Albrecht Viktor (Viko)

Tatabánya
Utcai: 2107; Verseny: 2103

Nick: Viko
Név: Albrecht Viktor
Szül dátum: 1985
Email: viko@zsiguli.hu
Honlap: http://viko2107.extra.hu

Magamról:

1985ös gyártású vagyok, és 15 évesen sikerült az elsõ 2101emet megvenni, amivel pusztát járni voltunk fõleg, abszolút hozzá nem értéssel :) Szép lassan az évek alatt elkezdtünk hozzá érteni és jöttek a nagy tuningok, mint pl: hegesztett difi sport kormány, vágott légszûrõ ház.
Mindig is versenyezni szerettem volna, de sajnos sem hozzáértés sem anyagi háttér nem állt mögöttem, így csak a pusztajárás volt bontószökevényekkel. Vezetni még most sem tudok, de már jóval komolyabb autók vannak alattam :)

2005ben jött a nagy ötlet, hogy a környéken semmi féle Ladás megmozdulás nincs, csináljunk valamit, így jött össze a 0. (akkor még) Lada Club Tatabánya találkozó.
Majd szép lassan elkezdtünk összegyûlni és elhatároztuk, hogy magyarok vagyunk és legyünk Lada Klub Tatabánya Sport Egyesület, de sajnos ez összeférhetetlenséget okozott a bejegyzés során, és így lettünk TLSE.
Elõször 2005ben sikerült vásárolni egy strandkorlát kék 2101est ami igen csak
megviselt állapotban volt, de nagyon tuning volt és örültem, hogy ilyen kocsim
van.
2007ben sikerült megvennem életem értelmét egy idõs bácsitól egy gyári fényezésû élénkpiros 2107est amit azóta is igyekszek szépítgetni és szép állapotban tartani, nem ész nélküli tuningokkal, csak optikai jelleggel.
2008ban elkészült egy csövezett 2103as is és rajthoz tudtam állni végre, igaz nagyon széria állapottal, de akkor is hatalmas élmény volt.Itt mutatkozott meg, hogy igen is vannak olyan emberek akiket igazi barátnak mondhat az ember, mert még a verseny gépátvétel napján is reggel 6kor a kocsit együtt szögeltük, mert köze nem volt a kész állapothoz.
Eredményeim: "közönségdíjas elmebeteg" :D csak keresztbe mindenhol ész nélkül

Utcai autó adatai:

Karosszéria: Gyári fényezés, semmi féle átalakítás nincs rajta.
Motor: Alapméretes motor, gyári karburátorra, gyári kipufogó rendszerrel, simota sportlégszûrõvel.
Hajtás: Gyári 5ös váltó és 3,9es difi.
Futómû: Elõl niva, hátul kombi rugó, SBR Hybrid sport lengéscsillapítók, 27mm nyomtávszélesítés.
Kerék: Nyáron: AEZ 7*15 195/50 gumikkal; Télen: gyári kocka lada felni 175/70 gumikkal, 

Verseny autó adatai:

Karosszéria: Eléggé viseltes, de Rácz csõ van benne és meg van erõsítve a torony.
Motor: 2106os blokkból készült Nyúl féle motor: 79,8as furat, szintbe jár, PálSport dugók zsebelve, hengerfejbõl 1mm szedve, bõvített csatornák, HMS 316os vezérmûtengely, 40es weber karburátorpár, 60as 4leömlõs rendszer.
Hajtás: Sajnos széria 4es váltó és 4,3as hegesztett difi.
Futómû: Elõl volga, hátul dupla rugó, Bilstein lengéscsillapítók, 30 - 40mm nyomtávszélesítés.
Kerék: Ez elég változó, de 14esnél kisebbet nem nagyon rakok fel.