Baranya Pál (Pavel)

Mogyoród
nem releváns :)

A 21013R projekt sajnos meghiúsult, az autó Belgiumban, veterán versenyautóként kezdi meg pályafutását.


21013R projekt folyamatban...






Korábbi autóim:

1999 novemberében vettem meg életem elsõ Ladáját, egy piros '89-es 2105-öt.
Az autó akkor már három éve állt garázsban, 55000km volt benne.
Az elsõ átalakítások között szerepelt természetesen a nyitott légszûrõház, az 50-es kipufogórendszer és a BMW felnik.

 

 

A következõ lépés a motortuning volt:


Majd felni, futómû és egyebek következtek:

 

 

Sajnos anyagi okok miatt meg kellett válnom az autótól, elõször a szíjas zsugor motort adtam el és raktam a helyére széria 2106-ot Nagypolski karbival, majd pedig az egész autó gazdára talált.

Rövid kitérõ, a jobb sorsra érdemes csapatós 2105:

 

Átmenetileg egy kicsit lepukkant, szintén piros, 1984-es 2105 következett, amibõl a sportkormány és a BMW felni nem maradhatott ki, késõbb pedig gázrendszert is kapott:

Itt pedig már a 296-os, 2106-os motor költözik bele álló Weber karbival, miután átminõsítettem csapatós autónak és fix difit is kapott.

 

Mivel utcára is kell valami, megérkezett az újabb piros 2105, ami már '91-es évjáratú volt, és szintén 2106-os motort, Omega üléseket és 4x98-as 14"-os Seat felniket kapott.
Így festett megvételkor:

Itt pedig már használatra készen:

Nagy kedvencem, a 2103 mûszerfal is bekerült: