Pipis József (-Fep-)

Tatabánya
2103, az Ezeréves Sólyom

Sziasztok!

Valamikor az ezredforduló után akadtam az LBK honlapjára, amikor még egy Trabant és egy ETZ kötötte le a szabadidõmet, és egy "Ezeröcsi" beszerzése még csak terv volt. Akkor még csak "ríd onli"-ként olvasgattam az oldalt. 2003-ban hozzám került az akkor 23 éves 2103, harmadik tulajként nagyon büszke voltam rá, egy suhanckori álmom vált valóra. Elkezdtem egybõl az átalakításokat, fõleg a honlapon található cikkek adták az ötletet és erõt, valamint a "múltam", hiszen elsõ gyerekkori emlékeimet is az olajszag és a mûhely itatja át.Került a gépbe minden, ami a fogyasztást és a károsanyagkibocsálytást csökkenti, ma is vízadagolás és UIS párti vagyok :)

2007 elején csatlakoztam a fórumhoz, ahol a már kialakult kellemes baráti légkör magával ragadott. A vízadagolással kapcsolatos megszállot "kutatások" okán Miki gyorsan rámragasztotta az "Atya" nevet, aki "bort iszik és vizet prédikál a motorba", így én lettem a fórumon a "Lada tiszteletes".Közben Tatabányára sodort a sors, ahol megismertem pár Ladást, akik közül néhányan szintén aktív tagjai voltak (és ma is azok) az LBK fórumának. Jöttek az elsõ talik, az elsõ ádándi meghívás, ami nagy örömmel töltött el, 2009-ben pedig meghívást kaptam a Lada Baráti Körbe, amit óriási megtiszteltetésnek érzek.

Az Ezeréves Sólyom egy ádándi "kocsikázás" után

Ilyet is tud, csak ritkán mutatja :)

 

Az egyik tatabányai talin,  karosszériázás elõtti állapotban.

 

2010. május:

A "napokban" kikerült a motor a kocsiból. 197 000 KM után fúrás áldozata lett. Mivel a blokk "A"-s,  egybõl 79-re kellett fúrni. :)

Most a mûhelyben pihen, várja hogy összeépüljön. A tervek szerint HF portbõvítésen fog átesni, ami idõhiány miatt lassan halad.

Még jó, hogy így is van mi hajtsa.... :)

Ha minden jól megy, augusztus végére összeáll.

Üdvözlettel:

Pipis József (-Fep-)