Pontos idő: pén. nov. 22, 2019 1:59 pm

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Fórum szabályok


A fórum nyelve Magyar, kivéve a külön erre a célra hozott Témákat. A fórum használata során viselkedjetek kultúráltan, tartsátok be a Netikettet, és a Magyar jog előírásait. Fogalmazzatok közérthetően, és lényegre törően. Felelősségvállalási és jogi nyilatkozat.



Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6392 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5128 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Vegyes tuning kérdések
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 09, 2005 12:43 am 
Van egy 1.6os ladám!Miért van az, hogy egy 1.3 as lada legyorsúl?
A 4 leömlös kipuff rendszer sokat dob a kocsi gyorsulásán?Mennyibe kerül mindennel együtt egy ilyen? :oops:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 09, 2005 7:49 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
A problémád nem a kipufogó rendszer tuningjával orvosolható. Rengeteg dolog kell hogy jolmennyjen az auto. Elöször nézd át a gyujtás+karburátor rendszered legyen beállítva a legjobbra a folytásokat lehetõleg hanyagold. A kipuf rendszer ugy 11Le körül dob az aut teljesítményén legalábbis azt olvastam valahol :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 09, 2005 10:47 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 5:36 pm
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Hát azért 11LE kicsit irreálisan hangzik szerintem.

_________________
Fibo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 09, 2005 11:57 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Sajnos már nemtalálom azt a cikket a zsiguli.hu-n Koppány rendszerrel 50 es 4-1 es leömlõ + hátsó dob max 11Le -t dob az auton .

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 09, 2005 12:03 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Dr.Tápfesz írta:
Sajnos már nemtalálom azt a cikket a zsiguli.hu-n Koppány rendszerrel 50 es 4-1 es leömlõ + hátsó dob max 11Le -t dob az auton .


Ja 4-1, azért a fonottkalács sokat dob! Meg az 50es az ideális méret a széria motorhoz (mondjuk nem tudom minek 4-1es leömlõ egy széria motorhoz), nem túl kicsi az átmérõ = nincs fojtás, nem túl nagy = nem hül ki a gáz, tehát pont ideális. meg a hátsó dob sem csapdás megoldású, hanem perforált csõ tehát nincs semmi a gáz útjában. Ergo nem kell a motornak a kifugosába energiát fektetnie, és valószínûleg ettõl szabadul fel az a 11 LE.

Egyébként milyen az a koppány rendszer? :?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2005 12:07 pm 
A 11 Le talán reálisan hangzik egy komplett rendszertõl, ha hangolt, és 1 dobos (Pl.: Proex vagy Janó) . A Koppány egész jó, sok lada rohangál olyannal.


De széria autóhoz szerintem is felesleges a leömlõ.

Ha széria atóból akarsz valamit csinálni(legyorusl az 1.3-as), a motor megbontása nélkül, akkor:

- nyitott légszûrõház (lásd http://www.zsiguli.hu )
- 50 es rendszer (10 - 11 % körül), vagy csak egy sportdob (az csak max 2 - 4 %)
- jól beállított gyújtás, és karbi (NAGYON FONTOS!)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: leomlo
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2005 5:14 pm 
hello

kis adalek kipufogo leomlo temaban.
en is gondolkoztam nemreg, hogy ha mar ugyis veszek uj rendszert, akkor kellene hozza egy 4-2-1 leomlo is. elkezdtem laikuskent utanaolvasgatni, vegul arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy egyetlen elonye lenne: a jobb hutes (a forro gazokat gyorsabban elvezeti, mint a szeria ontottvas gyujtocso).
alapvetoen 3 tipus van (soros 4 hengeres motor): 4-1, 4-2-1 360 fokos, 4-2-1 180 fokos. a 360 fokos azt jelenti, hogy az egymashoz kepest 360 fokban - azaz egyutt - jaro hengerek kapcsolodnak ossze eloszor, 180 fokosnal pedig ertelemszeruen az ellentetes iranyba mozgok.
4-1-el lehet a legmagasabb fordulatra hangolni (>=7-8000), utana kovetkezik a 360 fokos 4-2-1, majd a 180 fokos kinalja a legalacsonyabb fordulatszamu tartomanyt (gondolom ezert lattam ilyet v8-as motorokon). utobbiakkal lehet egyenletesebb nyomatekgorbet elerni, a 4-1 mar eleg jeletos veszteseggel jar alacsony fordulaton.
az egyik neves kipufogo-keszito ugy nyilatkozik, hogy o a 4-2-1-et kedveli, mert sokkal tobb valtoztathato parametere van, igy a rendszer jobban a motorhoz hangolhato. rola az elso linken olvashattok. azt irja, hogy nagyon fontos parameter a gyujtocso atmeroje (4-1), az optimalisnal nagyobb meret is nem elhanyagolhato teljesitmenyveszteseget okoz. ennek a szakasznak az alakja is szamit, ezert egy adott rendszerhez tobb rovid, konfuzor-diffuzor parost tartalmazo, kulonbozo meretekkel rendelkezo csodarabot gyartanak, es mindegyikkel megmerik a motort (kep az 1. link kb. 30%-anal jobb oldalon - aft of the collector). finomhangolasra nagyon jo.
ennyi jutott most eszembe. az esetleges pontatlansagokert elnezest kerek, mert kb. 1-2 hete olvastam az irasokat. korrekciot, es szakerto emberek kiegesziteset szivesen fogadom, de szerintem masok is. :)
szoval az elso cikk elolvasasa utan dontottem ugy, hogy nem veszek 4-2-1-et.

kapcsolodo linkek (angol):
http://www.popularhotrodding.com/tech/0310phr_burns/
http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm
http://www.sportcompactcarweb.com/tech/ ... ssbbpart2/

udv,
hp


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 09, 2005 9:27 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Sziasztok!

Nem akartam új tpoicot nyitni, azért ide írom.
Az lenne a kérdésem, hogy hol és mikor lesz a következõ nyilvános Lada találkozó, ahova bárki elmehet?
Van egy 21013-as Ladám, ami most lett teljesen felújítva, és szeretnék kimenni egy kicsit "feszíteni" vele. :)
Ami eddig elkészült:
- teljes lakatosmunka (4 sárvédõ, 2 küszöb, taposók, tornyok, stb.)
- ezüstmetál fényezés
- 5 sebességes váltó
- kormánytoldás
- tõcsavarozva
- oldalanként 3cm-es tehermentesítõs pogácsa
- könnyûfémfelni (egyenlõre csak 13")
- új krómalkatrészek (lökhárítók, tükrök, stb.)
- CRX ülések
- akksi a csomagtartóban
- Argenta hátsó stabilizátor
- összes indexbúra fehér (hátsó is!)
- egyedi mûszercsoport (Opelbõl átalakítva)
- világítás berelézve (140/100 W)
- csomagtér kulcslyuk eltüntetve, elektromos nyitás

Nagy hirtelen ennyi, de biztos van 1-2 apróság, amit kifelejtettem.
Ha valaki tud valamit találkozó ügyben, kérem jelezzen, szívesen megmutatnám az autót, meg én is megnéznék párat, mert mindig tanul valamit az ember. :)

Üdv: SPI


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 09, 2005 10:29 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
SPI írta:
Az lenne a kérdésem, hogy hol és mikor lesz a következõ nyilvános Lada találkozó, ahova bárki elmehet?
Van egy 21013-as Ladám, ami most lett teljesen felújítva, és szeretnék kimenni egy kicsit "feszíteni" vele. :)

Szia SPI!

Amint lesz valami tali szólunk.
AHogy olvastam a listát csak úgy csorgott a nyálam, igazán döfi kis karikád van hallod e!! Tennél fel róla egy két képet addig is? Epedve várjuk!

ciao Foximaxi


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 10, 2005 10:02 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 7:49 pm
Hozzászólások: 1467
Tartózkodási hely: Vácrátót
Hello!

Foximaxi: még apró munkálatok vannak, mert múlt pénteken lett fújva, de pár napon belül lesz kép.
Kis segítséget kérek képfelrakás ügyben. Nézegetem, hogyan lehet, mert eddig még nem tettem fel. Lehet, hogy én vagyok a béna,de jól látom, hogy géprõl nem tudok ide képet felrakni?

Üdv: SPI


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: képfelrakás
HozzászólásElküldve: kedd máj. 10, 2005 10:44 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Ahoi,
jól látod. Fel kell tenned egy tárhelyre és onnan linkelni. A teszt topic, avatar vagy másik részében leírtam, hogy hogyan kell belinkelni ide egy képet. Keresd meg ha nem menne esetleg.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: 2105 5-ös váltó
HozzászólásElküldve: vas. jún. 05, 2005 1:26 pm 
Sziasztok!

Van egy 2101-es ladám, amihez vettem egy 2105-öst 1500-ös 5-ös váltóval.
Beraktam az 1200-esbe az 5-ös váltót és 4.-5. köszött alig hallható a külömbség. Ez természetes?
Azt vártam, hogy sokkal jobb lesz, de nem. kb ugyan úgy gyorsul, nem eszik kevesebbet és azt érzem, hogy negyedikbõl szintén majdnem negyedikbe váltok.
Miért van ez?
Lehet orvosolni váltó csere nélkül?
Ha lehet mailben is válaszoljatok!
Elõre is köszönök minden infót!
Berci


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 08, 2005 10:14 pm 
Üdvözlet!

Jelenleg egy sportos Lada építésén gondolkodom, ami talán idõvel átalakulna versenyautóvá. Igazából végignyálaztam az összes tuning oldalt, de sehol nincs szó konkrétan árakról.

Nem tudok dönteni, a 2105 és 2107 között. Ha van valakinek összahasonlítási alapja, hogy melyik mociból lehet olcsóbban, vagy megbízhatóbban ugyanazt a teljesítményt kihozni, az jó lenne. Kezdetnek nem akarok bivaly versenyautót, csak egy jó csapatós vasat.

Elõre is THNX


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 08, 2005 10:26 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Mivel a 2107 200köbcentivel nagyobb, ha az alap motort akarod tuningolni, mindenképp jobb választás.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 7:17 am 
Mike: Én épp most adtam be a vasat egy apróbb izmosításra, le is írom neked, hogy mi mennyi munkadíjastól együtt:

A kiindulási alap egy 21043-as kombi, 1500-ös motorral.

- Felfúrás 1.6-ra
- Hengerfej síkolás, polírozás mindenhol, szelepek polírozása
- Sürítés megnövelése (ezután már csak 98-assal mehetek)
- Mahle dugók
- Könnyített,polírozott, grammozott hajtókarok
- Acél lendkerék
- 296-os vezérmûtengely
- Festés, beállítás, egyéb apró dolgok
- Ja és a motor ki/beszerelése, beüzemelése

ez így együtt 250k, ami szerintem reális, legalábbis olcsóbbat nem találtam

Ezen felül még veszek egy végig 50-es kipufogórendszert is, de azt még meg kell beszélnem mennyi Janóéknál.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 8:50 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ebböl 100 a munkadíj legalább.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 10:03 am 
Na igen, de ez azért van, mert nincs esztergám, marógépem, köszörûm, stb stb stb. Ja és mûhelyem se. Ezzel nem tudok mit csinálni...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 10:47 am 
Ez emberinek tûnik elsõ szösszenetre. Gondolom a 2105 drágább lenne a zsugorítás miatt, nem? Köszi

Ha van valakinek árinfója, szívesen venném.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 10:57 am 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
2105 be van 2105 ös szíjas (1300) meg 2103 as láncos(1500) as motor :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 11:05 am 
1300-as szíjasra gondoltam.

Valahogy nekem az 1500-ös faragása megbízhatóbbnak és olcsóbbnak tûnik. A zsugorosokról azt hallottam, hogy pörgõsebbek, ebbõl kiindulva jobban is kopnak, nem?

Most csak hangosan gondolkodtam, túl sok tapasztalatom nincs Ladával ... még :D .


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 11:10 am 
Offline
Lada kedvelő
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 20, 2005 5:36 pm
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Hello!
Nekem most volt egy 1700as zsugorom, ami 1.3as szijjas blokkból lett építve.Nagyon jól ment,csak sajnos elszakadt benne a hajtókar,és kicsit leírta az egész motort.Én még most sem tartom rossz megoldásnak,bár most már Nivablokkból építkezek.

_________________
Fibo


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 11:15 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 04, 2005 10:50 am
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Mike írta:
A zsugorosokról azt hallottam, hogy pörgõsebbek, ebbõl kiindulva jobban is kopnak, nem?


Nemigen. Azaz nem és igen.
Ez itt a zsiguli.hu fóruma. Van neki honlapja is. Lehet olvasni.
Nesztek egy link.
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_zsugor_hibai.html

_________________
eszgyé
LBK


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 09, 2005 3:26 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Zsigulinál a max fordulatszámot a motorba elhelyezett súlyok határozzák meg: dugó,hajtókar,fõtengely,lendkerék. ;) Ha ezek könnyûek akkor magas fordulatszám ahhoz hogy könnyû legyel anyagot kell elvenni ezekböl . Mihelyt elveszed az anyagot gyengíted. Mivel gyengíted ezért gyengébb így hamarabban törik , kopik stb.
Tehát a végképlet: Magasforduatszám=rövid élettartammal :)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 25, 2005 9:50 am 
csumi.van közöttetek olyan okos ember aki megtudja nekem mondani h miért nem megy jól a gép ha elvileg minden redben van?(jó a kompresszió(14bar)elvileg jók a beállitások is.(+12fok gyujtás)+0.025 el nagyobb fõfúvóka.sikolt hengerfej.új szelepek.és minden klappol .pörgös csak erõtlennek tûnik.és 10L fogyaszt vegyesen ami lehetne kevesebb is.
mit nézzek meg?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 25, 2005 12:18 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 22, 2005 1:09 am
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Magyarország
Én megmondom miért nem megy jól.
Boci2108 (LED-es hátsó lámpa topicba) írta:
úgylátszik nem birja a 215/40 16-ot 8)

Szerintem... :D


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 25, 2005 4:08 pm 
akkor elmondanám h fateromnak ugyanijen samarája van (1.3, 4seb)csak az csõ széria.110.000Km van benne és nagyon megkimélt vas.nem pörgeti a motort.nincs túlforgatva.csak állandóan votat de mindegy.
naszóval elõször a fateréra tettem fel a kereket és kicsit tényleg szarabbul gyorsult de még úgyis megvolt az 1.6-os astra 3.végéig.
meg tudom h a két kocsi között sok különbség van.
a sajátom nem megy úgy mint fateré.régen azzal racingoltam és meglepõen jól ment ezért szerettem bele a Lada-ba.
de most kezdek kiábrándulni ha ez így megy tovább...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 25, 2005 4:15 pm 
viszonyitásként:
a fateré enyhe lejtõn 3 személlyel, félig pakolt csomagtartóval,lehúzott ablakkal 190Km/h a vége!!!(nem ----!!!)
az enyém ugyanitt egyedül 155Km/h

a fareté kettesben üveghang 115Km/h
az enyém max amit bir:kb 90Km/h
szerintem ez elég nagy külömbség........ :oops:


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 26, 2005 3:40 am 
del.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lacuss pén. szept. 09, 2005 9:27 pm-kor.

Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 26, 2005 11:30 am 
háát.szerintem egy jó állapotú 1.3-as 4seb teljesen széria sam motor simán erõltetés nélkül megy 165-öt gond nélkül sik úton és itt még nem is érzékeny annyira a súlyra.ez a tapasztalat.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: hülyeség
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 14, 2005 11:09 pm 
Hülye kérdés!:Haveromnak 1.6 os sima ladája van, és versenyzett egy 1.3 as szuzuki swifttel.A swift rávert 200métert lehetséges ez??Egy 1.6 os ladának hogyan kell menni?Tudom hülye kérdés


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 7:21 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
A Swift könnyû autó, és a tévhittel ellentétben baromi jól megy. (Nekem is van :)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 9:51 am 
Meg nagyon pörgõs kis mocija van, de azért én a minap letoltam egyet a lámpánál. Igaz az én motorom nem teljesen gyári. 8)
De Pavelnek igaza van a Suzukiknak jó motorja van, és nagyon megy.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 10:00 am 
Offline
Lada szakértő
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 03, 2005 1:35 pm
Hozzászólások: 893
Tartózkodási hely: Budapest
Andrzei írta:
Suzukiknak jó motorja van, és nagyon megy.


:)
Swift nagyon nagyon
:)

_________________
Úúúútálom a reklámokat!!!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 1:55 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Azért megy ugy az a szuzuki mert van benne az 1.3 asba hengernként injektor meg 86-87 Le :) És pörög 7e ret.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 3:54 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
Amúgy meglepõ de az új GTI is csak 1.3 lesz, és 115 ló.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 15, 2005 11:29 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Az injektoré és a 150 bar os benzin spriccé a jövõ persze ezt számítógép vezérléssel 1ütt.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 21, 2005 9:16 pm 
Hali! Meg tudná valaki mondani, mit jelent ez?
Motorblokk szám:
21011-1003015-10
Mert ha az, amire gondolok.....

Üdv!


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 21, 2005 9:17 pm 
jah....
különösen az ötödik karakterre lennék kíváncsi:o)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 21, 2005 9:42 pm 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:21 am
Hozzászólások: 3584
Tartózkodási hely: Hungaroring
1.3-as Lada motor.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2005 10:51 am 
No, ettõl "féltem"... 8) Ugyanis a járgány 21 éves, de ezt eddig senki se tudta róla... mármint, hogy 1.3.
A forgalmiban nyoma sincs. (Tip.: 2101-3 /1200s, heng.ûr.tart.: 1198 cm2)
Mindig tudtam, hogy a nagyfater nagy csíntevésekre, piszokságokra képes, ha fennálló rendszert kell kijátszani, de ezt azért nem gondoltam volna:) De ha jobban megnézem... a forgalmiban más adatok is eltérnek... hajjaj... ha engem elõvesz egy yard... bár a mûszaki sima volt...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: hi
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2005 10:58 am 
helllo, hallottam, hogy létezik egy olyan átalakító amit a szivargyújtóba bedugok és az átalakítja 220 voltra.A másik felén meg konektor van.Van ilyen? És hol lehet kapni?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hi
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2005 11:20 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 12:51 pm
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Föld
itt lehet kapni
golics írta:
helllo, hallottam, hogy létezik egy olyan átalakító amit a szivargyújtóba bedugok és az átalakítja 220 voltra.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2005 11:20 am 
Én találkoztam már ilyennel, csak az 24Vból indult ki, kamion tartozák volt.
De hogy honnan lehetne szerezni... passz. Én elkezdeném végigjárni az autósboltokat:)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2005 7:11 pm 
megaymir írta:
Hali! Meg tudná valaki mondani, mit jelent ez?
Motorblokk szám:
21011-1003015-10
Mert ha az, amire gondolok.....

Üdv!


Hali!

Ha tényleg így néz ki, tehát kötõjelekkel látod, akkor szerintem ez a szám nem a motorblokkon van, hanem a hengerfejen. És annak nincs jelentõsége a yard szempontjából. Egyébként a motorszám az olajszûrõ mellett található balra jó piciben :D és nincsenek benne kötõjelek.

Üdv.


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 24, 2005 12:23 pm 
valaohol már említve volt ez, csak nem találtam, hol..Azt szeretném kérdeni,hogy a 60 as rendszer sokkal hangossabb, mint az 50 es? És hatvanas rendszret lehet utcán használni, vagy nagyon hangos?


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 24, 2005 12:31 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Ha széria motorod van akko felesleges a 60 as rendszer mert több a veszteséged mint az 50 esnél. HAngosabbnak hangosabb , az 50 es is tud hangos lenni ha van hengerfej és vagy motor az autoban.

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 25, 2005 8:34 am 
Offline
Lada Baráti Kör tag - Barkó szakértő
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 17, 2005 8:09 am
Hozzászólások: 5670
Skype: zorro23_hu
Tartózkodási hely: Érd
Dr.Tápfesz írta:
az 50 es is tud hangos lenni ha van hengerfej és vagy motor az autoban.


Ami ugye széria 'tartozék' :lol:


Viccen kívül, két azonos gyártmányû, és felépítésû 50-es és 60-as rendszer közül nyilván a 60-as a hangosabb. Önmagában nem jelentene problémát, de sajnos (???) ez a mélyhangok tartományában eléggé jelentõs mértékû.

60 rendszert az utcán is lehet használni, nincs rajta, hogy csak versenypályára való! :D
Azonban nem jó ötlet a szervek elõtt megpadlózni, motorfékkel megállni, stb, stb.

Tuning motor esetén - amire ugye a doktor úr gondolt - mindez fokozottabban vonatkozik, én már csak tudom.... :lol:

_________________
zMDx4 955BE 10000+
Win7 x64 / Win XP SP3 ééééés ZorinOS (pingvines)


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 25, 2005 12:53 pm 
Offline
dr. Lada
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 19, 2005 6:24 pm
Hozzászólások: 2135
Tartózkodási hely: Miskolc
Valóban érdekes széria tartozéka az autonak. Viszont nekem nagyon fáj egy olyan hengerfejre ami Metalex és az anyahonlapon olvastam róla. De még Ukrajnában sem találtam :(:( Na azzal lenne aztán szép hangja a szerkezetnek.;)

_________________
BA3 2106L ;1500ccm,5-speed


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:41 pm 
Heló!

Nem igaz, hogy a 60-as hangosabb, mint az 50es. Legalábbis nem feltétlenül. Az én 60-asom sokkal halkabb, mint Arnold 50-ese. Pedig 1,6-os motorok voltak. Söt az 1,7-essel sem volt hangosabb. Ez sokmindentöl függ. Pl. a gyártótól, a vez.tengelytöl, a fordulatszámtól, dobok száma... Pl. mennyire lett kitömve a dob...?
Másrészt ha Janóékhoz mész -de lehet, hogy a többi komolyabb cégnél is így van-, akkor kapsz egy papírt, hogy 1,5 év gari és "E", vagyis szabványos. Ígyhát a rendörnek el lehet tolni a biciklit...


Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 27, 2005 2:45 pm 
Heló!

Állítólag a Metalex HF-ek nem váltak be valamiért. Cseh gyártmány volt és a csehek szerint ott is fehér holló.
Nem biztos, hogy sokkal jobb lenne, mint egy nagyszelepes. Kétségtelen elönye a keresztöblítés és a dupla tengely. Talán a gyertyák elhelyezkedése is jobb...
Viszont azzal nem a hangja lenne, ami sokkal jobb:))) Jó lesz nekünk a nagyszelepes is;)


Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6392 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5128 Következő

Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség