as rendszerhez (2 dobos), de még nincs kész a tuning motorom. Zsugor lesz, nagyszelepes hf.-jel, 296 HMS tengellyel. Érdemes megvennem hozzá a 60-ast, vagy maradjon a mostani 50-es? A 4 leömlõ már nálam van, azt mindenképp szeretném felrakni, csak nem tudom, hogy hozzászûkítsem az ipszilon csövet az 50-eshez, vagy megvegyem a komplett 60-ast.

Üdv: SPI


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 12, 2006 11:50 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Ha nem zavar az 50estõl jóval nagyobb hangja, akkor érdemes, fõleg ha olcsó :)

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 12, 2006 12:02 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Köszönöm, pont Tõled vártam a választ. :)
Engem ugyan nem zavar a nagyobb hang. A 4 leömlõ+Y volt 12e, a többit meg 15e körül adnák. Használt, de hibátlan. Tudom, hogy nem elõnyös, de akkor fel is fogom rakni, az autóra, mert az 50-est eladom, és valamivel járni kell.

Üdv: SPI


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 12, 2006 12:13 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Lekéstem, eladták a kipufogót. :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 12, 2006 12:30 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
nem én voltam :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 20, 2006 8:58 am 
Üdv mindenkinek
Épp most akarok az 1200s Ladámra SPORT kipufogó rendszert.
Ki milyet tud ajánlani?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 20, 2006 9:37 am 
Offline
Off topic autós

Csatlakozott: kedd okt. 25, 2005 9:05 pm
Hozzászólások: 1284
Ha pesti vagy környékbeli vagy, a legegyszerûbb Janóéknál rendszert venni.
http://www.janokipufogo.hu Itt megtalálod õket.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Kipuffogó...
HozzászólásElküldve: pén. aug. 18, 2006 12:43 am 
Syastok...
Én a minap rakattam csövet az autó alá...
Kipuffogó klinika a hely neve. A fogarasi út végén van egy felüljáró amellett van egy szervízút amin 35 m után van egy bejáró...
Nekem 50-es csövet raktak fel precízen pontosan gyorsan mindösszesen 8000 magyar királyi forintért...
Csak ajánlani tudom õket...

http://csabee2107.fw.hu
msn: diosdiak@hotmail.com

Üdv mindenkinek

Csabee :P


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 18, 2006 8:27 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Csá!

Ebben a 8e-ben benne van a kipuffogó is, vagy ez csak a munkadíj? 8) :D
Ha nincs, akkor a rendszer honnan van és mennyiért? 1-2 vagy 3 dobos? Új?

Üdv, HegeGabi.

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: 8e...
HozzászólásElküldve: pén. aug. 18, 2006 3:29 pm 
Sya Gabi

Nekem volt egy chrome végem ami a hátsó dob...
A középsõ kikerült...
Így a nyolcezerben benne folaltatik a motor alól induló csõ anygaára, meghajlítása és az utolsó dobhoz való illesztése...

Üdv Csabee


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 21, 2006 8:42 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Egy dobos a rendszered? Lehet egy kis hangja 8) :) . Biztos jó, de én inkább maradok a halkabb megoldásoknál. :)
Üdv, HegeGabi.

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 21, 2006 12:51 pm 
HegeGabi írta:
maradok a halkabb megoldásoknál. :)


AVE!

Múlt héten került be nekem is egy 50es 1dobos történet az 1600os Fiat mocihoz. Várakozáson felül teljesít!!! Alapjáraton semmi hang! 3000tõl már jó búgós az utastérben is, amúgy nem zavaró effektíve rövid távon (folytonos 7óra után már fájt a fejem, de addig semmi). "Kintrõl" (az autón kívülrõl) nagyon konkrét hangja van :) messzirõl is elég hallható :)

Röviden: Nem bántam meg!!! Egyébként itt Dabason csinálták.

Thor


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: HANG...
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 21, 2006 9:59 pm 
Valóban csak kint "zajos"))))
Bent kellmesen dörmög... Jólesõen...))

Remélem agrárdon megmérjük))))

Üdv Csabee


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 22, 2006 8:36 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:52 am
Hozzászólások: 787
Skype: lehella
Tartózkodási hely: Budapest, Máriaremete
Nekem is pont ilyen a kétdobos 50-s Janó féle rendszer. Bár hozzáteszem hogy kivülröl alapjáraton kellemes öblös hangja van. Eddig csak kamerán hallottam kivülröl a kocsit, ebböl következik hogy mindig én vezetek :)
Sajna a kamera nem adja vissza az igazi hangot, de haverok szerint marha jo és messziröl lehet hallani

_________________
LADA 21043 - 1600 - HMS296 Kép
carstyling


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 25, 2006 6:44 am 
Sziasztok.Felkerült a rndszer a gépre:60-as Proex az y-tól,1sportdobbal a végén-amit innen puskáztam:alaptuning címen futott asszem-könnyebben szalad,gyönyörû hangja van,nem hangos,belül 1általán nem zavar alig hallani.Baráti áron készíti az ember Halásztelken a Tököli reptér elõtti kanyarnál ahol a gyorsulásikat is szervezik,tábla kint a kapunál.Nyugodtan hivatkozzatok rám,ha kell 7köznap este 8kor is megcsinálja!Dobot is készít,csövet hajt stb.Itt a száma:06-20-981-49-11 és Havasi Tibire hivatkoz6tok. :shock:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 03, 2006 9:50 pm 
Hello!
A vén rizsevõre szeretnék feltenni valami dörmögõs dolgot. A két szempont, hogy ne legyen lyukas a kipufogó (mint most) és legyen szép hangja (mint most NEM)... ja, és legyen olcsó... :shock:
Tudtok valhol BP-n szakit, aki szépen kicseréli a rohadt részeket és olcsó is? Itt olvastam valami Kipufogóklinikáról.
A hang ha a foltozás után nem tetszik a hangja, az egész rendszer helyett (gyárilag két dobos) jó megoldás lehet az alább olvasott VW középdob? (meliyk VW?) milyen hangja lett? Szeretném, ha egy kicsitt könnyebben lélegezne a motor...
Kösz!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 06, 2006 6:57 am 
Sya Zoli!

Kipuffogó klinika XVI fogarasi út!
Nem dolgoznak drágán viszont teljesen korrektek...Telefonszám a linken

http://www.kipufogo.hu/welcome.html

Üdv Csabee


hzoltaan írta:
Hello!
A vén rizsevõre szeretnék feltenni valami dörmögõs dolgot. A két szempont, hogy ne legyen lyukas a kipufogó (mint most) és legyen szép hangja (mint most NEM)... ja, és legyen olcsó... :shock:
Tudtok valhol BP-n szakit, aki szépen kicseréli a rohadt részeket és olcsó is? Itt olvastam valami Kipufogóklinikáról.
A hang ha a foltozás után nem tetszik a hangja, az egész rendszer helyett (gyárilag két dobos) jó megoldás lehet az alább olvasott VW középdob? (meliyk VW?) milyen hangja lett? Szeretném, ha egy kicsitt könnyebben lélegezne a motor...
Kösz!


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1464 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 530 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség