Szabó Bálint (balintzo)

Budapest
Lada 2101-3 Desert Storm

A Ladázással elég furcsa módon kerültem közeli kapcsolatba. Mivel mindig is érdekeltek az autók(tulajdonképp mióta az eszemet tudom, ez a mániám:)), és egy haverral elhatároztuk, hogy összespórolt pénzünkön veszünk egy autót, amit vezethetünk, berhelhetünk. Elõször trabit akartunk venni, mivel az volt olcsón. Egy barátunk monta ekkor, hogy ott van nála az anyja régi zsigulija, vihetjük, csak a helyet fogja. Így persze nem maradt kétség, hogy mi is legyen. Szóval õ volt akkor nevén még Rozi, mára már felfejlõdött sivatagi viharrá. Sokan mondták persze, hogy nem vagyunk normálisak(cimbora azóta kikopott a lada témából, így magam maradtam a zsigával), habár általában megmosolyogják az autót, a mostani mûszaki szintje pedig arról próbálja meggyõzni a népet, hogy nem szabad azért lebecsülni. Dióhéjban az autóról: '83as születésû, 1.6os zsugor moci, 10.8as kompresszió, HMS 296 fokos tengely, mechás karbi hallos gyújtás,görgõs láncfeszítõ stb. A futómûben elöl zöld, hátul kemény fekete szilentek vannak, 28mm nyomtáv oldalanként, tõcsavar, elöl Koni gátlók.
Szóval õ lenne az, remélem, még sokáig meglesz.:)


Az autó sorsa 2011 nyarán kritikusra fordult, felmerült a lenni, vagy nem lenni kérdés a rozsda miatt. Természetesen nem volt szívem megválni tõle, bár a felmért állapot bõven jobb volt a valósnál. Az autó lakatolása júniustól december közepéig folyt, gyakorlatilag az összes elem cserés lett rajta. (Ez úton is köszönöm Halmi Ricsinek, hogy elvállalta, és tisztességgel megcsinálta ezt az embert próbáló feladatot!) Különbözõ okok miatt csak májusban lett járóképes, azonban eddigre kívül-belül megújult.