Pontos idő: szer. nov. 13, 2019 1:34 am

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 292 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5 6 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mûanyag karosszéria elemek
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 28, 2005 2:44 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Sziasztok!
Az Adok - Veszek topicban elkezdtük körbejárni a témát. De szeretném ha itt folytatnánk mert ez szerintem ide való. Oda a hirdetések valók, nem a komoly eszmecserék.
Szóval várom az ötleteket, indoklásokat.
Átmásoltam ide az ottani topic tartalmát, mert onnan egy idõ után törlõdik.
A hozzászólások lefelé haladva követik egymást.


firewall írta:
Ladához müanyag karosszéria elemek gyártását vállalom, sárvédõ elsõ hátsó, motorháztetõ csomagtérfedél, 01-eshez és kockához is. 10000-ft-tól


Dr.Tápfesz írta:
Mire jó a müanyag karosszéria elem ? Mármint mitöl jobb? Jó festés , alvázvédelem , werlingdob és a fém sem rozsdál . Súlya esetleg nemsokkal lehet könnyebb. Világosítsatok fel!


topdon_2108 írta:
Megpróbállak felhomályosítani Doki! :D


Pl: egy versenyen nem mindegy hogy szerelésnél egy fém motortértetõt kell lecsavarozni, vagy egy mûanyagot lekapni és a kocsi oldalának támasztani szervízkor.


Meg szerintem egy mûanyag sárvédõ strapabíróbb mint a fém, ami kapásból horpad...

Én ebben látom a dolog titkát...

Világosítsatok fel ha hülyén gondolkodom....


Dr.Tápfesz írta:
Hogy szereled fel? csak csavarozni szabad , a heggesztés az nemlehetséges.


firewall írta:
Igen sokkal könnyebb ha az egész autó meg van csinálva motorháztetõ csomagtérfedél 4 sárvédõ meg ajtó boritás kivül belül akkor olyan 150kg-ot nyersz ami nem mindegy föleg ha ebbe a versenyzõ meg a navigátor belefér. szegecseléssel rakjuk mi fel meg ragasztással. Amugy ha ral szinskálából van szin választva az autóhoz akkor megoldható az is hogy anyagába szinezett legyen.


Foximaxi írta:
Sziasztok!
És mi van azzal a bûvös szóval, hogy önhordó karosszéria?
Mert itt ugye minden elem teherviselõ és merevítõ is.
Egy alvázas autónál nem véletlenül nem hegesztett az elemek nagyrésze hanem csavaros. De a Lada nem alvázas. A mûanyag nem fogja ugyanazokat az erõket megtartani ill merevíteni szvsz.
Tudom tudom, ott van Pl a Renault Clio,Thalia stb az "emlékezõ" mûanyag sárvédõívekkel. De ott másmilyen a kasztni felépítése, megvan erõsítve, hogy kiváltsa a csavarozással felerõsített mûanyag elemek teherhordását. Szóval nem tudom. Az ötlet jó. Nekem is eszembejutott, hogy hahh hát így sohasem rohadna a kicsike, de aztán elbeszélgettem Jármû technikus ismerõsökkel és felvilágosítottak, hogy nem fenékig tejfel az élet. :(
A mocitetõ meg a csomagtér fedél az sima ügy. Bár lehet hogy egy versenyautón a többi elem cseréje se jelent gondot, de egy versenyautó nem annyit meg két szervízperiódus között mint egy utcai.


firewall írta:
Szia.

Raktam már verseny autóra is két garniturát mindkettõt utcán is használják. Budapesten és birja nem nyilik szét. nem esik le az eleje... amugy egy hülye kérdés felcsapom a csináld magad könyvet opel omega önhordó acél karosszéria mégis csavaros a sárvédõ. érdekes nem???? de ha ugy van csinálva a müanyag nincs belõle kisporolva az anyag nagyobbat tud tartani mint a fém. nézz utána az üvegszálnak és annak hogy pl néhány motorcsonak mit kibir.


Foximaxi írta:
Szia.
Tisztában vagyok az üvegszál erõsségével. De ha a kasztni nem úgy van eleve kialakítva, hogy az csavaros karosszéria elemkel lesz szerelve akkor szerintem nem lesz megfelelõ a merevsége csavaros elemekkel. Na mind1, nem Flame-t akarok indítani mindösszesen tisztán szeretnék látni.
ciao


Itt tartunk. :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 29, 2005 8:29 am 
Azt se felejtsétek el, hogy egy versenyautóban benne van a mászóka. Gondolom utcai kocsiba senki nem akar ilyet beszerelni. Versenykocsiban össze van kötve a négy torony bazi vascsövekkel, így a terhelés nagy részét azok veszik fel. Nem tudom ott mennyi jut a mûanyagokra. Persze ettõl még lehet hogy kibírnák. Viszont én inkább maradok a jó öreg acélnál. :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 03, 2005 3:16 am 
Hy!

Klassziknál nem tudom hogy hogy van megoldva a dolog (hegesztett?? nem akarok hülyeséget irni), de Samaránál pl.: az elsõ 2 sárvédõív csavaros. Az elsõ maszk is csavarral van rögzítve.

Kb. 2 - 3 cm-enkén van egy-egy csavar betéve a kasztniba ami odafogja a lemezt a motortér széléhez, az autó elejéhez, és talán az A oszlophoz?... az ajtók ívéhez....

Lehet hogy Klasszikon is életképes megoldás lenne...

Üdv: Don


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 03, 2005 11:19 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Igen, Kockán és Karikán hegesztve van az elem.
Én is láttam már ezt a megoldás mind Samarán mind más nyugati autókon.
Nem tudom, hogy hogyan mûködne Klasszikon. De akár még jó is lehet. :) Van egy kasztnis ismerõsöm majd eldiskurálok errõl vele.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 03, 2005 10:41 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
szerintem . Küszöb alá zárt szelvény, müszerfal mögé is egy és hátra is a 2 torony közé elöre is szabad tenni és akkor jöhet a csavaros sárvédõ ezerrel ;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 26, 2005 6:58 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Szerintetek hol kaphatok ilyen hûtõmaszkot?

Kép

Attól félek, hogy a lada boltban is hiába szerepel az árlistán fekete hûtõmaszk, az ugyan olyan mint a gyári króm, csak feketében.

Elõre is köszi!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2005 9:13 pm 
Sziasztok bocs hogy eddig nem irtam vissza csak dolgozom mint a hülye. sajnos megint egyedül maradtam a munkában aztán napi 12-14 óra munka. Nah a lényeg most megy 3 csö nélküli autó amihez készitem az elemeket. (kettõnek már kész az eleje). az autókat mindenki ismeri az egyik az az 1.8 turbos bronz szinü amelyikbe most került dcs turbo motor. a másik kettõ meg a dcs turbo ladája meg a dcs csabi feleségének a ladája (az andi ladája egyelõre legyen titok mi lesz benne). a lényeg hogy kb 20-25kg-ból kijön a négy sárvédõ motorháztetõ és csomagtérajtó. szerintem az már egész szép suly csökkentés. A szerkezetébõl adódóan (olyan mint a szörfdeszka) képes tartó szerepet vállalni nem lobog nem mozog. felrakásnál a modszer fekete sikával fel van ragasztva és utána 3 centinként meg van csavarozva. röviden ennyit ezekrõl a dolgokról. ha valakinek van kérdése most majd esténként szivesen várom. Üdv. István


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 07, 2005 8:10 pm 
Heló István!

Én is ebbe az irányba kanyarodtam, hiszem eredményt csak motorerövel és súlycsökkentéssel lehet elérni. Szeretném megkérdezni, mit jelent az, hogy "most lettél kész az elejével"?
A sárvédöket valóban bevált müanyagra cserélni? Tudnál küldeni fotót róla?
Egyébként a biztonsági oldala már a lada levlistán ki lett vesézve, mikor feldobtam, hogy lecserélem a gép- és csomagtértetömet müanyagra. Akkor az energia elnyelésre apelláltak a többiek, de sajnos nekem lett igazam, melyszerint ütközéskor a tetök simán kinyílnak és lerepülnek. Most karamboloztam nemrégen, hátulról, oldalról jöttek belém. Eredmény: A csomitetöm zárnyelve eltört, és felnyílt. Persze a tetönek semmi baja nem lett, a kasztni pedig TK.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 12, 2005 5:38 pm 
szia

Sajnos az utobbi idõben besokasodott a munka és még sok egyéb más dolog is. szal ha fel lesz rakva küldök képet még a festõnél van a két sárvédõ meg a motorháztetõ.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 23, 2005 7:07 pm 
Heló!

Engem a tesztelés érdekelne. Tuti jó egy csövezés nélküöli erösített autóra is? A kinézete nem igazán izgat, nem mérvadó. Hogyan rögzítetted?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 23, 2005 7:23 pm 
Szia a tesztelés egyelõre egy picit szünetel mert elestem motorral. A rögzités amugy feteke sika-flex+csavar vagy szegecs. kinek mi tetszik. amugy amikre megy azoknál anyaghozzáadással van erõsitve a karosszérián. üdv


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:23 pm 
Heló!

Az erösítés nekem is tervben van, söt talán vmi zártszelveneket is befaragok... Vélemény?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:47 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:51 pm
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Föld
Hova?? :?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:50 pm 
Hehe:) Alája;) Rengeteg helyre befér és már nézegettem is. Persze nem 40*40-es... A legnagyobb szívás a "B" oszloppal és az "A"oszloppal lesz.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:51 pm
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Föld
Zártszelvény mint kasztnimerevítés?
Jól értem?
Biztos jó ötlet?
Miért nem csõ?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:59 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
A súlygyarapodásra gondoltál?
Olyan lesz az Ladád mint egy Kraz, legalábbis súlyra biztos


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 3:00 pm 
Kétségtelen, hogy a csö jobb lenne, de nem biztos, hogy el tudom helyezni egy sik felületen. Síkra a vele párhuzamos henger csak 1 vonalban fekhet fel, a négyzetm vagy téglalap alapú zártszelvény viszont eg felületen. Ergo 2 helyen lehet min. odavarrni. A henger természetesen erösebb alakzat... Mindenképpen a kárpit alá akarom tenni, ebböl nem engedek.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 3:02 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Mászókát bele, az a biztos.
Ha nem érdekelne, hogy 2 személyes lesz tõle az autó, tuti becsövezném a sajátomat.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 3:07 pm 
Persze Foxi. Még nincs semmi elkezdve, egyelöre a kárfelmérö jön reggel... Majd utána meglátjuk. Nekem az sem baj, ha egálban leszek a súllyal, mint acél elemek esetén. Persze jó lenne nyerni rajta, de a biztonság fontosabb. Akkor sem kell folyton sárvédöket, kötényt cserélni, ajtót foltozni... Tudod, csak épp a mocitetö sarka lukad... :( Fuj
Mind müanyag lesz: 4sárvédö, elsö kötény, 4 ajtó, csomi és géptetö (utóbbi már kész), ü.a. tank (na ide mindenképpen lesz merevítés), hátsó ülés mögötti elválasztó. Esetleg csomagtér alja, kerektartó bilik. Utóbbiak undorítóak tudnak lenni 1 év után. Ez még nem biztos.
Ja és persze a szelepfedél, karter+védö, váltó alja. Légszürö nem lesz egyáltalán persze:)
Majd kialakul. Egyelöre csak töprengek...

Ja, persze, a mászóka a tuti:) Csak utcára gáz. Nem tetszik:( Egyébként menne a tetö is:)
Polikarbonát ablakokat hol és milyen árban lehet szerezni? Mennyire bírják azok a karcot?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 3:11 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:51 pm
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Föld
Katus József írta:
Mindenképpen a kárpit alá akarom tenni, ebböl nem engedek.


Értem, (legalábbisasszem) tehát magába az oszlopokba szeretnéd a merevítést elhelyezni, kivülrõl láthahatlanul :)
Nem rossz...
Cserébe szép nagy meló...

A csövet is el lehet kárpittal tünteni, csak ahhoz plusz egyedi kárpitokat kell gyártani a B-C oszlopokra ;)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 3:13 pm 
Igen, így. Valóban, legalább 3x annyi meló...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 6:55 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Találtam ma egy mûanyagost, aki elválallná a hûtõmaszkot. ELküldtem neki ezt a képet, bejelölve azokat a pontokat, ahol a csavarfelfogatási pontokat vissza kéne rá varázsolni, és a legfölsõ borda a matrica után letört.

Kép

Tudjátok mennyit mondott rá?? 7000.- netto!
Majdnem leestem a székrõl.[/img]

Há 9000 ropiért új krómot kapok fémbõl.

Voltam vele egy másik palinál, õ nem válalta el, mert vékony, és amilyen gépekkel dolgozik, amig kipótolná a hiányzó anyagot, aközben elolvadna az egész maszk :cry:

Nem tudom mit csináljak, de mindenképpen vissza akarom valahogy rakni rá, mert a króm rács nekem túl öreguras, és nem is tetszik annyira.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 7:15 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Pálmatex nem segít?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 7:24 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
segítene, de a kitõrt darabok nincsennek meg, azokat mindenféleképpen pótolni kéne :(


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 7:40 pm 
Heló!

Az annyiért abszolut nem drága! Ebböl legalább a fele a forma. Egy egyedileg gyártott müanyag elemtöl (és egyáltalán semmi mástól) ne várd, hogy annyiba kerüljön, mint egy nagy tömegben gyártott valami. Ne felejtsd el, hogy az csak egy dolog, hogy neked a zsigulid hütömaszkjáról van szó, ami biztos olcsó, de neki egy ugyanolyan forma, mintha egy milliós kocsi maszkja lenne. Egyébként a GDM-ben, vagy Szegeden a Csuka utcában tuti lenne.
Másrészt a hiányzó darabot könnyen lehet pótolni némi Epokittal. Én a Werlingemböl kiharapott darabot pótoltam vele...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 8:06 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Jó, nem azt mondtam, hogy rohadjon meg, csak azt, hogy nekem az baromi drága, bár a GDM-et nem próbáltam még, de a dolog eddig úgy néz ki, hogy megérné, ha újat vennék.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 28, 2005 5:48 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Nézek neked Bendo ukránba fekete hütõmaszkot ha megmondod hogy 2107 vagy 2105 kell :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 28, 2005 9:55 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Bendo írta:
Találtam ma egy mûanyagost, aki elválallná a hûtõmaszkot.

Hali!

Hol találtad? Átlátszó mûanyaggal is foglalkozik? Elérhatõség? Akár magánba is.
hegegabi@freemail.hu

Köszi, Üdv, HegeGabi.

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 28, 2005 8:18 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.autoplastic-a.hu/

HegeGabi, írtam mailt, de ide is beteszem, hátha másnak is jóljön.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 28, 2005 8:31 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
ÉN arra gondolok ha szintelen müanyaggal is dolgozik akkor szintelen hátsó lámpákat is gyártathatnánk :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 12:11 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Végülis :)

Csak ha a hûtõrácsomra 7000 pénzt mondott, bele se merek gondolni, hogy mennyi lenne nála egy lámpabúra...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 8:04 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Bendo írta:
http://www.autoplastic-a.hu/

Hali!

Köszi.
Telefonon megkérdeztem, nem vállalják a kockára hátsó lámpabúra elkészítését átlátszó mûanyagból.

Üdv, HegeGabi.

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 11:02 am 
Heló!

Te fizetnél két lámpabúráért 20-30eFt-ot? Nekik tök mindegy, hogy zsiguliba kell, vagy 7-es BMW-be. A meló ugyanannyi, csak az elöbbire azt mondják a vevök: Ugyammá! Zsigulihoz, ennyié?!

Gabi!

Miét nem próbálod meg felhívni a GDM-et (24/462604), vagy a Csuka utcát (62/476923)? Én nagyon sok kockát láttam errefelé ilyen maszkkal. Kizártnak tartom, hogy ne lehessen kapni!
Ha mégsem lenne és az epokittos megoldás sem tetszik, akkor keresd meg Ágoston Tamást. Nekem is ö csinálja a müanyagos cuccokat és nagyon korrekt áron adja. A mailja: tamas@kevenet.hu
Egyébként a 7eFt abszolut elfogadható ár sztem. Nem olcsó az alkatrész méretéhez képest, de egy müanyag elemet minimum 2x kell megcsinálni: 1. a sablon, 2. a kész alkatrész

Ilyen lámpabúrákkal pedig fogtechnikusokat kellene zaklatni. Bár nekik lehet hogy a méret túl nagy. Viszont a technológiáról érdemes lenne kivallatni öket. Majd ezek alapján mintát csinálni (esetleg egy eredetiröl akár gipszbe) és a tölük beszerzett anyaggal és utasításokkal sk elkészíteni.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 11:18 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Hali!

Itt most szerintem nem az a lényeg, hogy mi mennyi, hanem az, hogy meg tudják-e csinálni, és ha igen, akkor mennyiért. Azután majd én eldöntöm, hogy szánok-e rá annyi pénzt, vagy sem. De hogy egyszerûen kijelenti, hogy nem vállalja. :o

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 11:36 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ha valaki leírja a technológiát akkor én holnap nekikezdek szintelen lámpaburát csinálni.

Gabi ha mondasz nekem egy GDM es lista árat , vagy bolti árat hogy mennyi egy ilyen müanyag hütõmaszkot akkor tudok neked mondani árat rá hogy én mennyiért tudnám hozni ezt a fekete müanyagra.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 11:41 am 
Heló!

Valszeg azért jelenti ki kerek perec, hogy nem, mert már nem te vagy az elsö aki kérdezi. Tudom milyen, mikor gyártasz valamit. Te tudod, hogy jó és ennél olcsóbban nem tudod megcsinálni, de a válasz mindig az: majd még átgondolom, túl drága, stb... Tuti, hogy meg tudják csinálni, mert nem egy nagy vaszisztdasz, de nem éri meg. A szerszám, a meló, a TB, miegymás... Gondolj csak bele! Ugyannanyit pöcsöl vele, mint egy sokmillás kocsihoz, ugyanannyi az anyag, a költség és még ez sem jön vissza. A másikért pedig 150eFt-ot is kiadnak.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 11:43 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ezért baj hogy nem a 80'as években élkünk :) Akkor legalább nem akart mindenki gyorsan meg gazdagodni , jó vol tugy ahogy volt. Igaz hogy megbukott a dolog de ez is megfog ami most van , fõleg ha ennyi lesz a benzin , ill mégtöbb. MErt lesz!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 11:56 am 
Ez nem igaz. Nem feltétlenül a gyors meggazdagodás reménye veri fel az árakat! Tudod mennyibe kerülnek a modern anyagok, szerszámok, gépek?! Nem lehet csirízböl ilyen dolgokat csinálni, söt, egyáltalán! Én szerettem volna gyártani pl. egy nagyteljesítményü egy az egyben kompatíbilis olajszivattyút a zsigulihoz, de nem fogok. Meg van tervezve, kiviteltöl függöen akár 2,5x-es szállítással dolgozna, de nem fogom megcsinálni. Drága a gyártás és a kutyának nem kell. Építik a tuningmotorokat fos kenéssel (tisztelet a kivételnek amik 1mFt fölött vannak). Gondolkodunk 2,5-2,7-es diffin, de ha lesz is belöle valami az is csak 1-2 embernek... Iszonyat pénzek a gépmunkák, az anyag, sok utánajárás.
Nem is beszélve a technológiáról, vagy a termék tervezéséröl. Ez persze nagyon egyszerü és szép, hogy kifaggatunk valakit, aki tudja, de nem így müködik. Rengeteg szellemi energiában van egy-egy átgondolt termék és azt senki nem hajlandó megfizetni. Azt mondják az nem került semmibe...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 2:35 pm 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 11:10 pm
Hozzászólások: 731
Tartózkodási hely: Budapest
Katus József írta:
Egyébként a 7eFt abszolut elfogadható ár sztem. Nem olcsó az alkatrész méretéhez képest, de egy müanyag elemet minimum 2x kell megcsinálni: 1. a sablon, 2. a kész alkatrész


Ha most arra gondolsz, hogy én odamegyek, és õ az enyémrõl leveszi a sablont, és önt egy újat, majd az egészért elkéri a 7000 forintot, már meg is játszottam volna.

De õ az én hõtõmaszkomon pótolta volna az anyagot...

"A képen látható sérülések a vákony anyagon megjavithatók.
A kép alapján a becsült költség kb 7000.- netto.
Két munkanap alatt elkészül."

Vagy én értettem teljesen félre. De mondom mindegy is, ha ennyi az ára, akkor ennyi az ára.

Hétfõn felhívom a GDM-et is, de sztetek elég körbeírásnak, hogy a vastagbordás piros alapon fehár jeles hûtõmaszkot keresem?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 2:48 pm 
Ja, hogy csak a sérülés ennyi?! Az jó... A müanyaghegesztés sem olcsó...
Sztem még annyit mondj, hogy hány bordája van.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2005 4:39 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Sziasztok!

Karesz tud olyan embert (mûanyagost) aki megcsinálja a fehér búrát Ladához. Csak megfelelõ mennyiésget kell rendelni. (cca. 100db)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 30, 2005 10:10 am 
Heló Foximaxi!

Éppen azért csak 100 darabtól, mert ekkora mennyiség mellett érné meg csinálni. Ilyen mennyiségben szinte bármelyik kisebb, vagy közepes müanyagos üzem elvállalná. Jóval alacsonyabb is lenne a darabár, mivel ez már nem egyedi gyártás. Csakhát kinek kell ennyi?!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: VFTS ív
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 11:37 am 
Sziasztok!!

Tudja valaki hogy VFTS íveket fel lehet-e tenni az utcai autóra??
Egyik haveromnak fenn volt de a tatabányai rendõrök leszedették vele(milyen alapon???) és elküldték mûszakiztatni az autót(milyen alapon??).
úgyhogy most gondban vagyok h. ha feltenném és leszedetnék akkor nagy szarban lennék!!
Szerintetek?? vagy van erre vonatkozó KPM rendelet??


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 11:47 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ha rendesen felvan fényezve akkor nemszedethetik le!

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 11:56 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Engedélyköteles minden, ami nem a tipusbízonyitványban szereplõ adatokkal megegyezõt eredményez, azaz a jelen esetben a karosszéria szélessége fog megváltozni.

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 12:08 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ezt elfelejtettem.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 12:13 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Kicsit árnyalja a képet az a dolog, hogy az út szélén mûködõ és lada tipusbizonyítványt nem ismerõ BM alkalmazottak a nem szembetûnõ dolgokat legtöbbször nem veszik észre. Ezért hajlamos azt hinni az ember, hogy a szárny mellé simán felrakhatom a szélesítést is.

De az már kicsit más téma, mint a mûanyag karosszéria elemek....

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: vöfti elemek utcára
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 12:51 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Mûszakin be kell iratni a forgalmiba, szvsz nem nagyon kötnek bele mivel gyárial is volt olyan Lada amelyikre szereltek ilyen szélesítés. (kics csúsztatás van a történetben, de szerintem minden megoldható) :)
Hiszen a versenyautók is kapnak rendszámot és résztvehetnek közúti forgalomban.
Tovább megyek, ezzel az erõvel a Golfokról is le kéne szedetni a sárvédõíbv szélesítéseket, hiszen gyárilag nem volt raktuk csak utólag lehetett felszerelni. Csak ugye a gófot nem ismeri annyira az intézkedõ szerv mint a zsigulit, amivel évekig járõrözött. :?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 21, 2005 8:10 pm 
Abszolut nem így van. A KÖHÉM-rendelet szerint a jármü eredeti méreteit 5%-nál kisebb mértékben meghaladó karosszéria-alakítás nem engedélyköteles. Persze, ez csak nem fõelemek alakítására vonatkozik. Az autó alvázához (jelen esetben váznyúlványaihoz) nem lehet nyúlni.
Elképzelhetö azonban, hogy mûbizonylatot kérhetnek.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 24, 2005 11:22 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Akkor röviden ez annyit tesz, hogy a
KÖHÉM rendeletre hivatkozva mehet a VFTS szélesítés?


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 292 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5 6 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség