Papp Arnold (Arnie)

Budapest
Lada 2107L

Magamról:

1991. május 13-án láttam meg a napvilágot. Már gyerekkoromban a benzingõzbe születtem bele Apukám révén, mert akkor kezdett tereprallyzni Lada Nivával (lehet innen a Lada iránti szeretet ?). Aztán 1999-ben Kesjár János bácsi hatására elkezdtem gokartozni. 2000-2001-ben futottam 2 teljes szezont majd anyagi gondok miatt abbahagytam. Aztán jogosítványom megszerzése után, az addig spórolt pénzembõl 2008 augusztus 30-án sikerült megvennem elsõ Ladám. Sajnos nem örülhettem sokáig neki, mert  1 hónapon belül ellopták az utcáról benzin nélkül. (Valakinek nagyon kellett) Immár 2. Ladámat Édesapám munkatársától sikerült beszerezni. Az elõéletét ismertem, így nem volt zsákba macska, szép se volt :), így nem olyan feltûnõ. Lassan 2 év építgetés után kezd olyan lenni amilyennek szeretném, sok tervem van még, hiszen azok visznek elõre.

Néhány adat "Cimbi"-rõl:

Motor: Kb 1600ccm nagy szelepes bõvített csatornás hengerfej 312-es Szuromi tengely könnyített fõtengely, lendkerék. 2db fekvõ 40-es Weber üvölt fent.

Futómû: Elõl Merci rugó , hátul wartburg kombi. Elõl minden zöldszilentes, vastagszáras  Katona Bilstein.

Hajtás: 5 sebességes széria niva váltó, Sachs kuplunggal, 90Nm-re elõfeszített lamellás sperr, kombi áttétellel, Kasza Zoli által összerakva.

Beltér: Luisi versenykormány, MOMO "Homológ" kagylóülés, 4 pontos MOMO övek, Egyedileg toldott váltókar golf labdával, kárpit kiszedve, rádió eltávolítva és 06-os óracsoport karbon mûszerfallapba faragva, nagy váltásjelzõs fordulatszámmérõ.

kép:

"Hófehérke" Még mindig keresem. :)


Cimbi