Pontos idő: csüt. nov. 14, 2019 3:19 pm

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6392 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5128 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 4:14 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ugysem van más :) . Én JAnóéktol sajnos nemkaptam semmilyen papírt a rendszerröl , kérdeztem azt mondták hogy nem lehet mübizonylatot adni sport rendszerre.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 6:35 pm 
Érdekes, épp itt van a kezemben. 3 nyelvü: The Exhausts marked E, omologazione CE, TÜV, CISAM, ISO9002 stb... Utána rendszám, dátum és milyen elemek...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 6:42 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Neked az a rendszer van amit õk gyártanak kizárólag?
Bescanellhetnéd :D

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 7:44 pm 
Némiképp átalakítva. A hátsó dobom Remus és az Y-ba egy lambda szonda van beépítve. Utóbbit már nem ök csinálták. Egyébként minden fent van a webemen.
Scannelni nem tudok, majd csinálok fotót, ha lesz gépem.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 28, 2005 5:44 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Te a Remusrol kaptám papírt , nem a rendszerröl.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 28, 2005 9:52 am 
Bocs, de ez azért nekem is összecsurogna, nem gondolod?! A dobom egy régebbi típus, a kocsival örököltem. A _rendszerröl_ adták Janóék!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 01, 2005 7:05 am 
Sziasztok!
Ezt most találtam, gondoltam földobom, hátha valaki nem ismeri.
Ha mégis mindenki, :oops:

http://wolfmotor.fw.hu/

dagonya


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 01, 2005 7:07 am 
Heló!

Ismerem öket személyesen is, voltam is már náluk, de... :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 01, 2005 2:05 pm 
Ez azt jelenti, hogy nem is kell velük szóba állni?
Komolyan, egy két dolog jó lenne tõlük az én vasamra is.

gagonya


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 01, 2005 2:07 pm 
Sziasztok!
Találtam megint egy orosz lada oldalt.
Talán van akit érdekel

http://shinomotors.narod.ru

dagonya[/code]


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 01, 2005 3:07 pm 
Heló!

Öszintén megvallva a szjvócsonkjai egész jók, a VFTS szélesítés hát-hát, de mást nem vennék tölük. Kipufogót semmi képpen (hegesztett), tengelyt sem, a többit pedig olcsóbban és jobban is csinálják.
Én egy motorháztetöt vittem nekik, hogy csinálják meg müanyagból. Erre mondtak 45eFt-ot plusz vagy 10eFt a vasalás. Elvittem, egy év múlva visszahoztam és semmi. Ráadásul még gúnyolódott is össze-vissza. Szakmailag sincs a toppon, injektort is csak a K-Jetronicot ismeri...
De nem akarok senkit sem befolyásolni, ez csak az én véleményem!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 01, 2005 8:01 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Én csak annyibol veszem hasznát az oldaluknak hogy találtam megoldást képen a szivocsonk+injektor átalalkításhoz :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 02, 2005 7:02 am 
Azért így már meggondolandó :roll:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 04, 2005 7:06 pm 
Helló hogy tudok avatart beilleszteni a nevem mellé?(bocc hogy ide íro de
gondolom ez a fórum alkalmas íde.)(1,9kb,jpg formatátum,256szin.mi a hiba?)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 05, 2005 8:44 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Hali!

Sztem nézd meg a Nyiltteszt - Avatar topicot, ha nem találnád, akkor: http://www.zsiguli.hu/forum/viewtopic.php?t=28

Ott már 1x leírtam.......

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 12, 2005 12:45 pm 
Srácok errõl a dologról tudtok részleteket? :) Fogyasztás mennyi 20 L? :D
Kép


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 12, 2005 1:20 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Fiat/Lancia Volumex kompresszor Lada motorra faragva, állitólag nem ment rosszul, de mivel utcai a fogyasztás nem lényeges.
Amúgy a gyári Fiat motorokon nem sokat dobott, kb 20 lóerõt. Komoly tuninggal párosítva lehet benne fantázia, de sokkal szerintem nem jobb, mint egy bevált recept alapján készült jókis 1.8-as duplakarbis szívó Ladamotor.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 12, 2005 7:24 pm 
Heló!

Ez igen nagy valószínüséggel Izsóf Józsi munkája. Már jóideje dolgozott rajta, de úgy tudom megérte. Annyit mondott elöljárójában -a még akkor csak készülöben lévö motorról-, hogy széria 1,3-as szíjas motorra szerelve lenyomta a turbós 1,6-osát. Márpedig az sem volt semmi járgány. Mikor találkoztam vele már nem is a karbik voltak pedig fent, hanem egy K-Jetro.
Szóval ez egy mechanikus feltöltö (hogy most Roots-fúvó, vagy csavarkompresszor, nem tudom), ami azt jelenti, hogy állandóan tölt, míg a tudbós csak "néha" kapcsol be. A lényege, hogy alapjárattól húz... Jó müszer...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 12, 2005 8:13 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
1300 as motor fogyaszt : 8at kb , volumexxel 17-18at , K jetronickkal 8-9 et , teljesítmény : kb 70 Le , kb 100-120 Le , 90-100Le

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 14, 2005 12:34 am 
Dr.Tápfesz írta:
1300 as motor fogyaszt : 8at kb , volumexxel 17-18at , K jetronickkal 8-9 et , teljesítmény : kb 70 Le , kb 100-120 Le , 90-100Le


Ezek a LE adatok széria motorra vonatkoznak ugye?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 14, 2005 7:21 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Igen ,viszont ezek körübelüli teljesítmények , alap egy 50 es rendszer hozzá leömlõstül , és nemárt egy nagyszelepes hengerfej , hogy csökkentsük a szivo és kipufogó oldali folytásokat!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 6:40 pm 
Heló!

Bocs, de ez nem felel meg a valóságnak.
Alapvetö különbséget kell tenni szívó és feltöltéses motorok között.
A szívó motor teljesítménye annak mechanikai, villamos konstrukciójától függ (mint a többié is;) ). Ha egy szívó motort átalakítasz befecskendezösre nem lesz 120LE a 70-böl (ami addig sem annyi volt). Ami teljesítmény-növekedés észlelhetö, az _pusztán_ a precíz üzemanyagellátásból adódik. Miért is jobb akkor az injektor?! Mélyebbröl húz, hiszen nem kell vákuum, hogy megfelelö mennyiségü üzemanyag kerüljön a hengerben, magasabb fordulaton is biztosan dolgozik, hisz az elektronika ott is megbízhatóan adagol. Nem dadog, nem rángat és nincsenek hidegindítási, valamint zöldkártya gondok. Ezeknél referenciaként mindig egy _jó_ állapotú motorra gondolok.
A K-Jetronic nem tudom miért úgy van a köztudatban, mint az injektorok királya... Egy LE-Jetronicot összehozni sem kerül sokkal többe, hiszen ugyanúgy szíivócsövet kell hozzá készíteni. Akkor meg nem mindegy, milyen spricninek készítem el a furatot?! Más különbség nemigen van. Nem olyan hü de spéci, egy L, vagy LE-Jetronic sokkal kultúráltabb rendszer, több donor van hozzá, vajmi kevéssel kerül többe az alapkészlet.
A feltöltéses motor egy egész más világ. Teljesen más a konstrukciója (nem is feltétlenül kell pl szívócsatornát bövíteni hozzá...). Mivel jobb?! A feltötö rendszer lehet több féle (Root-fúvó, csavarkompresszor -asszem a Volumex is ez-, vagy turbó). A Volumex egy mechanikus feltöltö, ami azt jelenti, hogy a motor állandó jelleggel (bár egy elektromos kuplungot lehetne rá fabrikálni, de felesleges) mechanikusan forgatja, tehát van túlnyomás. Ez azt jelenti, hogy a turbóval szemben -ami bizonyos fordulaton vagy vákuumon kapcsol- ez alapjárattól kezdve dolgozik. Természetesen ezáltal a motort alapjáraton is terheli. Ezért jobb a kompresszor, kevesebb talán a nyügje is. Hogy fel tudd szerelni, ahhoz teljesen át kell gondolni a motorod. Azt a karbit felejtsd el, ami rajta van, nem tud túlnyomáson dolgozni. Fel lehet tenni injektort, de át kell programozni (vagy kompresszorosét szerezni), vagy túlnyomásos karbit. A motor belsö kialakításába nem menjünk bele. Miért eszik többet?! Mert jobban nyomod és/vagy átgondolatlan a kontrukció, ergo a hatásfoka csökken. A kompresszor egymagában vajmi kevés teljesítménynövekedést okoz, viszont ha "össze van hozva", akkor huh:)
A nagyszelepes pl. széria motorra nem ajánlott.
Én most egy központis befecsivel járnék (ha nem törtem volna össze a gépet), de tök jól ment. Persze készül már a hengerenként pillangószelepes -mint az M-es BMW-ken-, hengerenkénti befecskendezös injektorom is. 80-150eFt-ig csinálok bárkinek befecsit, a többit, ha érdekel magánban.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:27 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Abbol a dologbol kiindulva K-jetronic a Golf1 GTI 1,6 nak , mert tudomásom szerint az teljesen mechanikus eggyetlen eletronikus alkatrésze sincs!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:31 pm 
Bocs, de abszolut nem jól tudod. Éppen mort javítok egy jettát, amiben 1,6-os, 110LE-ös K-Jetronic befecsi van. Ez elektromechanikus és sok-sok elektromos alkatrésze van:). A Kugelfischer a mechanikus. Viszont ettöl még nem lesz 120lovas.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:33 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nem a 120 lón van a hangsuly :) hanem a fogyasztáson :) , nem jetta hanem golf , a legelsõ GTI-ken van ilyen. azok max 110Le körül teljesítettek talán :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:35 pm 
Teljesen ugyanaz a motor és a befecsi is.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:37 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Akkor valami más után nézek mert teljesen mechanikus befecskendezõ rendszer kell nekem , semmi elektronika :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:40 pm 
A Kugelfischer teljesen mechanikus. Viszont gyakorlati haszna egy utcai autóban L, LE-Jetronicnak vagy Motronicnak lenne. Csak elektronikával lehet teljesítményt és megbízható müködést elérni.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:42 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Hmm, ha kitalálom hog elektronikus kell melyikhez tudnék laptopot kötni menet közbe és állítgatni ezt azt ?

A lúd legyen kövér!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:44 pm 
Amelyiket leírtam ahhoz mindhez, lehet hogy nem menet közben, de az EEPROM alakítható. A níváé - ami nekem van- az menet közben is kommunikál.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:47 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Aham , akkor jujdejó lesz nekem egyszer ha kész lesz a szekér egy része :D , Hengerenkénti jöhet csak szóba . És menetközbeni komunkikálás , meg diagnosztika is kellene , mer van hely lamdaszondának a katalizátorba!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:52 pm 
Ahhoz igencsak érteni kell. Ha akarsz vmit kezdeni a szondával, akkor cserélned kell szélessávúra, viszont vissza kell illesztened (MAPxFORM-mal) az injektorhoz is. Esetleg C-s programmal tudod az adatait feldolgozni külön... Stb.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:57 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ha megvan a hardver akkor meglesz a szoftware is ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 9:59 pm 
Úgy legyen! Csináltál már ilyen hw/sw-t?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 10:01 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nem , de van programozó barátom akivel megtudom csináltatni a dolgot , ha tudom hogy mit hogyan kellene , meg mi mit csinál :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 10:06 pm 
Aha. Én készítettem már ilyen hw-t, C-ben gyerekáték a sw is, de Assembly-ben csak a fejlesztökörnyezetben müködik. Nem olyan egyszerü dolog az, mint ahogy elsöre hallatszik. Ráadásul az enyém nem injektort, csupán gyújtást vezérel...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 24, 2005 10:08 pm 
Ja, egyébként mennyiért tudsz 2101 padlólemezt?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 6:07 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Elsõ vagy hátsó taposó lemezre lenne szükséged?

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 6:09 am 
Padlólemez, nem taposó, azt itthon is kapok. 2101-5101030


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 7:02 am 
Hello

Valaki nem tudja véletlenül, hogy milyen lesz a hétvégi gárdonyi találkozó?

Üdv


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 8:08 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ahogy látom az online katalógusba : http://www.autodealer.ru/acat-online/?s ... id%3D2_307

erre van a nyulvány felszerelve , egybe az alsó nyulvánnyal a Bal és a Jobb oldal 5600Péz.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 8:18 am 
Ebböl nem tudom kivenni, hogy mire gondolsz. Amit adtam gyári szám viszont megegyezik. Szóval nekem a _padlólemez_ kellene. Ha rá lenne szerelve vmi (bár nem látom) az sem baj.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 8:40 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Az az amire gondolsz, alsó hossztartó gerendával egybekészített padlólemez , a taposó ide csatlakozik.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 8:44 am 
Nem. Nézd meg a szám alapján. Ez a teljes alsó lemez, amire jönnek a nyúlványok, a gerendák, miegymás. Még a kardánalagút tetejét is úgy kell ráhegeszteni. Csupán néhány futómü és váltórögzítö csavar van rajta.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 8:45 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Vágom a dolgot , árat nemtudok rá mondani még , majd megkell néznem ha kinnjárok , 23. án voltam.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 8:47 am 
ok


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 9:15 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Csak nem LEGO-zás készül itten? :D

Komolyra fordítva a szót, ha lehet ilyet kapni, és nem egetverõ az ára, akár megmenekülhetne a 2103-asom is, szal kiváncsian várom én is a fejleményeket.

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 9:42 am 
M.o-n nem találtam, külföldön tuti van. Vagy hozatok a kollégával, vagy a szegediekkel.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 10:28 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Kint minden alkatrész van még hátfal is ami a lámpákat tatja minden tipushoz , továbbá találtam ajtó külsõ borítást is. Szoval ami katalógus szerint létezik az van ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2005 11:47 am 
Ezek az alkatrészek mind vannak itthon is. Söt komplett ajtó, de láttam már Szegeden fél níva kasztnit is. (gyk. oldalkeret). Csak padlólemezt nem sok barom fog neki kicserélni. Nekem az egész autóból csupán a tüzfal és az elsö tornyok maradnak. A többit vagy egyengetni, vagy cserélni kell. A kalaptartó lemezét pl az elözö tulaj kiba. hifije miatt kell cserélni:(((


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6392 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5128 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség